Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/20/2024 in all areas

  1. 4 points
    Με τρώει να γράψω εδώ και καιρό... Άντε, να το ρίξω, έτσι για να υπάρχει γραμμένο και αυτό. Έχω κάνει σαιζόν σε ελληνικό χιονοδρομικό με 30+ μέρες. Διαμονή σε δίχωρο, επιπλωμένο, με τζάκι 220€ το μήνα. Ενοικιασμένο για τη σαιζόν (4 μήνες). Ετήσιες με 160€ το άτομο. Άδειες (2 ξεχωριστές, εβδομαδιαίες), Σ-Κ, αργίες & ρεπό με έβρισκαν στο χιονοδρομικό. Και 10 σερί έχω γράψει. Δε το βαρέθηκα. Δε βαριέμαι να κάνω ski. Ακόμα και στην ίδια πλαγιά, κι ας είναι και 300 μέτρα η πίστα. Το budget μου, τα τελευταία χρόνια, δε με βγάζει για εξωτερικό. Πια δε με βγάζει ούτε για εσωτερικό... Αλλά αν ήταν να διαλέξω σε εκείνη τη σαιζόν ή σε μια εβδομάδα Άλπεις, τις 30+ μέρες θα διάλεγα, κι ας ήταν μόνο «Θέτις». Δε θέλω να πείσω κανένα σας. Γενικώς, τα «vs» δε μου αρέσουν. Είναι αλήθεια, όμως ότι οι περισσότεροι Έλληνες χιονοδρόμοι δεν έχουμε συνειδητοποιήσει το πόσο τυχεροί είμαστε που κάνουμε, αυτό το χαρακτηρίστε το με όποιο κοσμητικό επίθετο θέτε, ski / snb στην Ελλάδα. Μια χώρα λίγο πάνω από την Αφρική, που την γνωρίζουν για τα «islands», αλλά το 70+% της είναι ορεινή, με -συνήθως- χιονισμένα βουνά. Χιονοδρομία στην Ελλάδα, αν δεν κάνεις συμβιβασμούς δε θα χαρείς.
  2. 3 points
  3. 2 points
    Eχει πολυ καλη τιμη το ski pass στο st moritz,47 ευρω για ολη την περιοχη,προσφορα των ξενοδοχειων.Απλως τα συγκεκριμενα ξενοδοχεια εχουν 400 ευρω το φτηνοτερο την βραδια Στο μεταξυ η παγαποντια του Ελληνα υπαρχει παντου.Κοιτουσα το nira alpina στο st moritz και ειχε 397 ευρω η βραδυα ..Καποια στιγμη ειχε προσφορα ελεγε το site του, για τις μερες που θελω να παω,μεσα Μαρτιου και σου λεει εκπτωση 20%.Στελνω κι εγω να μου κανουν μια προσφορα μιας και σκεφτομαι να παω και μου λενε οτι με μεγαλη χαρα τη περιοδο που θελετε εχουμε μια επιπλεον εκπτωση 20% (το ηξερα γι αυτο τους εστειλα και Mail ) και θα χαρουμε να σας δουμε με 397 ευρω τη βραδυα,απο 450!!!! Ρε λεω στη γυναικα μου,δεν ντρεπονται οι Ελβετοι ,κανουν τα κολπακια των Ελληνων.!!! Και ξανακοιταω το Mail και ελεγε o manager Giannis ταδε!!!! Ε,οπου Ελληνας να σου η κουτοπονηρια
  4. 2 points
    Αν και δεν μου πέφτει λόγος…. ντε και καλά να συγκρίνεται ανόμοια πράγματα……. εαν σας αρέσει να κάνετε 20-30-130 φορές σε μια μέρα την ίδια πίστα με γεια σας και χαρά σας, εαν σας αρέσει να ρισκάρετε την λειτουργεία την παγοποίηση, το κακό πάτημα, τις τρελές ουρές, το πανάκριβο πάσο για τις προσφερόμενες υπηρεσίες, τα κ@λόμπαρα που τελευταία εμφανίστηκαν στο βουνό ή ακόμα και την ζωή σας οδηγόντας 400κμ(παθών) δεν γράφω για διαμονή γιατί θα βάλω τα κλάματα…. και πάλι με γεια σας και χαρά σας, μην προσπαθείτε να πείσετε όμως ότι το σκι στις Άλπεις μπορεί να συγκριθεί….. και το ότι από την Δίρφη μπορώ να δω τον Άθω δεν μου λέει κάτι…. κι από την Ελβετία μπορώ να δω την Ιταλία την Αυστρία ή δεν ξέρω τι άλλο κι αυτοί το ίδιο διαφημίζουν…. Την καλημέρα μου, ρεπό σήμερα γιατί ως γνωστόν όσοι έρχεστε βδομάδα θέλετε σε μια μέρα να κάνετε το σκι όλης της σεζον ….και να θυμάστε την υπογραφή του gats
  5. 1 point
    Μας έκανε το 2020 που πήγε ο σύλλογος στο St moritz !!! ( 50 σχεδόν ατομα)
  6. 1 point
  7. 1 point
    1. Κανένας όσο περίεργος και να είναι δεν θα γράψει ότι το κολύμπι στα Ελληνικά νησιά είναι φθηνότερο ανά χιλιόμετρο για τον κάτοικο Βόρειας Ευρώπης από το να πάει στην πλησιέστρη λίμνη ή πισίνα ή θάλασσα όπως γράφεις. 2. Σκι κάνουμε αρκετοί για να πατάμε ωραίο ποιοτικό χιόνι με τα πέδιλά μας. Ας γράψει κάποιος ότι του έχει κάτσει πιο ποιοτικό χιόνι κάθε βδομάδα σερί κάθε χρόνο που έχει πάει Άλπεις από 6 διαλεγμένες ημέρες Ελλάδα το χρόνο. Πριν το γράψει ας δει τα βίντεο του hellbent να το ξανασκεφτεί. 3. Όσα έχεις και έχουν γράψει ισχύουν μόνο για σκ Ελλάδα και καθημερινές ΄Αλπεις. Ανόμοια τα βουνά αλλά να συγκρίνουμε τις ίδιες ημέρες. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε αυτό "Αν μπορεις να διαθέσεις τις ημέρες και τα χρηματα σαφώς και πας Άλπεις" ΑΛΛΑ μην γράφεις ότι σου κατέβει στο κεφάλι για τα Ελληνικά Χιονοδρομικά επειδή πας μόνο σκ σαν θύμα στην "τραγωδία" Αράχωβα. Η Ελλάδα είναι υπέροχη και πάμφθηνη καθημερινές εκτός Αράχωβας. Συμφωνώ με Αλκατράζ. Και εγώ έχω πάει και θα ξαναπάω βδομάδα σερί Ελληνικά Χιονοδρομικά. Με πολύ πολύ λιγότερο από 500 ευρώ. Σεβασμός σε αυτούς που ΔΕΝ μπορούν να πάνε Άλπεις και ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ να μην κάνουν σκι κάθε 3-5 μέρες. Τουλάχιστον να διαβάσουν αλήθειες.
  8. 1 point
    άσχετο αλλα το ξέρατε ότι στην οικογένεια Νιάρχου ανήκουν τα XK στο ST. Moritz? δεν μας κάνει καμια έκπτωση στην κάρτα μπας k αξιωθούμε να πάμε k εμείς εκεί...
  9. 1 point
    Μα αυτό είναι και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μπορώ να πάω για σκι όποια μέρα θέλω, με ελάχιστο κόστος.
  10. 1 point
    Πιστεύω ότι όλο το post είναι σε λάθος βάση δεν μπορεις να συγκρίνεις ανόμοια !! Αν μπορεις να διαθέσεις τις ημέρες και τα χρηματα σαφώς και πας Άλπεις , αν δεν έχεις τον χρόνο και έχεις μόνο μια δυο ημέρες τότε αναγκαστικά προσαρμόζεσαι στις ελληνικές συνθήκες των χιονοδρομικών Αντιστοιχα και οι Ευρωπαίοι όσοι μπορούν έρχονται το καλοκαίρι στα ελληνικά νησιά οι υπόλοιποι πάνε στις χώρες τους σε λίμνες και πισίνες
  11. 1 point
    Όμορφο σκι Παρασκευή και Σάββατο, μηδενικές ουρές και καλοστρωμένες πίστες. Πολύ καλή ποιότητα χιονιού, μέχρι και πούδρα βρήκαμε στα εκτός (οποίος ψάχνει βρίσκει). Ειλικρινά μπράβο στο προσωπικό του που προσπαθεί και καθαρίζει τις πίστες από πέτρες και να προσθέτει χιόνι στα χαμηλά όπου χρειάζεται. Γενικά για άλλη μια φορά το ΧΚΚ αποδεικνύει πως αν έχεις χιονοδρομική λογική και όχι λογική γκλάμουρ βλαχομπαροκ κλαμπ (βλέπε Παρνασσό) μπορείς να προσφέρεις ποιοτικό σκι στον κόσμο. Μοναδική παραφωνία ότι συνεχίζουν να επιτρέπουν κόσμο να κουβαλάει στα χέρια τα snowboard στο καρεκλάκι. Παραφωνία και η απίστευτα αγενής και επιθετική αντίδραση του λιφτιερη όταν το επισήμανα. Ακόμα χειρότερη ενός παρατρεχάμενου μάλλον φίλου του (όχι υπάλληλος του ΧΚΚ) που είχε και υφάκι. Φιλάκια φίλε. (Πάντως μετά σταμάτησαν να το επιτρέπουν από ότι είδα.)
  12. 0 points
    Στον Παρνασσό πήγαινα καθημερινές,δεν είχα πάει ποτέ Σαββατοκύριακο.Οπως έχω γράψει ξανά τότε λειτουργούσαν όλα τα κελάρια,πλην Οδυσσέα.Οταν λειτουργούσε ο Ηρακλής ήταν ωραία,όταν δε λειτουργούσε έτρωγα και 15 λεπτά στην ουρά για τον Αίολο.Και τότε υπήρχε και ο Τηλέμαχος να παίρνει λίγο κόσμο.Εξω όταν πήγα ακόμα και στην πιο εύκολη πίστα του Stubai Glacier,την 12,η οποία μαζεύει όλους τους αρχάριους,δεν είχα αναμονή πάνω από 3 λεπτά.Και ο αναβατήρας πιο γρήγορος και 6θεσιος.Το πρόβλημα στον Παρνασσό είναι και οι αναβατήρες και η πρόσβαση.Να έχεις σηκωθεί στις 4 το πρωί για να είσαι στο Χίλτον στις 05:30,να πάρεις το skibus και να φτάνεις στις 10 στο χιονοδρομικό επειδή ένας ηλίθιος χωρίς αλυσίδες κόλλησε μετά τη διασταύρωση κι επειδή ο επαγγελματίας οδηγός του λεωφορείου βαριοταν να βάλει και στους δύο τροχούς αλυσίδες και προσπαθούσε 10 λεπτά να ξεκολλήσει με αλυσίδες μόνο στον αριστερό τροχό... Θαυμάσια εμπειρία...Και μόλις φτάσαμε μας ενημέρωσαν για 1 ώρα αναστολή.Τελικα ανεβήκαμε 11:30 και στις 15:00 φύγαμε κι έφτασα στο σπίτι μου στις 9 το βράδυ επειδή η εθνική οδός είχε κίνηση...Και το είχα κάνει πολλές φορές το δρομολόγιο αυτό...
×
×
  • Create New...