Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
zeto

ΑΤΥΧΗΜΑ : ΡΗΞΗ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΧΙΑΣΤΟΥ

Recommended Posts

Οι επιγονατιδες θα βοηθησουν σε περιπτωση απευθειας χτυπήματος ενω ο ναρθηκας έχει ρόλο σταθεροποιησης για τις στροφικες κινησεις. Εγω παντως για φετος λεω να μην παω για snowboard, πιο πολυ για να αποφυγω καμια στραβη σε φαση που δεν το ελεγχεις (πτωση κλπ).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσικα αυτο το καταλαβαινω..απλ@ ρωταω εσεις φορατε καποιο απλο ναρθηκα εστω και για ψυχολογικη υποστηριξη?

το θέμα πρώτα απ΄όλα είναι το μηχανάκι. Ο γιατρός μου μου ζήτησε μέχρι τον 6ο τουλάχιστον μήνα να μην κάνω ποδήλατο έξω, φοβούμενος μήπως απο πτώση γίνει ζημιά στο μόσχευμα, το οποίο χρειάζεται 8 μήνες για να αφομοιωθεί απο τον οργανισμό. Να 'δέσουν' στο κόκαλο τα σημεία στερέωσης.

Οι μπανέλες προφυλάσουν τους πλάγιους συνδέσμους οχι τον χιαστό. Σε καθημερινή δραστηριότητα καλό είναι το πόδι να είναι ελεύθερο και να γυμνάζεται να μαθαίνει σιγά -σιγά να λειτουργεί. Σε άλλες περιπτώσεις νομίζω ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια επιγονατίδα αλλά σε κάθε περίπτωση οι σύνδεσμοι προστατεύονται απο ένα δυνατό μυικό σύστημα.Πιο πάνω έγραψα την δική μου εμπειρία...


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα.Να επισημανω οτι το "δεσιμο" των γονατων με επιγονατιδες ή "ναρθηκες" βοηθαει εν μερει και στον ψυχολογικο αλλα και στον πρακτικο τομεα σε ενα δυναμικο αθλημα οπως το σκι η το snowboard.

Το βασικοτερο βεβαια ειναι η σωστη αποκατασταση με φυσικοθεραπειες αλλα και η ισομετρικη εκγυμναση ολων των μυικων ομαδων γυρω απο το γονατο.Τι εννοω με αυτο?Εξισου εκγυμναση τετρακεφαλων-δικεφαλων αλλα και γλουτιαιων,προσαγωγων και απαγωγων αλλα και της γαστροκνημικης (γαμπα) ετσι ωστε η αρθρωση να ειναι παντα σε σωστη θεση (και ειδικα η επιγονατιδα που σε αγυμναστα ποδια τεινει να "πεφτει" μεσα στην αρθρωση προκαλοντας τριβες-πονο) και να της παρεχεται η καταλληλη στηριξη για τα φορτια που δεχεται κατα την χιονοδρομια).

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να επισημανω και κατι αρκετα σοβαρο το οποιο αρκετοι δεν το λαμβανουν υπ'οψην στην αναλογια που πρεπει.Οταν ενα γονατο εχει φλεγμονη,οιδημα και ειδικα με υδραρθρο (το γνωστο πρηξιμο με υγρο) ενδεχομενως να μην ποναει μιας και το αρθρικο υγρο δημιουργει ενα ατυπο λιπαντικο στην αρθρωση.Αυτο δεν σημαινει οτι μπορουμε να συνεχιζουμε τις δραστηριοτητες μας κανονικα μιας και δεν υπαρχει πονος.Καλυτερη θεραπεια ειναι τα παγωμενα επιθεματα (10 λεπτα την φορα ανα τακτα χρονικα διαστηματα) ωστε να υποχωρησει το οιδημα-πρηξιμο,τα αρθρικα patches (με αντιφλεγμονωδη δραση) και τα κλασσικα αντιφλεγμονωδη χαπια (παντα φαγωμενοι γιατι ειναι ισχυρα για το στομαχι).

Ουτως ή αλλως και ο ορθοπαιδικος μας αν δει το γονατο πρησμενο και με υδραρθρο θα μας συστησει αγωγη ωστε να φυγει η φλεγμονη και μετα θα προβει σε μαγνητικη (αφου εχει εξετασει πρωτα κλινικα,με ψηλαφηση και κινησιολογικα το ποδι).-Η μαγνητικη τομογραφια ενδεχεται να δωσει λανθασμενα δειγματα σε ενα φλεγμαινον γονατο.Εξ'ου και τα παραπανω.

Καλο βραδυ σε ολους

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

εκανα εγχειρηση προσθιου χιαστου τον απριλιο..αρχισα σκι τον δεκεμβριο φορωντας ενισχυμενη με μπανελες επιγονατιδα .μετα απο 10 μερες αρχισα να βαριεμαι το "αρματωμα" και την καταργησα...οντως ψυχολογικα με βοηθησε στην αρχη,μετα ομως (αφου το ποδι μου πηγενε καλα) την καταργησα και μεχρι τωρα δεν εχω κανενα προβλημα :animier:

  • Like 3

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

@resistance εισαι φυσικοθεραπευτης? Τα λες τοσο προσεγμένα και ομορφα που μου θυμίζεις τον δικο μου φυσιο!


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

το θέμα πρώτα απ΄όλα είναι το μηχανάκι. Ο γιατρός μου μου ζήτησε μέχρι τον 6ο τουλάχιστον μήνα να μην κάνω ποδήλατο έξω, φοβούμενος μήπως απο πτώση γίνει ζημιά στο μόσχευμα, το οποίο χρειάζεται 8 μήνες για να αφομοιωθεί απο τον οργανισμό. Να 'δέσουν' στο κόκαλο τα σημεία στερέωσης.

Οι μπανέλες προφυλάσουν τους πλάγιους συνδέσμους οχι τον χιαστό. Σε καθημερινή δραστηριότητα καλό είναι το πόδι να είναι ελεύθερο και να γυμνάζεται να μαθαίνει σιγά -σιγά να λειτουργεί. Σε άλλες περιπτώσεις νομίζω ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια επιγονατίδα αλλά σε κάθε περίπτωση οι σύνδεσμοι προστατεύονται απο ένα δυνατό μυικό σύστημα.Πιο πάνω έγραψα την δική μου εμπειρία...

Αυτό με το.μηχανάκι μου το είπε ο γιατρός αλλα δεν μπορώ να πηγαίνω αλλιώς στη δουλειά. Ποδήλατο κάνω μονο στατικό κάθε μέρα γιατί είναι και το χόμπι μου αλλα εμενα μου είπε μετά το 4 μείνω μηχανάκι και ποδήλατο..εμενα πάντως μετά από δυόμισι μήνες είναι ακόμα με υγρό

Edited by Χρήστος Λάππας
μετατροπή στα Ελληνικά

Share this post


Link to post
Share on other sites

@resistance εισαι φυσικοθεραπευτης? Τα λες τοσο προσεγμένα και ομορφα που μου θυμίζεις τον δικο μου φυσιο!

 

Οχι δεν ειμαι φυσικοθεραπευτης.Οταν χρειαστηκε να αρθροσκοπησω το δικο μου γονατο (για ρηξη μηνισκου και εσω πλαγιου) ,αυτες ηταν οι συμβουλες του θεραποντος γιατρου.

Απο την στιγμη που θελω να συνεχισω να αθλουμαι σε τετοια αθληματα ΠΡΕΠΕΙ και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ τα ποδια μου να ειναι περισσοτερο γυμνασμενα απο πριν το χειρουργειο.(μετα την επεμβαση το ποδι ειχε επελθει σε κατασταση "βρασμενου μακαρονιου",αν με καταλαβαινεις τι εννοω μεταξυ σοβαρου και αστειου).

Παραλληλα,οι φυσικοθεραπειες δεν ηταν οι συμβατικες αλλα ειχαν και ισομετρικη ενδυναμωση (βλεπεις την επεμβαση την εκανα με ιδιωτικη ασφαλιση οποτε οι παροχες ηταν πολυ πιο ανεβασμενες).

Πραγμα που στην πραξη σημαινει:Σεπτεμβριο να γινει το χειρουργειο και τελη Ιανουαριου εγω να χιονοδρομω στο 80%.(πιστεψε με χωρις ενδυναμωση θα εχανα ΟΛΗ την σεζον).

Θελει λοιπον θεληση και πειθαρχια η αποκατασταση.

Βασικο ρολο παιζει και ο γιατρος που θα επεμβει,στο να δωσει καταλληλες χειριστικες συμβουλες για το μετεγχειριτικο σταδιο οπως και να προιδεασει οσο το δυνατο τον ασθενη στο τι αστοχιες μπορει να του παρουσιαστουν και πως μπορει να τις αντιμετωπισει.(πραγμα που ο δικος μου εκανε και ετσι μπορω και το μοιραζομαι με εσας).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Οχι δεν ειμαι φυσικοθεραπευτης.Οταν χρειαστηκε να αρθροσκοπησω το δικο μου γονατο (για ρηξη μηνισκου και εσω πλαγιου) ,αυτες ηταν οι συμβουλες του θεραποντος γιατρου.

Απο την στιγμη που θελω να συνεχισω να αθλουμαι σε τετοια αθληματα ΠΡΕΠΕΙ και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ τα ποδια μου να ειναι περισσοτερο γυμνασμενα απο πριν το χειρουργειο.(μετα την επεμβαση το ποδι ειχε επελθει σε κατασταση "βρασμενου μακαρονιου",αν με καταλαβαινεις τι εννοω μεταξυ σοβαρου και αστειου).

Παραλληλα,οι φυσικοθεραπειες δεν ηταν οι συμβατικες αλλα ειχαν και ισομετρικη ενδυναμωση (βλεπεις την επεμβαση την εκανα με ιδιωτικη ασφαλιση οποτε οι παροχες ηταν πολυ πιο ανεβασμενες).

Πραγμα που στην πραξη σημαινει:Σεπτεμβριο να γινει το χειρουργειο και τελη Ιανουαριου εγω να χιονοδρομω στο 80%.(πιστεψε με χωρις ενδυναμωση θα εχανα ΟΛΗ την σεζον).

Θελει λοιπον θεληση και πειθαρχια η αποκατασταση.

Βασικο ρολο παιζει και ο γιατρος που θα επεμβει,στο να δωσει καταλληλες χειριστικες συμβουλες για το μετεγχειριτικο σταδιο οπως και να προιδεασει οσο το δυνατο τον ασθενη στο τι αστοχιες μπορει να του παρουσιαστουν και πως μπορει να τις αντιμετωπισει.(πραγμα που ο δικος μου εκανε και ετσι μπορω και το μοιραζομαι με εσας).

Ακριβώς στη ιδια κατασταδη βρισκόμουν και εγω φιλε μου. Γεροι και δυνατοι ολα τα παιδια. Ισονετρικες και ασκησεις ισοροπιας πολυ σημαντικές


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αποκατασταση παιζει παρα πολυ σημαντικο ρολο ειναι ουσιαστικα το 50% (το αλλο 50% ειναι η επεμβαση). Οι ισομετρικες ασκησεις οπως λες βοηθανε πολυ στο αρχικο σταδιο αλλα μετα πρεπει να περασεις σε ισοτονικες, δεν γινεται μονο με ισομετρικες να κερδισεις τη δυναμη κ τη μυικη μαζα που χανεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η αποκατασταση παιζει παρα πολυ σημαντικο ρολο ειναι ουσιαστικα το 50% (το αλλο 50% ειναι η επεμβαση). Οι ισομετρικες ασκησεις οπως λες βοηθανε πολυ στο αρχικο σταδιο αλλα μετα πρεπει να περασεις σε ισοτονικες, δεν γινεται μονο με ισομετρικες να κερδισεις τη δυναμη κ τη μυικη μαζα που χανεις.

Μα αυτο εννοείται. Δεν.ειναι κακο να κανουμε ολων των ειδών.

Οτι και να λεμε το γονατο θελει δουλεια. Και θελει δουλεια απο εσενα τον ιδιο πρωτα.

Δυστυχώς ειναι τραυματισμος που ναι μεν η επεμβαση ειναι ρουτινα για τους ιατρους αλλα ειναι ψυχοφθορος και αφηνει κουσουρια.


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.Καταρχήν, ονομάζομαι Αποστόλης και είμαι 32 χρονών.Δεν έχω καμία σχέση με αθλήματα χιονιού γενικότερα. Το μόνο που κάνω στο χιόνι είναι ή να το βλέπω και να χαίρομαι ή άντε λίγο χιονοπόλεμο..Παρόλα αυ΄τα πάντα μου άρεσε να παρακολουθώ αθλήματα χιονιού και ειδικά αυτό που πέφτουν από κατηφορική πίστα κάνοντας τεράστια άλματα.Γενικά θεωρώ πως θέλει μεγάλη δεξιοτεχνία και καλή γνώση και χειρσμό του σώματος.Τέλοσπάντω και για να μην πλατιάσω άλλο, βρήκα το thread απ τη αναζήτηση μου για επέμβαση χιαστού (κλασσικά)..Η ιστορία μου εν ολίγοις είναι ότι το 18 Ιαν. του 2010 κάνοντας προπόνηση Μπάσκετ στην τότε ομάδα που έπαιζα μετά από ριμπάουντ έπαθα ολική ρήξη πρόσθιου χιαστου με ρήξη του κέρατος του έσω μηνίσκου(νομίζω..) και βλάβη στου χόνδρους στο αριστερο γόνατο και το πόδι μου μπλοκαρε σε κλίση 150 μοιρών περίπου αλλά προς τα μέσα λυγιζε μεχρι τις 90.Οδήγησα από Θρακομακεδόνες μέχρι Νότια προάστια.Μετά από μικρή περιπέτεια σε γιατρούς του ΙΚΑ αποφάσισα να επισκεφτώ μεγαλοχειρούργο στην Ν.σμύρνη και μου είπε για επέμβαση.Η επέμβαση έγινε 9 Φεβ. του 2010. Και επιλέχθηκε (Απ οτι αποδείχτηκε και διάβασα κακώς) τεχνητό μόσχευμα LARS, έγινε αφαίρεση στο κέρας μηνίσκου που είχε κοπεί.Έκανα φυσιοθεραπείες(Γύρω στις 25) και μετά αφέθηκα στο έλεος μου και λόγω οικονομικών θεμάτων, να προσπαθώ μόνος μου με ασκήσεις από ένα χαρτί που μου έδωσε ο Γιατρός..Επέστρεψα στην εργασία μου μετά από περίπου 2 μηνες.Η προσπαθεια μου δεν ήταν και η σοβαρότερη,ήταν καλή γενικά, αλλά οχι διαρκής.Εκανα γυμναστηριο 3 μηνες και μετα λίγο μπανιο ελέω καλοκαιριου και μετα σταδιακα σταματησε και λόγω φορτου εργασιας.Κατα καιρους απο τοτε οποτε θυμομουν ξαναξεκινουσα παλι για κανενα 2-3μηνο και μετά πάλι τέλος,Μπασκετάκι μόνο με φίλους στο χαλαρό και για ποδόσφαιρο ούτε λόγους λόγω του οτι δεν το εμπιστευομουν απόλυτα,είχα πονάκια,διάφορα μαγκώματα κλπ.Ωσπου φέτος το καλοκαίρι που έιχαμε ένα πολύ ελαφρυ ατυχημα με ουτε 10 χλμ/ωρα με την μηχανη και την γυναικα μου πάνω σε ταξίδι στα βαλκάνια και παρ ολο που είμασταν σαν αστακοι από προστατευτικα(Χώρις ιχνος υπερβολης, Κρανος-γάντια-επιγονατιδες με επικαλαμιδες-μπουφαν μηχανης-μποτακια-ζώνη μεσης με προστατευτικα) μετα από σφήνωμα του μπροστινου τροχου σε ράγες τρενου υπό βροχη κιολας, πεσαμε με αποτέλεσμα η γυναικα μου να εχει ενα μικρο στραμπουλιγμα στο δαχτυλο του ποδιου και εγω να χτυπήσω στο εγχειρησμενο γονατο.Είχαμε καλούς φίλους μαζι και μας βοηθησαν να παμε στο ξενοδοχειο οπου εβαλα παγο.Την αλλη μερα ειχε πρηστει και πήρα αντιφλεγμονωδη γιατι ειμασταν στην 3η μερα ταξιδιου και ειχαμε αλλες 10.Γενικα κατα το ταξιδι είχα μια πολυ μικρη ασταθεια ενιοτε οχι παντα αλλα ταξιδεψα μια χαρα..Γυρισαμε λοιπον με το καλο και πηγα σε ορθοπεδικο-χειρούργο του εοπυυ(εσκασα συνολικα 60€), οπου μετα απο τις κλασσικες διαγνωστικες κινησεις-πιέσεις για να ελεγξει χιαστούς-μηνίσκους-χανδρους,και εξιστοροντας του οοοολα τα παραπανω μου ειπε οτι το ποδι μου ειναι πολυ σταθερο και μου συνεστησε ασκεσεις ισομετρηκες και 5ημερη αγωγη με αντιφλεγμονοδη.Ομως εμενα κατι δεν μου πηγαινε καλα και του ειπα να μου γραψει μαγνητικη.Πραγματι,μου έγραψε και την έκανα μετα από μια βδομάδα.Το πόρισμα ήταν: 3 ελαφρια οστικά οιδήματα,μικρή βλάβη στον μηνίσκο και πιθανή ρήξη του ίδιου χιαστού.Με το που την είδε ο γιατρος μου λεει οτι έχω πάθει ΠΑΛΙ ολική ρίξη του τεχνητου μοσχεύματος και οτι κλινικα δεν φαινεται διοτι εχει δημιουργηθει μια ινωση εκει γυρω που τον κραταει κάπως σταθερο,και φυσικα μου συνεστησε χειρουργειο.Σε εναν αλλον που πήγα στο ΚΑΤ (Πάλι 60€ λόγω του οτι πήγα απόγευμα στα εξωτερικα ιατρεια) μου ειπε οτι το πόδι μου ειναι σταθερό και γενικα να το παλέψω με ασκησεις,κολυμπι κλπ.και γενικοτερα βλεποντας και κανοντας.Τωρα μου συστησαν και εναν 3ο που θα κλεισω ραντεβού να με δει.

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΟΡΙΕΣ:

 

1.Εχει κανει κανείς δευτερο χειρουργειο στον ιδιο χιαστο ειτε με τεχνητο μοσχευμα ειτε κανονικο.Αυτο που μου ειπαν και οι 2 γιατροι ειναι οτι η δευτερη επεμβαση ειναι σαφως πιο δυσκολη λόγω του οτι πρεπει ειτε ταυτοχρονα ειτε σε 2 επεμβασεις, να βγει ο κομμενος χιαστος,να κλεισει η τρυπα στο κοκκαλο απ το 1ο χειρουργειο,να εκτιμηθει η κατασταση του οστου(αν σηκωνει εκεινη την στιγμη 2η τρυπα πιο διπλα για το καινουριο χιαστο),να μπει ο καινουριος χιαστος(Αυτομοσχευμα) και μετα τα κλασσικα...αποθεραπεια κλπ.. .Ο Γιατρος του εοπυυ οταν τον ρωτησα μου ειπε οτι μπορει να το κανει σε ενα χειρουργειο και ειναι προβλημα του το πως(Εδω γελαμε με την Απάντηση :) ),με κόστος κοντα στ 3200€ περιπου χωρίς τις φυσιοθεραπειες.

 

2.Υπάρχει κάποιος να έχει παρόμοια περιπτωση με κομμενο δευτερη φορα χειρουργημενο χιαστο?

Η αλήθεια είναι πως δεν με ενοχλει στο περπατημα και σε κινησεις γενικοτερα.Βεβαια το προσεχω,δεν κανω στροφικες βιαιες κινησεις,δεν ξεκιναω να τρεχω και να σταματησω αποτομα κλπ..κάνω ενδυναμωση τωρα μεχρι να δω τι θα κανω, γιατι ειμαι και σε καινουρια δουλεια (ουτε 6μηνο) και σκεφτομαι αν θα κάνω επέμβαση η οχι..Θα δω τι θα μου πει ο τριτος γιατρος και θα πραξω.Τα οικονομικα μας πολύ ζόρικα..

 

Αυτά...Γενικά ότι σκέψεις έχετε πιστευω θα με βοηθησουν..

Ευχαριστω προκαταβολικά μόνο και μόνο για το χρόνο που θα κατανλώσετε διαβάζοντας το πόστ μου.

 

Να στε καλά και να προσέχετε..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχήν περαστικά!!! Γενικά τετρακέφαλο να γυμνάσεις.

Είμαι πολλά χρόνια με μερική ρήξη μπροσθιου και κάκωση μηνίσκου. Φοράω πάντα επιγονατίδα με λάμες σε σκι, τέννις, μπάσκετ...

Αν δεν επιβάλετε μην κανείς χειρουργεία.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by KonKan
  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

οτι ειπε ο αποπανω...γενικα οι γιατροι το χουν το χειρουργειο για πλακα...αν νιωθεις το ποδι σου σταθερο κανε φουλ ενδυναμωση τετρακεφαλου και εισαι κομπλε...το θεμα ειναι οτι μετα το χειρουργειο το ποδι κανει πολλα χρονια μεχρι να ειναι οκ (σαν το αλλο πχ αλλα εξαρταται απο την αποθεραπεια)...εγω εκανα την ενχειρηση το 07 (με τεχνητο μοσχευμα) και ακομα καμια φορα το γονατο δεν το νιωθω σαν το αλλο...παρε και τριτη γνωμη και βλεπεις...ολα καλα να σου πανε...

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρώτα και άλλον γιατρό. Το τεχνητό μόσχευμα έχει πολλαπλάσια αντοχή από τον φυσικό χιαστό. Το πρόβλημα εμφανίζεται στα σημεία που ενώνεται με τα οστά. Εαν δεν έχει γίνει η σωστή αποθεραπεία έτσι ώστε να δημιουργηθεί νέο οστό και όχι κάτι σαν χόνδρος (ψευτό-άρθρωση εάν θυμάμαι καλά) η νέα ρήξη είναι αρκετά πιθανή. Αυτός είναι και ο λόγος που οι γιατροί θέλουν 6 μήνες πριν την οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα και αυξημένη προσοχή. Όταν έκανα εγώ εγχείρηση ο γιατρός ήταν απόλυτος, σκι μετά από ακριβώς 6 μήνες ούτε μια εβδομάδα λιγότερη και μα μην τολμήσω να κάνω καμία χαζομάρα γιατί θα μου έσπαγε τα πόδια.

'Εχω ορισμένες αμφιβολίες για το τραύμα σου με την μηχανή, πως μπορεί να επιφέρει ρήξη χιαστού. Η νέα εγχείρηση είναι πολύ πιο απαιτητική γιατί οι τρύπες πρέπει να γίνουν στα ίδια σημεία, με την ίδια κλίση (δεν υπάρχει χώρος για άλλες) αλλά δεν είναι αδύνατη. Σκέψου οτι τα τεχνητά μοσχεύματα έχουν μια συγκεκριμένη διάρκεια ζωής (ανάλογα με την χρήση), άρα γίνονται και δεύτερες εγχειρήσεις στο ίδιο γόνατο, οι αθλητές συχνά (το πρόβλημα για αυτούς είναι εαν γίνουν πολλές (για πρόσθιο ή πλάγιο) δεν έχουν αυτομοσχεύματα). Εαν δεν κάνεις εγχείρηση θα πρέπει να ξεχάσεις μπάσκετ, ποδόσφαιρο και θα έχεις μια εκνευριστική αστάθεια όταν πηδάς (πχ από ένα τοιχάκι, βράχο κλπ) . Αλλά θα μπορείς να κάνεις σκι. Με πάρα πολύ καλή εκγύμναση των μυών των ποδιών (να πηγαίνεις στο γυμναστήριο και να ασχολείσαι μόνο με τα πόδια) δεν θα έχεις σοβαρό πρόβλημα.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας Ευχαριστώ όλους για τις Απαντήσεις.

Θελω να παρω κανα δυο γνωμες ακομα..ειμαι εξωτερικο για δουλεια Τώρα,μολις γυρισω οπωσδήποτε.Το θεμα ειναι οτι το ποδι μου ειναι αρκετα σταθερο απλα σε συνεχόμενη ορθοστασία βαραίνει..Δεν ξέρω..Δεν μπορω να εμπιστευτώ τους γιατρούς που με ειδαν...Υπαρχουν καποιες ειδικες ασκησεις που θα μου προτεινατε για ενδυναμωση?Φυσιοθεραπεία θα βοηθούσε?Κανείς απ τους 2 γιατρούς δεν μου την πρότεινε..Δεν ξέρω ειμαι αρκετα μπερδεμένος..

Share this post


Link to post
Share on other sites

βαλε βαρακια στους αστραγαλους, και οσο εισαι ξαπλωμενος σηκωνε το ποδι για 10 δευτ...μετα κατω για 10 δευτ...ξανα μανα το ιδιο....κολυμπι κολυμπι κολυμπι

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαγνητική σε χειρουργημένο γόνατο και τεχνητό μόσχευμα πρέπει να γίνει με ειδικές τομές. Σε αντίθετη περίπτωση μπορει να έχουμε λάθος εικόνα. Αν κατάλαβα καλά, η κλινική εξέταση δεν δείχνει ρήξη χιαστού, μήπως είναι έτσι τελικα τα πράγματα; Εχω επίσης τεχνητο μόσχευμα και γνωρίζω ότι η αντοχή του είναι πολύ μεγάλη. Περαστικά πάντως.


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.Λοιπόν επέστρεψα από εξωτερικό και ήδη κανόνισα ραντεβού και με έναν άλλον γιατρό να με δεί.Ως τώρα κάνω κάποιες ασκήσεις και με βαράκια και χωρίς. Δεν μπορώ να πώ οτι έχω ιδιαίτερο πρόβλημα.Δοκίμασα να κάνω και ελαφρύ τρέξιμο για κάποια μέτρα και ήταν οκ.Πιο πολύ ο φόβος μου είναι και οτι το νιώθω κάπως αδύναμο.Θα ψαχτώ και για κολυμβητήριο τώρα.

 

gioand: Τι εννοείς όταν λές "Μαγνητική σε χειρουργημένο γόνατο και τεχνητό μόσχευμα πρέπει να γίνει με ειδικές τομές.";

Επίσης ναι,καλά κατάλαβες,η κλινηκή εικόνα δειχνει ένα σταθερό γόνατο,και εγώ αυτό κατάλαβα. :-)

Όντως η αντοχή του είναι μεγάλη αλλά υπάρχουν αλλοι παραγοντες που το καθιστούν τελικα μακροχρόνια μάλλον ακατάλληλο απ οτι καταλαβα απο σχετικο googlaρισμα..Βέβαι εγώ δεν έκανα και την καλύτερη αποκατάσταση.

 

Το θέμα είναι οτι δεν το νιώθω όπως πρίν,άρα "κάτι" έχει γίνει μετά το πέσιμο μου.Αυτά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.Λοιπόν επέστρεψα από εξωτερικό και ήδη κανόνισα ραντεβού και με έναν άλλον γιατρό να με δεί.Ως τώρα κάνω κάποιες ασκήσεις και με βαράκια και χωρίς. Δεν μπορώ να πώ οτι έχω ιδιαίτερο πρόβλημα.Δοκίμασα να κάνω και ελαφρύ τρέξιμο για κάποια μέτρα και ήταν οκ.Πιο πολύ ο φόβος μου είναι και οτι το νιώθω κάπως αδύναμο.Θα ψαχτώ και για κολυμβητήριο τώρα.

 

gioand: Τι εννοείς όταν λές "Μαγνητική σε χειρουργημένο γόνατο και τεχνητό μόσχευμα πρέπει να γίνει με ειδικές τομές.";

Επίσης ναι,καλά κατάλαβες,η κλινηκή εικόνα δειχνει ένα σταθερό γόνατο,και εγώ αυτό κατάλαβα. :-)

Όντως η αντοχή του είναι μεγάλη αλλά υπάρχουν αλλοι παραγοντες που το καθιστούν τελικα μακροχρόνια μάλλον ακατάλληλο απ οτι καταλαβα απο σχετικο googlaρισμα..Βέβαι εγώ δεν έκανα και την καλύτερη αποκατάσταση.

 

Το θέμα είναι οτι δεν το νιώθω όπως πρίν,άρα "κάτι" έχει γίνει μετά το πέσιμο μου.Αυτά...

εννοώ ότι απαιτείται εμπειρία από τον χειριστή του τομογράφου...χρειάζονται διαφορετικές λήψεις τα χειρουργημένα γόνατα. Κατά τα άλλα το τεχνητο έχει ημερομηνία λήξης, κάπου 12 χρόνια. Εγώ το έχω ήδη 3.


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απανήσεις σας.Λοιπόν, έχω νεότερα:Επισκεύθηκα και έναν άλλον γιατρό ο οποίος μου είπε ότι όντως έχει σπασει το τεχνητό μόσχευμα και δεν μπορώ να αποφύγω την εγχείρηση γιατί έτσι και αλλίως το κομμάτι το σπασμένο πρέπει να βγεί απ το γόνατο διότι με τον καιρό θα κινείται εκεί μέσα και θα καταστρέφει διάφορα γύρω-γύρω όπως χόνδρους κλπ λόγω του ότι είναι τεχνητό,αν ήταν το δικό μου θα μπορούσα αν ήθελα να το αφήσω έτσι καθώς αποροφάτε με τον καιρό απ τον οργανισμό.Επίσης μου είπε οτι το 2ο χειρουργείο στο ίδιο γόνατο με κομμένο τεχνητό μοσχευμα χιαστού σαφώς θα είναι πιο δύσκολο αλλά μου εξήγησε επακριβώς τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει αναλόγως ποια μέθοδος ακολουθηθηκε στο 1ο χειρουργείο.Αυτα μπορουν να φανουν με μια κανονικη ακτινογραφια πριν κάνουμε οτιδήποτε.Θέλει να δει με ποιον τρόπο περασε ο 1ος γιατρός τον τεχνητό χιαστό.Όλο το χειρουργείο θα κοστίσει 3000 ευρώ + ότι καλύφθεί απ το ΙΚΑ.Επίσης παράλληλα έδωσα την μαγνητική μου σε μια φίλη φυσιοθεραπευτρια που εργάζεται σε μεγάλο φυσιοθεραπευτή στο Παγκράτι ο οποίος την είδε και της είπε ότι φαίνεται να έχω ένα οστικό οίδημα που θέλει θεραπεία καθώς και ένα ράγισμα στον χόνδρο που λεεί είναι σοβαρό και θα πρέπει πρίν οποιοδήποτε χειρουργείο να κάνω θεραπεια με υπερβαρικό οξυγόνο.Τουλαχιστον 15 συνεδρίες των 40 ευρώ.Τι να πώ βρε παιδιά,λεφτά δεν υπάρχουν συν του οτι με έχουν μπερδέψει όλα αυτά...Ο άλλος γιατρός στο ΚΑΤ που πήγα μου λέει μην κάνεις τιποτα και πάλεψε το με ασκήσεις και άκου το σώμα σου κλπ..Οι υπόλοιποι μου λένε για χειρουργεία και θεραπείες με υπερβαρικά οξυγονα κλπ..Υπάρχει κάποιος από εδώ με την δική μου περίπτωση;Να έχει υποστεί δηλαδή ρήξη πρόσθιου χιαστού 2η φορά σε χειρουργημένο γόνατο με τεχντό μόσχευμα;Και αν ναι πώς το αντιμετώπισε?Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σας.Ευχαριστώ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

εννοώ ότι απαιτείται εμπειρία από τον χειριστή του τομογράφου...χρειάζονται διαφορετικές λήψεις τα χειρουργημένα γόνατα. Κατά τα άλλα το τεχνητο έχει ημερομηνία λήξης, κάπου 12 χρόνια. Εγώ το έχω ήδη 3.

 

 

Δλδ απομενουν ακομα 9 για νεο χειρουργειο....οποτε ,,,29+9=32....πως τα κανονισες ετσι ρε Γιωργο?...σε βλεπω μετα να αρχισεις το ελκυθρο :harhar:

  • Like 1

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Kabamarou
      Kabamarou
      (44 years old)
    2. spidercc
      spidercc
      (40 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,148
    • Total Posts
      460,778
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...