Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΣΤΧ Safety

Χρησιμοποιείτε κράνος?

Χρησιμοποιείτε κράνος?  

408 members have voted

  1. 1. Χρησιμοποιείτε κράνος στις χειμερινές σας δραστηριότητες(ski,snb)?

    • Ναι,πάντα
      163
    • Ναι,συχνά
      34
    • Ναι,σπάνια
      15
    • Οχι,δεν με ενδιαφέρει
      41
    • Οχι,αλλά σκέφτομαι να αγοράσω
      156
    • Δεν ξέρω,δεν απαντώ
      4


Recommended Posts

Αυτό που κάνει διαφορά είναι... όταν έχεις πολλή τρίχα :evil:

Αν είσαι πιό κοντοκουρεμένος, είναι πιό ανεκτό. Επίσης, μια πολύ λεπτή μπαλακλάβα βοηθάει στο πάνω μέρος του κεφαλιού. Βέβαια, ζεσταίνει το υπόλοιπο του κεφαλιού, αλλά νιώθεις πιό ομαλά την επαφή με το κράνος. Κατά τ'άλλα, απλά πρέπει να το ανεχτείς... Από kart σε snowboard και τούμπαλιν είμαι κάθε τρεις και λίγο με ένα κράνος στο κεφάλι, κάποια στιγμή απλά παραδίνεσαι :fish:

 

:shuriken:


Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

on/off topic...

 

Γνωρίζετε ποιο μαγαζί στην Αθήνα φέρνει τα κράνη POC ???


My Mind Is Drifting...

 

Live to Ride

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι ο Δημήτρης στο skishop στο Μαρούσι φέρνει σίγουρα (πήραμε πρόσφατα). Poc επίσης φέρνει κι ο alternative riding που έχει το μαγαζί του στην Άνοιξη.

 

Α και μιας και γράφω στο topic φοράω κράνος. Τις 2-3 πρώτες φορές που ανέβηκα βουνό δε φορούσα. Αφού όμως αποφάσισα ότι το σκι μου αρέσει και θέλω να συνεχίσω, έφαγα και 1-2 γερές τούμπες για να συνέλθω και αφού είδα και live ατυχήματα, πήρα το κρανάκι μου κι έκτοτε ομολογώ κάνω πολύ πιο σίγουρα βήματα.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουαο! Για καινούριο μέλος, έκανες αυτό που έπρεπε.. Έδωσες μια χρήσιμη πληροφορία σε έναν ταπεινό αναγνώστη...

 

Ευχαριστώ!


My Mind Is Drifting...

 

Live to Ride

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουαο! Για καινούριο μέλος, έκανες αυτό που έπρεπε.. Έδωσες μια χρήσιμη πληροφορία σε έναν ταπεινό αναγνώστη...

 

Ευχαριστώ!

 

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνήθως λέμε "πρέπει να πάθεις για να μάθεις", όμως για μένα που φοράω κράνος σχεδόν απ την αρχή (ας είναι καλά όσοι έγραφαν για τη χρήση του απ' όταν γράφτηκα στο φόρουμ) την προηγούμενη Κυριακή στο ΧΚΚ τρόμαξα και μόνο στην ιδέα, ότι θα μπορούσα να έχω πάθει κάτι πιο σοβαρό, όταν αφού ανέβηκα από την άγκυρα και πήγα δεξιά άλλαξα γνώμη κατευθυνόμενος προς τα αριστερά.

Έχοντας στον νου μου να διασχίσω κάθετα την πορεία της, έδωσα βάση μόνο στις άγκυρες που ανέβαιναν, κι έτσι η επιστροφή της με βρήκε χωρίς να καταλάβω από πού μου ήρθε.

 

Με το κράνος ευτυχώς ήταν σαν κάποιος να με χτύπησε φιλικά, χωρίς το κράνος δε ξέρω τι θα μπορούσε να 'χε γίνει. Ίσως και τίποτα, αλλά όπως λέμε:

 

καλύτερα ασφαλής παρά μετανιωμένος (better safe than sorry),

 

ή ακόμα καλύτερα αγγλιστί: "better donkey bonding than donkey searching...." :yes

  • Like 3

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βέβαια, να σημειώσουμε εδώ ότι η επιλογή κράνους για γυναίκα είναι μια υπόθεση διπλά δύσκολη και χρονοβόρα... :queen:

 

 

:shuriken:


Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Οφ τόπικ

 

Ρε τους αγγλους μας έκλεψαν το ρητό "Κάλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε" :popo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι αντοχή έχει ένα κράνος σκι;

Έχουν κάποιο όριο για το πόσα χτυπήματα/πτώσεις κτλ όπως πχ τα αναρριχητικά;

 

Sent from my Amazon Kindle Fire using Tapatalk HD


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι αντοχή έχει ένα κράνος σκι;

Έχουν κάποιο όριο για το πόσα χτυπήματα/πτώσεις κτλ όπως πχ τα αναρριχητικά;

 

Sent from my Amazon Kindle Fire using Tapatalk HD

 

Η "ημερομηνία λήξης" του κάθε κράνους έχει να κάνει με την ημερομηνία παραγωγής και με τα χτυπήματα που έχει μαζέψει. Στα κράνη enduro και στα ποδηλατικά ξέρω ότι μετά από 3-4 γερές πτώσεις (που να έχεις χτυπήσει με το κεφάλι οπότε θα έχει χτυπηθεί και το κράνος), θέλλουν αλλαγή. Πάνω κάτω κάτι τέτοιο πιστεύω ότι ισχύει και στα ski/snb κράνη.


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι πραγματικα περιεργο ""για μενα ..αλλα και για οσους ταξιδευουν συχνα στο εξωτερικο για χειμερινα sports η και καλοκαιρινα !!"

οταν κανεις ski-snowboard στην ελλαδα να βλεπεις σχεδον το 90% να ΜΗ ΦΟΡΑΝΕ ΚΡΑΝΟΣ

 

Εγω φοραω "motocross style" η full face πειτε το οπως θελετε ..

και μου κανει εντυπωση που με ρωτανε γιατι φοραω κρανος!!

 

οταν λοιπον τους λεω οτι ειχα φοροντας το απλο του χιονιου κρανος εσκασα σε δεντρο και επαθα και διασειση ...οο μου λενε κτλ...

 

να πω οτι δεν ειμαι ο ΜΟΝΟΣ με μια ερευνα στο web θα δειτε ποσες χιλιαδες ειναι το ατυχηματα!!!

 

λοιπον φορατε κρανος ειναι συνηθεια!!

 

γιατι ολοι λενε δε βολευει ..

 

ενα last θα πω!!

 

μια θα σου ερθει η γερη η τουμπα και τοτε αστα να πανε !!

 

 

sorry για το θεμα που λεω αλλα ειναι πολλα τα καρουμπαλα που βλεπω στα ελληνικα βουνα

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη Τετάρτη που μας πέρασε, στο ΧΚΠ περιμένωντας το πιατάκι στον Περικλή, κατά λάθος δεν έσπρωξα σωστά την σκανδάλη για να εμπλακεί το πιατάκι. Ερχόμενος ο λιφτιέρης να το κάνει χειροκίνητα με μια χειρολαβή, ενεργοποίησε το επόμενο χωρίς να μου πεί να κάνω στην άκρη και να αφήσω αυτό που είχα ήδη πάρει (δε το σκέφτηκα εγώ εκείνη την ώρα), αποτέλεσμα ένα πιατάκι στο κεφάλι μου με τόσο δυνατό χτύπημα που ένιωσα να ζαλίζομαι. Δε θέλω να σκεφτώ τί θα χε γίνει αν δε φορούσα κράνος.

  • Like 3

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη Τετάρτη που μας πέρασε, στο ΧΚΠ περιμένωντας το πιατάκι στον Περικλή, κατά λάθος δεν έσπρωξα σωστά την σκανδάλη για να εμπλακεί το πιατάκι. Ερχόμενος ο λιφτιέρης να το κάνει χειροκίνητα με μια χειρολαβή, ενεργοποίησε το επόμενο χωρίς να μου πεί να κάνω στην άκρη και να αφήσω αυτό που είχα ήδη πάρει (δε το σκέφτηκα εγώ εκείνη την ώρα), αποτέλεσμα ένα πιατάκι στο κεφάλι μου με τόσο δυνατό χτύπημα που ένιωσα να ζαλίζομαι. Δε θέλω να σκεφτώ τί θα χε γίνει αν δε φορούσα κράνος.

 

ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σάββατο Φτερόλλακα το καρεκλάκι στην 7 όλο στο κράνος. Πιθανότατα χοντρή ζημιά αν δε φορούσα.

 

Σήμερα χωρίς κράνος 5 διαφορετικά κομμάτια πάγου έπεσαν από τα λιφτ πάνω μου λες και με σημάδευαν τα άτιμα, όλα κεφάλι και όλα πόνεσαν. Η Γιώτα παραλίγο να αγοράσει αγροτεμάχιο με θέα ευτυχώς δεν ακούμπησε καν κεφάλι αλλά ακόμα πιο ευτυχώς φόραγε κράνος.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 7

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

χωρις κρανος πουθενα.

Για καποιον που του αρεσει να κανει σπορ το κρανος ειναι ΚΑΙ μοδα!!!

Το πεσιμο που εριξα στο λουκι της καλλιοπης στην αρχη της ημερας δεν θελω να ξερω τι θα παθαινα εαν δεν ειχα κρανος.....

Εγω ακομη φτυνω χιονι και ο Σταθης να φωναζει darka-darka.... :snow2:

  • Like 1

o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

και ο Captain Powder μαζευει το σκι και ρωταει: ποιος είναι ο πελατης?

  • Like 2

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Γιώτα παραλίγο να αγοράσει αγροτεμάχιο με θέα ευτυχώς δεν ακούμπησε καν κεφάλι αλλά ακόμα πιο ευτυχώς φόραγε κράνος.

 

Όχι απλά αγροτεμάχιο! Θέλεις να πεις κοτρωτεμάχιο! Πως δεν τις είδα τόσες κοτρώνες πάνω στην τραβέρσα (ούτε καν κάνοντας σκι) δεν μπορώ να το δικαιολογήσω! Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ορατότητα από μακριά καθώς αυτό το κομμάτι κρυβόταν από τη διαμόρφωση του εδάφους, αλλά μάλλον θα ήμουν και αφηρημένη! Γιατί όπως παρατήρησε ο αγαπημένος μου Λάππας μόνον εγώ από όλους ΔΕΝ τα είδα τα βράχια!!

 

Τέλος καλό, όλα καλά, τη γλίτωσα με 1-2 μελανιές στα πόδια και μία μικρή θλάση (μάλλον) στο δεξί ώμο που συνειδητοποίησα ότι με πονάει σήμερα το πρωϊ. Χθες ούτε που ένιωθα κάποια ενόχληση. Άγιο είχα γιατί θα μπορούσα να έχω πάθει μεγάλη ζημιά!

 

Και, ναι, τα τελευταία χρόνια, μετά από διάφορα ατυχήματα σοβαρά και μή, δεν διανοούμαι να κάνω σκι ούτε σε πίστα, ούτε εκτός, ούτε Άνοιξη, ούτε ποτέ και πουθενά, χωρίς κράνος και μάσκα. Το πιό απλό, έχω γλιτώσει ένα σωρό φορές σκύβοντας να δέσω μπότες, να φάω στο κεφάλι το μπατόν του διπλανού ή καθισμένη στα καρεκλάκια, να μου πέσουν στο κεφάλι κομμάτια πάγου!


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέλος καλό, όλα καλά, τη γλίτωσα με 1-2 μελανιές στα πόδια και μία μικρή θλάση (μάλλον) στο δεξί ώμο που συνειδητοποίησα ότι με πονάει σήμερα το πρωϊ. Χθες ούτε που ένιωθα κάποια ενόχληση. Άγιο είχα γιατί θα μπορούσα να έχω πάθει μεγάλη ζημιά!

 

Ήσουν ζεστή γι' αυτό δεν ένιωσες πόνο αμέσως. Κι εγώ κάπως έτσι την πάτησα! (Δες εδώ) Μακάρι να μην είναι ούτε θλάση, αλλά όπως και να έχει μην το αφήσεις αν επιμείνει!


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κράνος είναι απαραίτητο για της Ασφάλεια μας.

Θα το χρειασθούμε ελάχιστες φορές αλλά μας προφυλάσσει

πάντα από τα ατυχήματα.

  • Like 2

ski_head-supershape-i-rally-2018_n11178-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κράνος είναι απαραίτητο για της Ασφάλεια μας.

Θα το χρειασθούμε ελάχιστες φορές αλλά μας προφυλάσσει

πάντα από τα ατυχήματα.

 

 

και οχι μονο . κρατα και ζεστο και το κεφάλι μας !! :yes

  • Like 4

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...