Velissarios 1,031 Report post Posted March 7, 2017 Όντως το F18 αυτή τη στιγμή είναι περίπου στα 275€. Νόμιζα οτι αναφερόσουν στη σειρά curv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted March 7, 2017 Fischer έχει το extreme-ski στην Αμφίκλεια.http://extreme-ski.gr[/quote Νε κ είναι καλός, παλιός πρωταθλητής κ αν έχω καταλάβει είναι αντιπρόσωπος Sent from my iPad using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danis Iordanidis 123 Report post Posted March 7, 2017 Με ένα γρήγορο search το RC4 The Curv το βρίσκω 399 με bindings... Αν λέμε αυτό το μοντέλο... Sent from my MI MAX using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
taskoum 45 Report post Posted March 7, 2017 (edited) αν και ειμαι λατρης της Fischer ..για "expert" καθαρα πιστοπεδιλο εχω διαβασει πολυ καλα λογια για το : Dynastar Speed Zone 12 TIΚαι επισης οπως ειπαν και πιο πανω καποιοι φιλοι Fischer φερνει το Extreme Ski στην Αμφικλεια σιγουρα Edited March 7, 2017 by taskoum Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted March 7, 2017 Έχω την εντύπωση, αλλά όχι την σιγουριά, ότι Fischer φέρνει το Avalanche στην Αράχωβα. Όπως και να έχει μίλα με τον αντιπρόσωπο και θα σε κατευθύνει. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted March 7, 2017 Όντως έχει μερικά. Καλό θα ήταν να πάρεις ένα τηλέφωνο πριν Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosFRC4 59 Report post Posted October 8, 2017 Καλησπέρα, Ύστερα από 5 χρόνια αποφάσισα να αλλάξω εξοπλισμό. Για να μπω κατευθείαν στο θέμα μας, τρέχω με τα FISHER PROGRESSOR 900. Απόλυτα ευχαριστημένος για carving εντός πίστας. Λίγο σκληρό και απαιτητικό πέδιλο νομίζω όμως εάν το πατήσεις με δύναμη και ταχύτητα διαγράφει τέλεια τόξα. Ψάχνω κάτι να το αντικαταστήσω. Θα ήθελα να είναι focused σε groomed όμως με δυνατότητα να μπορείς να σκιάρεις και λίγο το μπαχαλόχιονο του Παρνασσού οπότε σκέφτομαι να ανέβω σε μέση. Πέρυσι δοκίμασα κάτι STOECKLI μαύρα (νομίζω CX) με τα οποία έπαθα την πλάκα μου. Έκανε ακριβώς ότι το Progressor θα έλεγα χωρίς να είναι τόσο σκληρό ενώ πέρναγε όποια ποιότητα χιονιού σαν μπουλντόζα...... Φυσικά η τιμή τους < 1.000 € οπότε δυσκολεύομαι.. Τι γνώμη έχετε για τα (2) παρακάτω μοντέλα? Ακούω προτάσεις για κάτι παρόμοιο του stoeckli. Μάλιστα το 1ο έχει και βραβείο από Skimag http://www.nordica.com/mens/skis/all-mountain-performance/gt-2/gt-speedmachine-80-evo http://www.nordica.com/mens/skis/all-mountain-performance/gt-2/gt-84-ti-evo-n-pro-x-cell-evo Ευχαριστώ και μόλις βρούμε το πέδιλο πάμε για μπότες Quote Share this post Link to post Share on other sites
mammut 126 Report post Posted October 10, 2017 Fischer RC4 THE CURV DTX https://www.fischersports.com/ca_en/rc4-the-curv-dtx-27821 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosFRC4 59 Report post Posted October 22, 2017 καμια άποψη για το παραπάνω πέδιλο ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 22, 2017 διαχρονικά μια φοβερή απόλαυση στην πίστα για δυναμικές γωνίες, εναλλαγες και σταθερότητα ΑΝ είσαι απίπεδο 6+. Δεν έχω βάλει αυτό το μονδέλο, έχω βάλει 5-6 προηγούμενα, ξέρουν τι κάνουν οι σχεδιαστές Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted October 22, 2017 Πληροφορίες από τον mammut πάντα καλές ! Sent from my iPad using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mammut 126 Report post Posted October 23, 2017 καμια άποψη για το παραπάνω πέδιλο ? Αν θες μπορείς να το δοκιμάσεις 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted October 23, 2017 Αν θες μπορείς να το δοκιμάσεις καμια άποψη για το παραπάνω πέδιλο ? Thanks to mammut, θα έχω κι εγώ πλήρη άποψη σε λίγο καιρό... 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
ChristosFRC4 59 Report post Posted October 23, 2017 Μωρε να το δοκιμασω αλλα που .... Να σας ρωτησω τα Nordica τα κοιταξε τα κοκκινα κανενας? Υπαρχει αντιπροσωπος Ελλαδα ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosFRC4 59 Report post Posted October 23, 2017 Αν θες μπορείς να το δοκιμάσεις Που εχεις κατάστημα ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aagrios 18 Report post Posted October 23, 2017 Μωρε να το δοκιμασω αλλα που .... Να σας ρωτησω τα Nordica τα κοιταξε τα κοκκινα κανενας? Υπαρχει αντιπροσωπος Ελλαδα ? Νομίζω πως ο αντιπρόσωπος της Nordica πλέον είναι : http://www.mvtrade.gr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted December 15, 2017 Καλημέρες! Θα ήθελα την γνωμη και την βοήθεια των guru και οχι μονο του forum για καινούργιο πέδιλο οχι τελευταίας χρονιάς λόγω μπατζετ. Το ski που θελω να τσουλάω να ειναι πιστόπεδιλο που θα μπορει να βγαίνει και παραπιστια! Θελω τα μπαχαλοχιονα όπου τα συναντάμε να μην τα "βλέπουμε" κάν! Να ειναι ξεκούραστο, οχι πολυ σκληρό γιατι κάνω ski τουριστικό,να ξέρει να "συγχωρεί" τα λάθη που υπαρχουν λόγω έλλειψης τεχνικης αλλα και να αντέχει και στην πίεση και στο γκάζι όπου χρειαστει(π.χ οταν κυνηγάω τον konkana!) Δεν ξέρω να καρβαρω και ουτε ενδιαφέρομαι να μάθω αλλα θελω να περάσω αρκετά χρονια μαζί του και να με ανεβάσει επίπεδο στο τροπο που σκιαρω. Το ski που κάνω νομιζω στη κλίμακα ειναι στο 5(οσοι είχαν την τύχη η την ατυχία να σκι άρουμε παρέα μπορούν να επιβεβαιώσουν) Χωρίς να θελω να αναφερθώ σε εταιρείες φαντάζομαι ψάχνω πέδιλα με μέση max76 Και ύψος 1.75/77;τα προηγούμενα ηταν μέση 72 και υψος1.68(κοντά για αρχή) 185cm μπόι εχω και 88kg (πριν τις γιορτές) χα χα χα Και παμε στο πιο σημαντικό! Επειδή είμαι λίγο μεγάλος για να περιμένω τον αγαπητό μας Santa τα χρήματα που δύναμαι να διαθέσω ειναι ταβάνι 350-400€. Ευχαριστω και αναμένω γνώμες και προτάσεις!!! 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted December 15, 2017 Καλημέρες! Θα ήθελα την γνωμη και την βοήθεια των guru και οχι μονο του forum για καινούργιο πέδιλο οχι τελευταίας χρονιάς λόγω μπατζετ. Το ski που θελω να τσουλάω να ειναι πιστόπεδιλο που θα μπορει να βγαίνει και παραπιστια! Θελω τα μπαχαλοχιονα όπου τα συναντάμε να μην τα "βλέπουμε" κάν! Να ειναι ξεκούραστο, οχι πολυ σκληρό γιατι κάνω ski τουριστικό,να ξέρει να "συγχωρεί" τα λάθη που υπαρχουν λόγω έλλειψης τεχνικης αλλα και να αντέχει και στην πίεση και στο γκάζι όπου χρειαστει(π.χ οταν κυνηγάω τον konkana!) Δεν ξέρω να καρβαρω και ουτε ενδιαφέρομαι να μάθω αλλα θελω να περάσω αρκετά χρονια μαζί του και να με ανεβάσει επίπεδο στο τροπο που σκιαρω. Το ski που κάνω νομιζω στη κλίμακα ειναι στο 5(οσοι είχαν την τύχη η την ατυχία να σκι άρουμε παρέα μπορούν να επιβεβαιώσουν) Χωρίς να θελω να αναφερθώ σε εταιρείες φαντάζομαι ψάχνω πέδιλα με μέση max76 Και ύψος 1.75/77;τα προηγούμενα ηταν μέση 72 και υψος1.68(κοντά για αρχή) 185cm μπόι εχω και 88kg (πριν τις γιορτές) χα χα χα Και παμε στο πιο σημαντικό! Επειδή είμαι λίγο μεγάλος για να περιμένω τον αγαπητό μας Santa τα χρήματα που δύναμαι να διαθέσω ειναι ταβάνι 350-400€. Ευχαριστω και αναμένω γνώμες και προτάσεις!!! Κοίτα και εδώ http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=19870 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Powder Sucks 227 Report post Posted February 17, 2018 Respect σε αυτόν τον σκιέρ σήμερα στο Μαίναλο. Όλοι οι άλλοι στρίβουν λόγω snowboard.... 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted February 17, 2018 Ηλικίας; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Powder Sucks 227 Report post Posted February 18, 2018 Ηλικίας; ~65 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snipous 79 Report post Posted March 12, 2018 Καλησπέρα και από εμένα! Έπειτα από αρκετά χρόνια (5) με το ίδιο πέδιλο (Volkl AC30), διαπιστώνω πως θέλω ένα πιο "πολιτισμένο" πέδιλο για εντός πίστας, μιας και η ηλικία ανεβαίνει σιγά σιγά. Το θέμα μου είναι πως ενώ το AC30 είναι πεδιλάρα και μου αρέσει πολύ να το τσουλάω, είναι κατα βάθος one trick pony πέδιλο, θέλει πολύ γκάζι για να δουλέψει, ενώ στα κλειστά σλάλομ είναι λίγο βαρύ και κουραστικό. Θέλω να ρίξω λοιπόν λίγο τις ταχύτητες μπας και γλυτώσουμε και κανένα τραυματισμό... Δοκίμασα πρόσφατα από φίλο το τελευταίο HEAD i.rally και έπαθα ολίγον την πλάκα μου! Στρίβει, ακούει, συγχωρεί, και είναι τελικά ένα πολύ διασκεδαστικό πέδιλο. (Αντίθετα όταν είχα δοκιμάσει το i.titan που στα χαρτιά μοιάζει με το δικό μου, δε μου άρεσε ιδιαίτερα). Θα προτείνατε κάτι παρεμφερές ή να πάω καρφωτός στο i.rally; Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted March 12, 2018 Λοιπόν και εμενα τα μπλε ( titan) δεν μου άρεσαν καθόλου. Τα πράσινα (magnum) ομως, που έχει ο αδελφός μου, είναι ένα πολύ ωραίο και εύκολο σκι. Φαντάζομαι και άλλες εταιρίες θα έχουν παρόμοια σκι αλλά δεν έχω προσωπική άποψη. Κρίμα που τα σκι τεστ γίνονται μόνο Καλαβρυτα που δεν σε βολεύει. Είναι μια πολύ κάλλη ευκαιρία να δοκιμάσεις μοντέλα πριν κανείς την αγορά. Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
taskoum 45 Report post Posted March 13, 2018 (edited) Καλησπέρα και από εμένα! Έπειτα από αρκετά χρόνια (5) με το ίδιο πέδιλο (Volkl AC30), διαπιστώνω πως θέλω ένα πιο "πολιτισμένο" πέδιλο για εντός πίστας, μιας και η ηλικία ανεβαίνει σιγά σιγά. Το θέμα μου είναι πως ενώ το AC30 είναι πεδιλάρα και μου αρέσει πολύ να το τσουλάω, είναι κατα βάθος one trick pony πέδιλο, θέλει πολύ γκάζι για να δουλέψει, ενώ στα κλειστά σλάλομ είναι λίγο βαρύ και κουραστικό. Θέλω να ρίξω λοιπόν λίγο τις ταχύτητες μπας και γλυτώσουμε και κανένα τραυματισμό... Δοκίμασα πρόσφατα από φίλο το τελευταίο HEAD i.rally και έπαθα ολίγον την πλάκα μου! Στρίβει, ακούει, συγχωρεί, και είναι τελικά ένα πολύ διασκεδαστικό πέδιλο. (Αντίθετα όταν είχα δοκιμάσει το i.titan που στα χαρτιά μοιάζει με το δικό μου, δε μου άρεσε ιδιαίτερα). Θα προτείνατε κάτι παρεμφερές ή να πάω καρφωτός στο i.rally; Ωραιο πεδιλο η head, αφου ψαχνεις για 'all mountain" - αν καταλαβα σωστα - εχω δοκιμασει απο φιλο και μου αρεσαν πολυ τα Atomic Vantage X 83 CTI ..και φανταζομαι θα ειναι πιο φθηνα απο τα head ... Edited March 13, 2018 by taskoum 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted March 13, 2018 Εχω δοκιμασει τα Rally του 2015 και του2017 εκτος απο το καινουργιο φυσικα και χωρις διαφορες που να μπορω να εντοπισω. Το περσινο μοντελο λογω γραφένιου λενε οτι ειναι πιο ελαφρυ . Ειναι καταπληκτικο πεδιλο,ευκολο, ξεκουραστο ,δυνατο,ευελικτο κι οσο το τρεχεις θαρρεις και γινεται πιο σταθερο .Στο συνιστω ανεπιφυλαχτα ! 2 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites