Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 12, 2019 Όχι βέβαια. Απλά το ποδήλατο θα είναι για διασκέδαση και όμορφες διαδρομές (βλέπε παραλιακή) και όχι για την δουλειά. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted May 12, 2019 Για να μην χαλάω το τοπικ θα βάλω την σημερινή μου προπόνηση στο αντίστοιχο νήμα. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 13, 2019 https://www.in.gr/2019/05/13/greece/nomothetikes-rythmiseis-gia-ta-ilektrika-patinia-meleta-ypourgeio-metaforon/ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted May 13, 2019 https://www.in.gr/2019/05/13/greece/nomothetikes-rythmiseis-gia-ta-ilektrika-patinia-meleta-ypourgeio-metaforon/ Οι συζητήσεις που έχουμε κάνει ως Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, σπρώχνοντας το θέμα βασικά, έχουν υπάρξει καταλυτικές για όσα λέει το άρθρο. Βέβαια, είναι θέμα κράτους και τοπικών αρχών να επιταχυνθεί η διαδικασία... 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 14, 2019 Φοβαμαι οτι προσελκυει εγκληματικα στοιχεια... https://www.nbcnews.com/news/us-news/man-facing-murder-charge-after-california-woman-beaten-motorized-scooter-n1005286 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted May 14, 2019 https://youtu.be/tWN7xiFP-zw Δεν είναι δικό μου. Είναι δυνατό αλλά ποιο δύσκολο από πατίνι. Καρβαρεις όμως τέζα αν το μάθεις!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk 11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pka 1,173 Report post Posted May 15, 2019 Να προσέχετε. Χτες πήγα να χτυπήσω μια κοπέλα που πήγαινε ανάποδα σε στενό μονόδρομο με πατίνι. Έστριψα να μπω στο μονόδρομο και την είδα ξαφνικά μπροστά μου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted May 15, 2019 Να προσέχετε. Χτες πήγα να χτυπήσω μια κοπέλα που πήγαινε ανάποδα σε στενό μονόδρομο με πατίνι. Έστριψα να μπω στο μονόδρομο και την είδα ξαφνικά μπροστά μου. Έχουμε να δούμε πολλά τέτοια στο προσεχές μέλλον... 1 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 15, 2019 Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ την προηγούμενη Τρίτη. Σήμερα συμπληρώθηκαν τα πρώτα 200 χιλιόμετρα: Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted May 20, 2019 Δωρεάν διαδρομές με τα ηλεκτρικά πατίνια Lime στις εκλογές της Κυριακής 26 Μαΐου https://techblog.gr/gadgets/ilektrika-patinia-lime-dorean-diadromes-stis-ekloges-tis-kyriakis-26-ma-oy/ 2 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted May 20, 2019 Δωρεάν διαδρομές με τα ηλεκτρικά πατίνια Lime στις εκλογές της Κυριακής 26 Μαΐου https://techblog.gr/gadgets/ilektrika-patinia-lime-dorean-diadromes-stis-ekloges-tis-kyriakis-26-ma-oy/ Of topic αλλά έχω ταξιδέψει 2-3 φορές δωρεάν με αεροπλάνο τις μέρες των εκλογων. Μαντέψτε ποιοι πλήρωσαν τα εισιτήρια και ποια εταιρεία είχε ζημίες 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted May 21, 2019 Έκλαψα http://www.tokoulouri.com/society/lime_porche/ 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted May 21, 2019 Έκλαψα http://www.tokoulouri.com/society/lime_porche/ Μύκονος!!! [emoji2369] Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted May 21, 2019 Έκλαψα http://www.tokoulouri.com/society/lime_porche/ Τζ... δεν ξενερώνουμε εμείς έτσι εύκολα να ‘ουμ ας ΄ουμ 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted May 21, 2019 Επίσης κάπου διάβασα ότι θα φέρει και καθρεφτάκι πάνω σε ειδικό βραχίονα που εκτός από να βλέπεις τι σου γίνεται από πίσω θα έχει και ειδική θέση ΅ λουκομόσκονη΅,,,,,, o νοών νοεί το.......))))))) 3 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted May 22, 2019 Σέλες να μην βάλουν και θα γίνουν αναρπαστα 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 29, 2019 Συμπληρώθηκαν τα πρώτα 500 χιλιόμετρα μέσα σε 22 μέρες: Επίσης, σήμερα μου ήρθε η έξτρα μπαταρία (155 ευρώ μέσω του AliExpress από Ισπανικό κατάστημα). Την τοποθετείς μονος σου μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά. Οι διαφορες είναι συγκλονιστικές! Από εκεί που σε κάποιες ανηφόρες του Κρεμαστού Λαγού στον δρόμο για την δουλειά ήμουν ετοιμος να κατέβω και να το πάω με τα πόδια, τώρα ανεβαίνει κοντα στην τελική του. Η δε τελική έρχεται πολύ πιο εύκολα και ανέβηκε από τα 25-26 χλμ/ώρα στα 30-31. Αυτό μπορεί να μην φαίνεται σημαντικό, αλλά κάνει την διαφορά ανάμεσα στο να μπορείς να ξεκινήσεις με ασφάλεια και να ενσωματωθείς στην κίνηση όπου δεν έχεις άλλη επιλογή. Επίσης ανέβηκε και η αυτονομία. Έφτανα στη δουλειά με περίπου 30% υπόλοιπο μπαταριας ανάλογα με την διαδρομή, ενώ σήμερα έφτασα με 64%. Στα μείον το κατά δυο κιλά αυξημένο βάρος, το ότι πλέον είναι πιο δύσκολο έως αδύνατο να κρατήσεις το πατίνι με το ένα χέρι όταν είναι διπλωμένο, αλλά και το ότι δεν χωράει το βύσμα της φόρτισης όταν το πατίνι είναι διπλωμένο. Αυτό το τελευταίο είναι ιδιαίτερα σπαστικό στη δουλειά, αν και ισως δεν χρειαζόταν καν να το φορτίσω ατο φροντιστήριο σήμερα. Συνολικά παντως η αναβάθμιση αξίζει κάθε δεκάρα! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted May 29, 2019 ... αλλά κάνει την διαφορά ανάμεσα στο να μπορείς να ξεκινήσεις με ασφάλεια και να ενσωματωθείς στην κίνηση όπου δεν έχεις άλλη επιλογή. Τι διαβάζω?? Ενσωματώνεσαι στην κίνηση? Πας σε γκρέμια, πετάς στο αέρα στηριζόμενος σε ένα πανί (και άλλα επικίνδυνα που δεν μπορώ να γράψω εδώ) και είσαι σώος και αβλαβής. Κρίμα δεν είναι να σε περιποιηθούν οι λαμαρίνες? 3 Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 29, 2019 Δεν υπάρχει άλλος τρόπος Γιώργο. Είναι ένα δυο σημεία που αναγκαστικά θα πας από εκεί που πάνε όλοι. Παρεμπιπτοντως, στην επιστροφή αποψε είχα μεγαλύτερη μέση ταχύτητα από ότι είχα καταφέρει ποτέ με το ποδήλατο, παρόλο που το πατίνι μπαίνει συνεχώς στον κόφτη και παταει φρένο στα 30-31 χλμ/ώρα: Με αυτά και με αυτά, έκανα το Βάρη-Ελληνικό 22 λεπτά, όσο και με το αυτοκίνητο. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted June 8, 2019 https://www.insomnia.gr/articles/hardware/xiaomi/xiaomi-mi-electric-scooter-m365-recall/ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted June 11, 2019 Ο πρώτος θάνατος με ηλεκτρικό πατινι http://www.naftemporiki.gr/story/1486628 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted June 11, 2019 Από το άρθρο: "Ο νεαρός αρνήθηκε να δώσει προτεραιότητα στο φορτηγό που τον κτύπησε." φάση τύπου I fought the law and law won. 1 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted June 12, 2019 Τελικά τι είναι το ηλεκτρικό πατίνι ;;;σαν μέσο μεταφοράς;;; Δεν έχει καμία θέση στα πεζοδρόμια που είναι αποκλειστικά για πεζούς , σαν όχημα πρέπει να τηρεί όλο τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας . Δεν μπορεί να είναι ότι συμφέρει κάθε στιγμή !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted June 12, 2019 Τελικά τι είναι το ηλεκτρικό πατίνι ;;;σαν μέσο μεταφοράς;;; Δεν έχει καμία θέση στα πεζοδρόμια που είναι αποκλειστικά για πεζούς , σαν όχημα πρέπει να τηρεί όλο τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας . Δεν μπορεί να είναι ότι συμφέρει κάθε στιγμή !! Δυστυχώς μια ανάλογη συμπεριφορά παρατηρείται κι από πολλούς ποδηλάτες . Και μη βάλουμε μέσα και τα μηχανάκια ... Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 12, 2019 Τα ηλεκτρικά πατίνια και η εντυπωσιακή ευκολία που προσφέρουν στις μετακινησεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων καθώς και της μεταφορας τους μέσα σε κτήρια αλλά και ΜΜΜ είναι μια ευκαιρία για πόλεις σαν την Αθήνα να γίνουν πιο ανθρώπινες, με λιγότερα αυτοκίνητα κολλημένα στην κίνηση, με συγκλονιστικά μικρότερο θόρυβο, με ελαχιστοποίηση της μόλυνσης, και με ουσιαστικά ασήμαντη επιβάρυνση των υποδομών. Αλλά έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ στην δικτατορία του αυτοκινήτου που μας φαίνεται αδιανόητο να πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις από αυτό ώστε να γίνει η χρήση των ποδηλάτων και πατινιών πιο ασφαλής και δελεαστική για την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών. Στα πεζοδρόμια δεν πηγαίνω ποτέ με το πατίνι. Βρίσκω παντως αρκετά παράδοξο ότι καθόμαστε και παραπονιόμαστε για όσους το κάνουν, την ίδια στιγμή που όλα σχεδόν είναι κατειλημμένα από αυτοκίνητα και μηχανές. Αντί να αγκαλιάσουμε τα πατίνια και να κάνουμε ότι μπορούμε για να διαδοθεί ισως το μόνο μέσο που μπορεί πραγματικά να μειώσει δραστικά την ανάγκη για χρήση του αυτοκινήτου μέσα σε μια πόλη με πολλές ανηφόρες και κατηφόρες όπως η Αθήνα, αντί να μελετάμε πως να αφαιρέσουμε ζωτικό χώρο σε ολες τις κεντρικες λεωφορους από τα ΙΧ που καταδυναστεύουν κάθε πτυχή της καθημερινότητας μας (τι ποσοστό από πεζόδρομους, πεζοδρόμια ράμπες για ΑΜΕΑ και γραμμές για τυφλούς είναι ελεύθερο στην Ελλάδα; ) και να τον διαθεσουμε για ασφαλή κίνηση ποδηλάτων και πατινιων, ακούγονται ολοένα και περισσότερες φωνές για τον περιορισμό ή ακόμα και την πλήρη απαγόρευση της χρήσης του πιο φιλικού μέσου μεταφοράς προς τον άνθρωπο στους δρόμους της πόλης. Παράνοια. 4 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites