Jump to content
ΣΤΧ

Ski service

Recommended Posts

Στην εκπαίδευση μηχανουργών στα εργαστήρια υπάρχει η κατασκευή δοκιμίου με λίμα. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω το πρώτο πράγμα που ζήτησε να κάνω το αφεντικό μου ήταν να δει να χρησιμοποιώ λίμα. Αν και φαίνεται απλό χρειάζεται χρειάζεται επιδεξιότητα, στην πίεση που ασκείται, στην φορά κίνησης κλπ. Όσο ποιο καινούργια είναι τα σκι είναι και ποιο εύκολο. Ταλαιπωρημένα από την χρήση, πρώτα θέλουν σημειακή εξομάλυνση των χτυπημάτων και μετά σε όλο το μήκος. Φυσικά προηγείται έλεγχος της βάσης πόσο επίπεδη είναι. Επειδή είναι μικρές οι κλίσεις το παραμικρό πρόβλημα μεταφέρεται στις ακμές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλώνω εξαρχής ότι όσον αφορά στο σέρβις δεν είμαι ειδικός του επιπέδου του Pepe. Αλλά κάνω τα πέδιλα και σανίδι μου τακτικά μόνος μου, εκτός πολύ σοβαρών ζημιών.

Θα πω απλά ότι αν δεν είναι κάποιος στο αγωνιστικό σκι, οι απαιτήσεις στο σέρβις είναι πάρα πολύ μικρότερες και τα βασικά, με λίγο μεράκι παραπάνω, είναι υπεραρκετά.

Το έχω ξαναβάλει κατά καιρούς, αλλά όσοι έχετε πάθος να ασχοληθείτε, διαβάστε αυτόν τον vintage θεούλη (όσα γράφει για alpine snowboard ισχύουν για όλα).

http://www.alpinecarving.com/tuning.html

 

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

Το σαιτ ειναι πολυ κατατοπιστικο και ειναι απο τα καλυτερα !

Γνωριζοντας καποιες βασικες ορολογιες εις την αγγλικην ,ειναι πολυ χρησιμο να παρει κανεις τις βασικες γνωσεις μεσα απο βιντεακια στο You Tube !Ειναι πολυ ευκολο για εναν που πιανουν λιγο τα χερια του πρωτα να κατανοησει τι θελει να πει ο ποιητης και μετα να τα εφαρμοσει .Η χαρα που παιρνει καποιος κανοντας μονος του το σερβις ειναι πολυ μεγαλη ,οπως και το σκι που απολαμβανει με πεδιλο απο σερβις (δεν λεω για σανιδι γιατι δενεχω αποψη)

Edited by leonidastria
  • Like 3

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν κανεις 30 μερες το χρονο, ενταξει, καθε δευτερη χρονια θες ακονισμα (50-60 φορες για μη επαγγελματιες).

 

Το αν χρειαζονται ακονισμα μπορεις να το καταλαβεις ξυνοντας με την ακμη το νυχι. Η απαντηση 'φυσικα' δεν προδιαθετει καλα. Μια κακοακονισμενη λαμα με μικροσκοπικα γρεζια μπορει να την αισθανεσαι κοφτερη αλλα στην πραγματικοτητα να ειναι μια μ@...κια και μιση... Αν δεν ξερεις, αφου ακονισεις τις λαμες σε καλο μαγαζι με μηχανημα στο εξωτερικο, ζητα να σου δειξουν πως το τεσταρουν. Θα σε εκπληξει το γεγονος οτι η λαμα δεν ειναι τοσο κοφτερη οσο περιμενες.

 

Ελπιζω οτι οι λιμες που πηρες μπαινουν σε καποιο μηχανημα που κραταει τις γωνιες σταθερες (και ρυθμιζομενα σωστες). Αν θες να δεις αν εχεις 'κυματα', μαυριζεις τις λαμες με ενα μαρκαδορο και μετα περνας ελαφρια την πιο λεπτη λιμα που διαθετεις (με το μηχανημα). Αν βλεπεις εδω και κει μαυρες περιοχες, εκει το λιμαρισμα τους ξεφυγε.

 

Προσωπικα, επειδη μενω σε περιοχη που εχει καλο καταστημα με ολα τα μηχανηματα, εχω να ακονισω λιμες, πιθανον απο το 2007-08. Απο τοτε τις εδινα παντα εξω (σε μαγαζι στο εξωτερικο). Απο το 12 στο Sun & Ski στο Houston (αν ποτε σας χρειαστει...).

 

Το κερωμα μου βασταγε 4-6 μερες και το εκανα για ολα τα πεδιλα της οικογενειας εκτος απο τα ταξιδια στο εξωτερικο. Δεν κουβαλαγα συμπραγκαλα σε Αυστριες, Γαλλιες, Ιταλιες. Για Ελλαδα παντα εγω.

 

Χτυπηματα στις λαμες, χοντρες ζημιες στους πατους στους αδελφους Τσεγκα (αν δουλευουν χιονοδρομικα ειδη σε καποιο μαγαζι) η τον SkiBill στα Καλαβρυτα. Υπαρχουν ισως και αλλα μαγαζια, απλα εχω φυγει απο το 11 και δεν τα ξερω. Ρωτα και αλλους...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν κανεις 30 μερες το χρονο, ενταξει, καθε δευτερη χρονια θες ακονισμα (50-60 φορες για μη επαγγελματιες).

 

Το αν χρειαζονται ακονισμα μπορεις να το καταλαβεις ξυνοντας με την ακμη το νυχι. Η απαντηση 'φυσικα' δεν προδιαθετει καλα. Μια κακοακονισμενη λαμα με μικροσκοπικα γρεζια μπορει να την αισθανεσαι κοφτερη αλλα στην πραγματικοτητα να ειναι μια μ@...κια και μιση... Αν δεν ξερεις, αφου ακονισεις τις λαμες σε καλο μαγαζι με μηχανημα στο εξωτερικο, ζητα να σου δειξουν πως το τεσταρουν. Θα σε εκπληξει το γεγονος οτι η λαμα δεν ειναι τοσο κοφτερη οσο περιμενες.

 

Ελπιζω οτι οι λιμες που πηρες μπαινουν σε καποιο μηχανημα που κραταει τις γωνιες σταθερες (και ρυθμιζομενα σωστες). Αν θες να δεις αν εχεις 'κυματα', μαυριζεις τις λαμες με ενα μαρκαδορο και μετα περνας ελαφρια την πιο λεπτη λιμα που διαθετεις (με το μηχανημα). Αν βλεπεις εδω και κει μαυρες περιοχες, εκει το λιμαρισμα τους ξεφυγε.

 

Προσωπικα, επειδη μενω σε περιοχη που εχει καλο καταστημα με ολα τα μηχανηματα, εχω να ακονισω λιμες, πιθανον απο το 2007-08. Απο τοτε τις εδινα παντα εξω (σε μαγαζι στο εξωτερικο). Απο το 12 στο Sun & Ski στο Houston (αν ποτε σας χρειαστει...).

 

Το κερωμα μου βασταγε 4-6 μερες και το εκανα για ολα τα πεδιλα της οικογενειας εκτος απο τα ταξιδια στο εξωτερικο. Δεν κουβαλαγα συμπραγκαλα σε Αυστριες, Γαλλιες, Ιταλιες. Για Ελλαδα παντα εγω.

 

Χτυπηματα στις λαμες, χοντρες ζημιες στους πατους στους αδελφους Τσεγκα (αν δουλευουν χιονοδρομικα ειδη σε καποιο μαγαζι) η τον SkiBill στα Καλαβρυτα. Υπαρχουν ισως και αλλα μαγαζια, απλα εχω φυγει απο το 11 και δεν τα ξερω. Ρωτα και αλλους...

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες,

 

Το "φυσικά" δεν το είπα σας ξερόλας, απλά το τεστ με το νύχι το γνώριζα, και επίσης την αναγκαιότητα ακονίσματος την αντιλαμβάνομαι και από την συμπεριφορά του σκι στα παγωμένα.

Οι λίμες δεν αγοράστηκαν μόνες του, πήρα και αλουμινένιους οδηγούς σταθερής γωνίας.

 

Αφού κέρωνες τόσο συχνά, πες μου και εσύ την γνώμη σου για την διαδικασία που ακολουθείς μετά το κέρωμα, την διαδοχική χρήση των διαφόρων βουρτσών. Πάμε πάλι με την σειρά, χαλκός - πλαστική - τρίχα αλόγου ;

 

Φυσικά βλάβες και χοντρές δουλειές θα συνεχίσου να γίνονται από ειδικούς. Απλά διαπίστωσα ότι σε πολλά καταστήματα οι "ειδικοί" δεν είναι και τόσο ειδικοί, οπότε πιστεύω ότι κάποια πράγματα θα μπορέσω να τα κάνω και εγώ τουλάχιστον εξίσου καλά και ίσως περισσότερο σχολαστικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το φυσικα δεν το ειπα για να σε προσβαλω. Δεν σε ξερω, αλλα οταν καποιος απαντα 'φυσικα' σε μια ερωτηση χωρις να την απαντα, ειναι καπως...

 

Η συμπεριφορα στα παγωμενα δεν ειναι απαραιτητα δεικτης αναγκης ακονισματος. Ειναι και θεμα τεχνικης, ποση πιεση βαζεις στις μυτες για να 'οδηγησεις' τα σκι. Εγω πχ δεν ημουν ποτε τοσο καλος ωστε να μπορω να οδηγησω τα τελεια ακονισμενα σκι μου σε μπλε παγο. Εχω και τα ραγισμενα πλευρα για να το αποδειξω... :D

 

Tεσπα...

 

Προσωπικα, ποτε δεν χρειαστηκα να περασω το σκι με δυο διαφορετικες βουρτσες. Αυτη με τις χαλκινες τριχες βοηθαει σε χιονια σουπες γιατι σχηματιζει μικροσκοπικα αυλακια στο κερι για να φευγει το νερο που δημιουργειται απο την πιεση του πεδιλου στη σουπα. Αν το χιονι ειναι στεγνο, τριζατο, η παγωμενο, γυαλισμα με πλαστικη βουρτσα η αλογοτριχα αρκει. Εδω γυαλιζεις τα πεδιλα σαν να βερνικωνεις/γυαλιζεις παπουτσια. Τα θελεις οσο πιο στιλπνα γινεται.

 

Εγω διαβασει οτι αν περασεις δυο διαφορετικες βουρτσες, δεν θυμαμαι αν μια ειναι χαλκινη, το γυαλισμα κραταει περισσοτερο. Μεταξυ μας, καθε δευτερο η καθε τριτο ΣΚ κερωμα δεν ειναι και καμμια μεγαλη υποθεση. Τωρα αν το κερωμα κρατησει 5 μερες και οχι τεσσερεις, ε, δεν παμε και σε αγωνες... Ποτε δεν ειχα προβλημα να γλυστρανε τα σκι μου. Την διαφορα την εβλεπα οταν εβγαινα απο την καρεκλα του Ηρακλη. Με φρεσκο κερι δεν χρειαζομουν κουπι μεχρι να φτασω το κατηφορακι που βαζουν οι σανιδιαρηδες τις σανιδες (καθολου κουπι δηλαδη). Την τεταρτη μερα, μια-δυο σπρωξιες τις ηθελα. Το βραδακι (Σαββατο συνηθως) τα κερωνα...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν έχει μεγάλες βλάβες στης ακμές ,μη τα περνάς με λίμα !!!

Στη θέση της λίμας ,βάλε το διαμάντι και περνά της ακμές τρυς τέσσερις φορές !!!

Αυτό με το νύχι ,είναι τεστ αν είναι τροχισμενες οι ακμές και όχι αν έχουν χτιπιματακια ,αυτά τα καταλαβενεις όταν θα περάσεις τα δάχτυλα σου από πανό τους !!

Για το wax :

Χαλκός- ανοίγει την στρουκτουρ -μπορεί να την χρειαιμοπηεις και πριν το κερι ,για να καταθέσεις το παλιό από την στρουκτουρ !

Νάιλον -Ξινει το τελευτεο κερι και λυαινει !

Αλόγου- το τέλειο γιαλισμα !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν έχει μεγάλες βλάβες στης ακμές ,μη τα περνάς με λίμα !!!

Στη θέση της λίμας ,βάλε το διαμάντι και περνά της ακμές τρυς τέσσερις φορές !!!

Αυτό με το νύχι ,είναι τεστ αν είναι τροχισμενες οι ακμές και όχι αν έχουν χτιπιματακια ,αυτά τα καταλαβενεις όταν θα περάσεις τα δάχτυλα σου από πανό τους !!

Για το wax :

Χαλκός- ανοίγει την στρουκτουρ -μπορεί να την χρειαιμοπηεις και πριν το κερι ,για να καταθέσεις το παλιό από την στρουκτουρ !

Νάιλον -Ξινει το τελευτεο κερι και λυαινει !

Αλόγου- το τέλειο γιαλισμα !!!

Ευχαριστώ Pepe,

 

Μάλλον αυτό θα κάνω, πέρασμα με διαμάντι μόνο που δεν αλλοιώνει τις ακμές. Το διαμάντι που πήρα είναι το fine, 600 grid. Λες να έπρεπε να πάρω και πιο "τραχύ", 300-400 ?

Εχω κάτι παλιά των παιδιών και θα πειραματιστώ πρώτα σε αυτά, το ένα έχει ένα καλό χτύπημα στην ακμή.

 

Αρα στο κέρωμα πρώτα χαλκός για καθάρισμα, μετά κέρωμα, και μετά με την σειρά χαλκός - νάιλον - τρίχα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 600 είναι πολύ φινο !!

Πάρε ένα 100 και ένα 300 και μετά με το 600 και μπορεί και μια πέτρα για το τέλος !!

Αν έχουν χτιπιμα ,δεν θα κάνει 600 ,θα θέλει λίμα αλλά φίνα όχι πολύ χοντρή !!

Δεν χρεαζεσε εξάσκηση ,το διαμάντι ,δεν κάνει καμία ζιμνια !

Το κερομα οπος το είπες :)

Αν θέλεις και είσαι και μερακλής ,μπορεί να πάρεις και σπρέι was remover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλωντας για wax remover... Μην μπλεξεις με αφαιρεση κεριου με ζεστο σιδερο και χαρτι... Εγω πηρα μισο λιτρο swix το '96 και το εχω ακομα :D

 

http://www.swixsport.com/Products/Wax-Tuning/Removers-Care-Products/Base-Cleaner-Liquid-0.5L2

 

Δες και τα βιντεακια της Swix

 

http://www.swixsport.com/Wax-Resources

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορει... Τελευταια φορα που το χρησιμοποιησα θα ηταν 10 χρονια πριν. Μυριζει πορτοκαλι... :yes

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψάχνω να βρω κόλλα για να κολλήσω κομμάτια στην βάση. Έχω χρησιμοποιήσει ορισμένες δύο συστατικών αλλά φεύγουν με τα από 5-6 μέρες χρήσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ψάχνω να βρω κόλλα για να κολλήσω κομμάτια στην βάση. Έχω χρησιμοποιήσει ορισμένες δύο συστατικών αλλά φεύγουν με τα από 5-6 μέρες χρήσης.

 

Η εποξική είναι η καταλληλότερη κατά την άποψή μου.

Παίξε με τις αναλογίες όμως.

Όχι 1/1. Βάλε λιγότερο σκληρυντή.

 

Αν ξέρεις τα είδη των πλαστικών που θες να κολλήσεις

θα μπορούσες να στείλεις ένα email σε εξειδικευμένο κατάστημα (π.χ. αυτό)

ή σε κάποια αντιπροσωπεία (π.χ. εδώ) για να σου προτείνουν τη πιο κατάλληλη.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το φετινό Φοτο σεμινάριο για σκι σέρβις :)

Ξεκινάμε με τα διαμάντια !!

 

!post-6622-0-98132000-1550440444_thumb.jpg

 

post-6622-0-77787200-1550440501_thumb.jpg

 

Με το χέρι η με το μηχανιματακι που κρατάει τη λίμα ,αλλά αλλάζω με διαμάντι !!

Αυτό που βλέπετε (το κίτρινο ) είναι 87*

Περνάς πρώτο με το μαύρο διαμάντι -είναι το πιο χοντρό 200

Μεθα το μπλε -300 και με το μικρό το φινο 1000 ,τεκευτεα η πέτρα (τα βλέπετε στην Φοτο

)

 

post-6622-0-71216800-1550440583_thumb.jpgpost-6622-0-62202200-1550440709_thumb.jpg

 

 

post-6622-0-82010900-1550440852_thumb.jpg

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η τελευτεα Φοτο -έλεγχος στης ακμές για το ποσό λεία είναι (εγώ το κενών με τα δάχτυλα μου )

Με το νύχι έλεγχος ποσό καλά τροχισμενες είναι !![

 

attachment=32603:IMG_0912.JPG][

 

attachment=32604:IMG_0913.JPG]

post-6622-0-77785900-1550441119_thumb.jpg

post-6622-0-37708100-1550441194_thumb.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και τώρα το κερομα !

Αυτές είναι οι βούρτσες μου -δεν έχω αλόγου και χρισιμοπιω μάλλινο πανί !

 

post-6622-0-55759400-1550441330_thumb.jpg

 

Περνάω χάλκινη βούρτσα ,και wax remover!

Τον αφήνω 3-4 λεπτά και μετά με το πανάκι κλατάρισμα

 

post-6622-0-93689100-1550441438_thumb.jpgpost-6622-0-35985500-1550441510_thumb.jpg

 

post-6622-0-47695800-1550441587_thumb.jpg

 

post-6622-0-40914500-1550441634_thumb.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθαρά τα πέδιλα !Ετιμα για το κερομα

Το wax αυτό είναι universal και το σηδερο πρέπει να είναι σε 90*

 

post-6622-0-72783000-1550441741_thumb.jpg

 

post-6622-0-46520300-1550441808_thumb.jpgpost-6622-0-47018100-1550441898_thumb.jpg

 

post-6622-0-86639900-1550441931_thumb.jpg

 

Βάζουμε το κερι και το απλώνουμε ,δεν κρατάμε το σηδερο ακίνητο ,θα κάψει την στρουκτουρ

 

post-6622-0-68001500-1550441977_thumb.jpg

 

post-6622-0-21641400-1550442082_thumb.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δεν τα κρατάω πολύ ώρα με το κερι,αλλά αυτό γιατί κερονω μεθα από κάθε σκι που κάνω !

Ξηνουμε καλά το κερι με την ξύστρα !

Μεθα βούρτσα χαλκό ,ξεκινάει να φενετε η στρουκτουρ ! Όταν σταματισει να βγάζει στάχτη κεριού ,γιαλιζουμε με την νάιλον ! Με το αλόγου μετά και με το Κορκ τελευτεο( δεν είναι απαρετιτο)

 

attachment=32617:IMG_0926.JPG]

 

post-6622-0-74076600-1550442275_thumb.jpgpost-6622-0-21925600-1550442348_thumb.jpg

 

post-6622-0-87623700-1550442494_thumb.jpg

post-6622-0-89526000-1550442161_thumb.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αποτέλεσμα !!!

Μακάρι να είναι χρισιμο το φετινό Φοτο σεμινάριο :) :)

 

post-6622-0-28307700-1550442636_thumb.jpg

 

post-6622-0-96719900-1550442664_thumb.jpg

 

Αν μπορείτε να καταλάβετε από το τελευτεο Φοτο ,τα nordica δεν είναι σερβιρισμένα και κερομενα,ενώ τα head είναι

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και άλλη μια ερώτηση Pepe, το διαμάντι και την πέτρα τα περνάς στεγνά, ή τα βρέχεις;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περνάω 4-5 φορές ,με το μάτι και με το πως θα το νιώσεις ,αν περνάει ομαλά !!

Πάντα με σόπουνονερο !!! Αλιος τα διαμάντια θα το τελιοσεις πολύ γρήγορα !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ το έκανα μόνο με νερό. Τι κάνεις, βάζεις υγρό σαπούνι με νερό και βουτάς μέσα το διαμάντι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. baker1
      baker1
      (54 years old)
    2. stefi
      stefi
      (37 years old)
  • Who is online

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,774
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...