Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Pant

Πέδιλο Για Πίστα

Recommended Posts

Όντως το F18 αυτή τη στιγμή είναι περίπου στα 275€. Νόμιζα οτι αναφερόσουν στη σειρά curv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fischer έχει το extreme-ski στην Αμφίκλεια.

http://extreme-ski.gr[/quote

Νε κ είναι καλός, παλιός πρωταθλητής κ αν έχω καταλάβει είναι αντιπρόσωπος

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ένα γρήγορο search το RC4 The Curv το βρίσκω 399 με bindings... Αν λέμε αυτό το μοντέλο...

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν και ειμαι λατρης της Fischer ..για "expert" καθαρα πιστοπεδιλο εχω διαβασει πολυ καλα λογια για το : Dynastar Speed Zone 12 TI

Και επισης οπως ειπαν και πιο πανω καποιοι φιλοι Fischer φερνει το Extreme Ski στην Αμφικλεια σιγουρα

Edited by taskoum

fischer-progressor-f18-2016-17.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω την εντύπωση, αλλά όχι την σιγουριά, ότι Fischer φέρνει το Avalanche στην Αράχωβα.

 

Όπως και να έχει μίλα με τον αντιπρόσωπο και θα σε κατευθύνει.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Ύστερα από 5 χρόνια αποφάσισα να αλλάξω εξοπλισμό. Για να μπω κατευθείαν στο θέμα μας, τρέχω με τα FISHER PROGRESSOR 900.

Απόλυτα ευχαριστημένος για carving εντός πίστας. Λίγο σκληρό και απαιτητικό πέδιλο νομίζω όμως εάν το πατήσεις με δύναμη και ταχύτητα διαγράφει τέλεια τόξα.

 

Ψάχνω κάτι να το αντικαταστήσω. Θα ήθελα να είναι focused σε groomed όμως με δυνατότητα να μπορείς να σκιάρεις και λίγο το μπαχαλόχιονο του Παρνασσού οπότε σκέφτομαι να ανέβω σε μέση.

Πέρυσι δοκίμασα κάτι STOECKLI μαύρα (νομίζω CX) με τα οποία έπαθα την πλάκα μου. Έκανε ακριβώς ότι το Progressor θα έλεγα χωρίς να είναι τόσο σκληρό ενώ πέρναγε όποια ποιότητα χιονιού σαν μπουλντόζα......

Φυσικά η τιμή τους < 1.000 € οπότε δυσκολεύομαι..

 

Τι γνώμη έχετε για τα (2) παρακάτω μοντέλα? Ακούω προτάσεις για κάτι παρόμοιο του stoeckli. Μάλιστα το 1ο έχει και βραβείο από Skimag

 

http://www.nordica.com/mens/skis/all-mountain-performance/gt-2/gt-speedmachine-80-evo

 

http://www.nordica.com/mens/skis/all-mountain-performance/gt-2/gt-84-ti-evo-n-pro-x-cell-evo

 

Ευχαριστώ και μόλις βρούμε το πέδιλο πάμε για μπότες

Share this post


Link to post
Share on other sites

διαχρονικά μια φοβερή απόλαυση στην πίστα για δυναμικές γωνίες, εναλλαγες και σταθερότητα ΑΝ είσαι απίπεδο 6+. Δεν έχω βάλει αυτό το μονδέλο, έχω βάλει 5-6 προηγούμενα, ξέρουν τι κάνουν οι σχεδιαστές


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θες μπορείς να το δοκιμάσεις

 

καμια άποψη για το παραπάνω πέδιλο ?

 

Thanks to mammut, θα έχω κι εγώ πλήρη άποψη σε λίγο καιρό... :pirate::shuriken:

 

:shuriken:

  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μωρε να το δοκιμασω αλλα που ....

Να σας ρωτησω τα Nordica τα κοιταξε τα κοκκινα κανενας? Υπαρχει αντιπροσωπος Ελλαδα ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μωρε να το δοκιμασω αλλα που ....

Να σας ρωτησω τα Nordica τα κοιταξε τα κοκκινα κανενας? Υπαρχει αντιπροσωπος Ελλαδα ?

Νομίζω πως ο αντιπρόσωπος της Nordica πλέον είναι : http://www.mvtrade.gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρες!

 

Θα ήθελα την γνωμη και την βοήθεια των guru και οχι μονο του forum για καινούργιο πέδιλο οχι τελευταίας χρονιάς λόγω μπατζετ.

Το ski που θελω να τσουλάω να ειναι πιστόπεδιλο που θα μπορει να βγαίνει και παραπιστια!

Θελω τα μπαχαλοχιονα όπου τα συναντάμε να μην τα "βλέπουμε" κάν!

Να ειναι ξεκούραστο, οχι πολυ σκληρό γιατι κάνω ski τουριστικό,να ξέρει να "συγχωρεί" τα λάθη που υπαρχουν λόγω έλλειψης τεχνικης αλλα και να αντέχει και στην πίεση και στο γκάζι όπου χρειαστει(π.χ οταν κυνηγάω τον konkana!)

Δεν ξέρω να καρβαρω και ουτε ενδιαφέρομαι να μάθω αλλα θελω να περάσω αρκετά χρονια μαζί του και να με ανεβάσει επίπεδο στο τροπο που σκιαρω.

 

Το ski που κάνω νομιζω στη κλίμακα ειναι στο 5(οσοι είχαν την τύχη η την ατυχία να σκι άρουμε παρέα μπορούν να επιβεβαιώσουν)

 

Χωρίς να θελω να αναφερθώ σε εταιρείες φαντάζομαι ψάχνω πέδιλα με μέση max76

Και ύψος 1.75/77;τα προηγούμενα ηταν μέση 72 και υψος1.68(κοντά για αρχή)

185cm μπόι εχω και 88kg (πριν τις γιορτές) χα χα χα

Και παμε στο πιο σημαντικό!

Επειδή είμαι λίγο μεγάλος για να περιμένω τον αγαπητό μας Santa τα χρήματα που δύναμαι να διαθέσω ειναι ταβάνι 350-400€.

 

Ευχαριστω και αναμένω γνώμες και προτάσεις!!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρες!

 

Θα ήθελα την γνωμη και την βοήθεια των guru και οχι μονο του forum για καινούργιο πέδιλο οχι τελευταίας χρονιάς λόγω μπατζετ.

Το ski που θελω να τσουλάω να ειναι πιστόπεδιλο που θα μπορει να βγαίνει και παραπιστια!

Θελω τα μπαχαλοχιονα όπου τα συναντάμε να μην τα "βλέπουμε" κάν!

Να ειναι ξεκούραστο, οχι πολυ σκληρό γιατι κάνω ski τουριστικό,να ξέρει να "συγχωρεί" τα λάθη που υπαρχουν λόγω έλλειψης τεχνικης αλλα και να αντέχει και στην πίεση και στο γκάζι όπου χρειαστει(π.χ οταν κυνηγάω τον konkana!)

Δεν ξέρω να καρβαρω και ουτε ενδιαφέρομαι να μάθω αλλα θελω να περάσω αρκετά χρονια μαζί του και να με ανεβάσει επίπεδο στο τροπο που σκιαρω.

 

Το ski που κάνω νομιζω στη κλίμακα ειναι στο 5(οσοι είχαν την τύχη η την ατυχία να σκι άρουμε παρέα μπορούν να επιβεβαιώσουν)

 

Χωρίς να θελω να αναφερθώ σε εταιρείες φαντάζομαι ψάχνω πέδιλα με μέση max76

Και ύψος 1.75/77;τα προηγούμενα ηταν μέση 72 και υψος1.68(κοντά για αρχή)

185cm μπόι εχω και 88kg (πριν τις γιορτές) χα χα χα

Και παμε στο πιο σημαντικό!

Επειδή είμαι λίγο μεγάλος για να περιμένω τον αγαπητό μας Santa τα χρήματα που δύναμαι να διαθέσω ειναι ταβάνι 350-400€.

 

Ευχαριστω και αναμένω γνώμες και προτάσεις!!!

Κοίτα και εδώ http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=19870

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα!

 

Έπειτα από αρκετά χρόνια (5) με το ίδιο πέδιλο (Volkl AC30), διαπιστώνω πως θέλω ένα πιο "πολιτισμένο" πέδιλο για εντός πίστας, μιας και η ηλικία ανεβαίνει σιγά σιγά.

Το θέμα μου είναι πως ενώ το AC30 είναι πεδιλάρα και μου αρέσει πολύ να το τσουλάω, είναι κατα βάθος one trick pony πέδιλο, θέλει πολύ γκάζι για να δουλέψει, ενώ στα κλειστά σλάλομ είναι λίγο βαρύ και κουραστικό.

Θέλω να ρίξω λοιπόν λίγο τις ταχύτητες μπας και γλυτώσουμε και κανένα τραυματισμό...:P

 

Δοκίμασα πρόσφατα από φίλο το τελευταίο HEAD i.rally και έπαθα ολίγον την πλάκα μου! Στρίβει, ακούει, συγχωρεί, και είναι τελικά ένα πολύ διασκεδαστικό πέδιλο. (Αντίθετα όταν είχα δοκιμάσει το i.titan που στα χαρτιά μοιάζει με το δικό μου, δε μου άρεσε ιδιαίτερα).

 

Θα προτείνατε κάτι παρεμφερές ή να πάω καρφωτός στο i.rally;


volkl_2011_unlimited-ac-30.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν και εμενα τα μπλε ( titan) δεν μου άρεσαν καθόλου. Τα πράσινα (magnum) ομως, που έχει ο αδελφός μου, είναι ένα πολύ ωραίο και εύκολο σκι. Φαντάζομαι και άλλες εταιρίες θα έχουν παρόμοια σκι αλλά δεν έχω προσωπική άποψη. Κρίμα που τα σκι τεστ γίνονται μόνο Καλαβρυτα που δεν σε βολεύει. Είναι μια πολύ κάλλη ευκαιρία να δοκιμάσεις μοντέλα πριν κανείς την αγορά.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα!

 

Έπειτα από αρκετά χρόνια (5) με το ίδιο πέδιλο (Volkl AC30), διαπιστώνω πως θέλω ένα πιο "πολιτισμένο" πέδιλο για εντός πίστας, μιας και η ηλικία ανεβαίνει σιγά σιγά.

Το θέμα μου είναι πως ενώ το AC30 είναι πεδιλάρα και μου αρέσει πολύ να το τσουλάω, είναι κατα βάθος one trick pony πέδιλο, θέλει πολύ γκάζι για να δουλέψει, ενώ στα κλειστά σλάλομ είναι λίγο βαρύ και κουραστικό.

Θέλω να ρίξω λοιπόν λίγο τις ταχύτητες μπας και γλυτώσουμε και κανένα τραυματισμό... :P

 

Δοκίμασα πρόσφατα από φίλο το τελευταίο HEAD i.rally και έπαθα ολίγον την πλάκα μου! Στρίβει, ακούει, συγχωρεί, και είναι τελικά ένα πολύ διασκεδαστικό πέδιλο. (Αντίθετα όταν είχα δοκιμάσει το i.titan που στα χαρτιά μοιάζει με το δικό μου, δε μου άρεσε ιδιαίτερα).

 

Θα προτείνατε κάτι παρεμφερές ή να πάω καρφωτός στο i.rally;

Ωραιο πεδιλο η head, αφου ψαχνεις για 'all mountain" - αν καταλαβα σωστα - εχω δοκιμασει απο φιλο και μου αρεσαν πολυ τα Atomic Vantage X 83 CTI ..και φανταζομαι θα ειναι πιο φθηνα απο τα head ...

Edited by taskoum
  • Like 1

fischer-progressor-f18-2016-17.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω δοκιμασει τα Rally του 2015 και του2017 εκτος απο το καινουργιο φυσικα και χωρις διαφορες που να μπορω να εντοπισω. Το περσινο μοντελο λογω γραφένιου λενε οτι ειναι πιο ελαφρυ . Ειναι καταπληκτικο πεδιλο,ευκολο, ξεκουραστο ,δυνατο,ευελικτο κι οσο το τρεχεις θαρρεις και γινεται πιο σταθερο .Στο συνιστω ανεπιφυλαχτα !

  • Like 2

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...