Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Σήμερα η ημέρα ήταν το κάτι άλλο. Σαν αρχάριο προς μέτριο επίπεδο που είμαι και κάνω πιστα το ευχαριστήθηκα όσο δεν πάει.

Ένα μπράβο σε όλους όσουν κατεβαίνουν τα απάτητα και κάθομαι και τους χαζεύω.

Ευχαριστώ πολλά παιδιά από το φόρουμ για την παρέα και χάρηκα πολύ που σας γνώρισα.

Ελπίζω να τα ξανά πούμε σύντομα.

  • Like 2

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μόνο αρνητικό, αν μπορείς να το πείς αρνητικό, ήταν το κακό πάτημα της μαύρης Αντιγόνης.Μεταξύ των ρατρακιών σε όλο το μήκος της είχαν δημιουργηθεί bumps.Κατά τα άλλα σήμερα πήραμε το ρίσκο και μας βγήκε!!!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια πραγματικά όμορφη μέρα σήμερα στο Χελμό, ό,τι πρέπει για να εγκλιματιστεί κανείς σττα ελληνικά δεδομένα μετά από ταξίδι εξωτερικού (τρομάρα μου μια φορά πήγα κι εγώ και το πήρα πάνω μου).

 

Πολύ καλές συνθήκες πίστας για μένα αλλά και εκτός σύμφωνα με τις μαρτυρίες της ομύγηρης.

Μικρή παραφωνία οι ραφές της Αντιγόνης που από τη μία δυσκόλευαν, αλλά από την άλλη σε έβαζαν σε στροφές πλάτους μιας ρατρακιάς, που δεν είναι άσχημο μάθημα (βγαίνουν καμια 50 αριά μαζεμένες σε όλο το μήκος) και δοκιμάζουν αντοχές και φυσική κατάσταση.

 

Ο κόσμος ελάχιστος, και εκτός από ένα-δυό μικρο-κλεισίματα του καιρου που δεν προβλημάτισαν διόλου ήταν μια φουλ χιονοδρομική μέρα, αρκεί να είχες αντοχές (εγώ όχι πολλές πάντως)

  • Like 6

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry ουτε μια φωτο δεν τραβηξα :blush:

no friends on powder day μεχρι τις 12

μετα γιναμε μπουλουκι

πολλα τα χλμ

Κριμα που οι μετεορωλογικες προβλεψεις απετρεψαν παλι τον κοσμο να ανεβη στο βουνο

4.30 τελευταια καταβαση ,μονο απεραστα δευτερη μερα χιονοπτωσης

Μονο στο αυγο αυτα

Εχουν μεινει και για αυριο

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο καιρός ήταν παραπάνω των προσδοκιών ο κόσμος λίγος.

Το βουνό εξολοκλήρου ανοιχτό με πολύ καλό χιόνι.

Ειχα ανέβει με την οικογένεια και έτσι δεν απολαυσα προσωπικά την μερα καταπατωντας ,αλλά απολαυσα την πρόοδο της κόρης και των λοιπών συγγενών που ειχα μαζί.

Όλοι οι σνοουκλαμπιτες βρεθήκαμε για λίγο κους κους.

Πεπε πανχριστο Χελμπεντ Δημήτρης talp.

 

Πρώτη και τελευταία κατεβασια για μενα όφ, με Κώστα στις 4.30 στο αυγο.

 

Το άσχημο της ημέρας ήταν ένα πεναλτυ που δε δόθηκε στο κάτω babylift μπριζολακι και ενώ ήμουν αποροφημενος να δώσω οδηγίες στα παιδάκια περνάει το μπριζολακι και με γραπωνει από το γόνατο, ακούγεται ένα κρακ και μενω συξυλος.

Ευτυχώς αν και δεν έχω εμπειρια από χιαστους δεν πρέπει να ειναι κάτι σοβαρό.

Σήμερα παταω καλύτερα το πόδι δεν εχω πρηξιματα ασταθειες καιπονους υπερβολικούς.

Το συμβάν έγινε στις 11 και γω συνεχισα το σκι μου κανονικά χωρίς πόνους ως και την τελευταία κατεβασια με Κώστα στο αυγο.

  • Like 8

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν δεν εχεις ασταθεια μαλλον δεν ειναι κατισοβαρο

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα ειναι,μετα απο το συμβάν ,καναμε κατέβασμα μαζι και δεν παραπονέθηκε ,οποτε κακά ειναι:)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ότι και να λέμε 1.40, 2.00 και 2,20 ώρες από την Αθήνα υπάρχουν τώρα που χιόνισε τρεις παράδεισοι του σκι να λιώσεις. Αλλά η αλήθεια είναι ότι σαν το Αυγό και τη Νεραιδόραχη δεν έχει.

 

Ηλία εκκλησία το έχεις σκεφτει να πας?

 

 

Πολυ καλη έως παρα πολυ καλη μερα σήμερα με καλη παρέα, λιγο κοσμο και ωραίο χιονάκι. Αποκορύφωμα όπως πάντα το αυγό που ποτέ δε σ αφήνει παραπονεμένο.

Ε μα σόρυ για το off topic αλλά ο σωστός τρόπος για τέτοιες ανάποδες φώτο είναι αυτός. Σύντομα στον Χελμό με την κάμερά σας...

 

post-6-0-12579300-1422544324_thumb.png

Edited by ΜΙΚ
  • Like 8

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTOROMANTZO_20150126.gif

Ανέβασα κάποιες φωτογραφίες από τη Δευτέρα που μας πέρασε.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Σκέφτομαι να υιοθετήσω και την τάση των ημερών, στο forum μας,

και να κάνω ένα φωτορομάντζο ανάποδα

:stuart::stuart::stuart:

... ε μα πια... κοντεύουμε να πάθουμε αυχενικό.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ψήνετε ένα ακόμα ωραίο event μεσ΄ τη σαιζόν,

που οι περισσότεροι από εμάς απλά θα το χαζεύουμε.

Περιμένουμε να στεριώσει και να βγουν οι σχετικές ανακοινώσεις!

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μερικές ωραίες χθεσινές φωτογραφίες από την σελίδα του χκ @ fb!

 

10958329_835885909809206_799214784297000

 

 

1502554_835886196475844_7989923880950338

 

 

10931098_835885876475876_663669076588824

 

 

1457628_835885939809203_2853113349139169

 

 

10420096_835885913142539_656454321452641

 

10955244_835886209809176_572729863060666

 

 

10941132_835886229809174_557482046205028

 

 

 

 

χ.κ.Καλαβρύτων @ FB

  • Like 15

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καιρό είχα να χαρώ τόσο... :animier::animier::animier:

 

Untitled-1.jpg

post-4549-0-30961200-1422560456_thumb.jpg

 

Οι δυο νόμοι του Μέρφι για το SnowForecast:

1. Όταν λέει θα χιονίσει, δε θα χιονίσει.

2. Όταν λέει θα βρέξει, θα βρέξει περισσότερο.

 

Τι λέτε ? Θα παίρνουμε πέδιλα στο χέρι απο βδομάδα στον Αχιλλέα κ μετά σκι σε 2 μέτρα χιόνι από τελευταίο απότομο Στύγα κ πάνω?

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω θα ομολογησω οτι θελω να με μυησετε στο αυγο ... Τι λετε ψηνεστε ? Και γενικα τι επιπεδο θελει ? Στυγα κατεβαινω ανετα . Δεξια απο αγκυρα κατεβαινω αλλα με αρκετα φρενα... Και μιλαμε για σανιδα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιες από τις επόμενες μέρες προτείνουν οι ειδικοί ?

 

send from outer space


 

elan primetime 33.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε φίλους snowboarders που θέλουν να εξερευνήσουν τα προς Αυγό και πέρα μέρη του βουνού... απαραίτητη προϋπόθεση να κρατάνε ύψος στο βουνό, γιατί θέλει ΠΟΛΛΗ τραβέρσα. Αφού φτάσουν χωρίς να έχει καεί το εμπρός ή πίσω μέρος του ποδιού (ανάλογα αν είστε regular ή goofy) κατεβαίνετε με εναλλάξ καμπύλες γύρω από το fall line και όχι με ακανόνιστα σχήματα και τραβέρσες, για να έχουν και άλλοι να απολαύσουν χιόνι και προς το τέλος κρατήστε επίσης ύψος γιατί δεν ξέρετε σε τι κατάσταση είναι το τελείωμα, ώστε να μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδρομή χωρίς να βγάλετε το σανίδι από τα πόδια.

 

:shuriken:

  • Like 5

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WORLD ROOKIE TOUR first time in Greece

Kalavrita snow park 13-15 FEB 2015 !!!

 

Οι προετοιμασίες του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων,

ώστε να υποδεχθεί την πρώτη επίσημη παγκόσμια διοργάνωση

Freestyle Snowboard στην Ελλάδα στις 13-15 Φεβρουαρίου 2015,

το World Rookie Tour, έχουν ξεκινήσει!!

Δείτε το επίσημο teaser video της διοργάνωσης!!!

 

http://www.youtube.com/watch?list=UUUVysosxnNs_p_u4ofeA-hQ&x-yt-ts=1422579428&v=Rz3DFIe1FB0&x-yt-cl=85114404#t=15

 

χ.κ.Καλαβρύτων @ fb


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκέφτομαι για ένα τριήμερο 6-8/2 έχετε εικόνα η είναι νωρίς ακόμα? Υπάρχει περίπτωση να χιονίσει και μέσα στο χωριό? Συγχωρέστε με [emoji14]


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρηγοριά σε όλα τα αρρωστάκια,

που αυτό το Σ-Κ του Γενάρη δεν κάνουν ski / snb, ελέω καιρού,

αλλά σκοτώνουν την ώρα τους στο forum μας.

 

Φωτογραφίες από ένα παλιότερο, φετινό, δυνατό Σάββατο

με βορινή πουδρίτσα και ήλιο...

 

Κουράγιο.

Τα καλύτερα της σαιζόν είναι μπροστά μας!!!


 

Υπάρχει περίπτωση να χιονίσει και μέσα στο χωριό?

 

Το χιόνι μέσα στο χωριό είναι περισσότερο για εφέ.

Αυτό που θες να βλέπεις-ουμε είναι χιονισμένη τη Βελιά, πάνω από το χωριό.

Όσο η Βελιά έχει χιόνι, το χιόνι στο χιονοδρομικό είναι zuper.

:yes

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

..

 

Κουράγιο.

Τα καλύτερα της σαιζόν είναι μπροστά μας!!!


 

 

Το χιόνι μέσα στο χωριό είναι περισσότερο για εφέ.

Αυτό που θες να βλέπεις-ουμε είναι χιονισμένη τη Βελιά, πάνω από το χωριό.

Όσο η Βελιά έχει χιόνι, το χιόνι στο χιονοδρομικό είναι zuper.

:yes

Γιώργο(αν θυμάμαι καλά) εμένα δεν με νοιάζει. Η παρέα δεν είναι χιονοδρομοι και θέλουν τα εφέ ΧΑΧΑΧΑ [emoji1]

Γι'αυτό ρώτησα περισσότερο.

  • Like 2

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η βάση πάντως φαίνεται να τρώει πολύ βροχή.....ας ελπίσουμε να μείνει κάτι....!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρηγοριά σε όλα τα αρρωστάκια,

που αυτό το Σ-Κ του Γενάρη δεν κάνουν ski / snb, ελέω καιρού,

αλλά σκοτώνουν την ώρα τους στο forum μας.

 

Φωτογραφίες από ένα παλιότερο, φετινό, δυνατό Σάββατο

με βορινή πουδρίτσα και ήλιο...

 

Κουράγιο.

Τα καλύτερα της σαιζόν είναι μπροστά μας!!!

 


 

 

 

Το χιόνι μέσα στο χωριό είναι περισσότερο για εφέ.

Αυτό που θες να βλέπεις-ουμε είναι χιονισμένη τη Βελιά, πάνω από το χωριό.

Όσο η Βελιά έχει χιόνι, το χιόνι στο χιονοδρομικό είναι zuper.

:yes

Γιωργο ευχαριστουμε όπως πάντα για τα ρομάντζα σου και τις φωτο σου.

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκέφτομαι για ένα τριήμερο 6-8/2 έχετε εικόνα η είναι νωρίς ακόμα? Υπάρχει περίπτωση να χιονίσει και μέσα στο χωριό? Συγχωρέστε με [emoji14]

Πολυ δυσκολο να εχει χιονι μεσα στο χωριο εως αδυνατο..γενικα σπανια το στρωνει στα Καλαβρυτα.

  • Like 1

speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...