Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2017-18

Recommended Posts

Οκ εχουμε μια μικρη απόκλιση ...ειμαστε φουλ διεφθαρμένοι ως λαός αλλα λιγοτερο απο τους Βούλγαρους οκευ ( τωρα για να μην ανοίξουμε συζήτηση για το παρτυ που γινόταν 30 χρονια στις δημόσιες υπηρεσίες αφου ειναι "οφ τοπικ") αυτο ομως τι σημασια εχει με το οτι οι Βούλγαροι επέτρεψαν σε ξένους επενδυτές να κανουν ενα χιονοδρομικό εφάμιλλο της κεντρικής Ευρώπης και πλεον να μαζεύει χιλιαδες κόσμου ? γιατι δηλαδη πρεπει αναγκάστικα μια επένδυση να σχετίζεται με Διαφθορά ...είδαμε στην Ελλαδα της Αποεπενδυσης τόσων χρόνων ποσο ψηλα ειναι η Διαφθορά ...

 

Από πού προκύπτει ότι το πάρτι γινόταν-αόριστος λες και σταμάτησε...-30 χρόνια πριν;Η διαφθορά στην Ελλάδα είναι από συστάσεως νεοελληνικού κράτους και είναι διακομματική.Αναφέρεστε όλοι στη Βουλγαρία και τα επιτυχημένα ιδιωτικά χιονοδρομικά της.Δεν ξέρω αν είναι επιτυχημένα όντως ή πνέουν τα λοίσθια ή επιδοτούνται από το Βουλγαρικό κράτος.Αλλά αυτό η Βουλγαρία να είναι σημείο αναφοράς σε όλα για την Ελλάδα,όταν πρόκειται για μια χώρα υποδεέστερη της Ελλάδας σε πολλά πράγματα είναι ακατανόητο.Τόσο στη διαφθορά όσο και στην ποιότητα ζωής ( δε λέτε ποιο είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς σε άλλες χώρες της Ευρώπης;Σίγουρα ο Παρνασσός δε θα γίνει Αυστριακό,Γαλλικό,Ελβετικό χιονοδρομικό αλλά ας πάρει στοιχεία από εκεί.Και με τόσα χρήματα που έχουν εισρεύσει στα κρατικά ταμεία θα έπρεπε να το είχε κάνει.Όχι μόνο ο Παρνασσός αλλά και άλλα χιονοδρομικά.Το πρόβλημα θεωρώ ότι είναι περισσότερο στη νοοτροπία των επιχειρηματιών της περιοχής που θέλουν μεν να εισπράττουν από το χιονοδρομικό αλλά όποιος τους πει ότι πρέπει να δίνουν κάτι να ταΐζεται η "κότα με το χρυσό αυγό" τους πιάνει το σιγενικό που λένε στο χωριό μου...Έχει αποδειχτεί ότι στην Ελλάδα,λόγω και της διαφθοράς που υπάρχει,έρχονται επιχειρηματίες αεριτζήδες.Έρχονται,"επενδύουν" και στο τέλος μόλις γεννήσει η κότα το αυγό το παίρνουν κι εξαφανίζονται.Αν έρθει π.χ κάποιος και πει ότι θα φτιάξει όλο το βουνό με αντάλλαγμα να κόψει μερικές εκατοντάδες στρέμματα ελάτων θα πρέπει να τον αφήσουμε;Ή αν απαιτήσει να μην ανεβαίνει φορολογικός έλεγχος και επιθεώρηση εργασίας,επειδή θα έχει βάλει λεφτά,να τον αφήσουμε;Ανάπτυξη κι επενδύσεις ναι αλλά με κανόνες.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ επίσης ότι και ιδιώτης να το πάρει αν η τοπική κοινωνία δεν θέλει/ βοηθήσει....

Αν το πάρει ιδιώτης σαφώς και δε θα βοηθήσει η τοπική κοινωνία.Για ποιο λόγο να το κάνει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το πάρει ιδιώτης σαφώς και δε θα βοηθήσει η τοπική κοινωνία.Για ποιο λόγο να το κάνει;

άλλο εννοούσα, ότι: ακόμα και ιδιώτης να το πάρει, αν η τοπική κοινωνία δεν βοηθήσει, πάλι τπτ δεν θα γίνει.

γιατί ουσιαστικά δεν νομίζω πως φταίει το ιδιοκτησιακό καθεστώς αλλά ...η τοπική κοινωνία....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Από πού προκύπτει ότι το πάρτι γινόταν-αόριστος λες και σταμάτησε...-30 χρόνια πριν;Η διαφθορά στην Ελλάδα είναι από συστάσεως νεοελληνικού κράτους και είναι διακομματική.Αναφέρεστε όλοι στη Βουλγαρία και τα επιτυχημένα ιδιωτικά χιονοδρομικά της.Δεν ξέρω αν είναι επιτυχημένα όντως ή πνέουν τα λοίσθια ή επιδοτούνται από το Βουλγαρικό κράτος.Αλλά αυτό η Βουλγαρία να είναι σημείο αναφοράς σε όλα για την Ελλάδα,όταν πρόκειται για μια χώρα υποδεέστερη της Ελλάδας σε πολλά πράγματα είναι ακατανόητο.Τόσο στη διαφθορά όσο και στην ποιότητα ζωής ( δε λέτε ποιο είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς σε άλλες χώρες της Ευρώπης;Σίγουρα ο Παρνασσός δε θα γίνει Αυστριακό,Γαλλικό,Ελβετικό χιονοδρομικό αλλά ας πάρει στοιχεία από εκεί.Και με τόσα χρήματα που έχουν εισρεύσει στα κρατικά ταμεία θα έπρεπε να το είχε κάνει.Όχι μόνο ο Παρνασσός αλλά και άλλα χιονοδρομικά.Το πρόβλημα θεωρώ ότι είναι περισσότερο στη νοοτροπία των επιχειρηματιών της περιοχής που θέλουν μεν να εισπράττουν από το χιονοδρομικό αλλά όποιος τους πει ότι πρέπει να δίνουν κάτι να ταΐζεται η "κότα με το χρυσό αυγό" τους πιάνει το σιγενικό που λένε στο χωριό μου...Έχει αποδειχτεί ότι στην Ελλάδα,λόγω και της διαφθοράς που υπάρχει,έρχονται επιχειρηματίες αεριτζήδες.Έρχονται,"επενδύουν" και στο τέλος μόλις γεννήσει η κότα το αυγό το παίρνουν κι εξαφανίζονται.Αν έρθει π.χ κάποιος και πει ότι θα φτιάξει όλο το βουνό με αντάλλαγμα να κόψει μερικές εκατοντάδες στρέμματα ελάτων θα πρέπει να τον αφήσουμε;Ή αν απαιτήσει να μην ανεβαίνει φορολογικός έλεγχος και επιθεώρηση εργασίας,επειδή θα έχει βάλει λεφτά,να τον αφήσουμε;Ανάπτυξη κι επενδύσεις ναι αλλά με κανόνες.

Έλα ντε!!!! και δεν το λέω υποτιμητικά για την Βουλγαρία... αλλά (σορρυ) υποτιμητικά για εμάς, που όλο γκρινιάζουμε και θέλουμε και την πιττα και τον σκύλο πως το λεν....

Edited by marakidiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποίος κάνει σκι στο Μπανσκο είναι αυτός που δεν έχει δυνατότητα να επισκεφτεί κεντρική Ευρώπη , όταν πριν από κάποια χρόνια το επισκέφτηκα μου κόστισε 6 μέρες 400€ όλα ..... οι. νομενκλατούρα της Βουλγαρίας όταν έρχονται στην Χαλκιδική τα ακουμπάνε ..... και αγοράζουν μεζονέτες που για εμάς πλέον έγινε παρελθόν ο Παρνασσος δεν χρειάζεται άλλο λαϊκό προσκύνημα , τα δέντρα πεθάνουν από το τρελό καυσαέριο και πνίγεται από σκουπίδια και αποτσίγαρα , η μόνη επένδυση που θα βοηθούσε είναι η απαγόρευση πρόσβασης με ΙΧ και να γίνεται με αυτοκίνητα ηλεκτρικά από τη βάση ..

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή διαβάζω περίεργα σχόλια, στη Βουλγαρία ο μισθός της καθαρίστριας του ΧΚΠ για το τρίμηνο είναι ο ετήσιος μισθός του διευθυντή και το ρεύμα είναι πολύ φθηνότερο. Επίσης, το "έκπτωση γιατί μόνο 1λιφτ είναι ανοικτό", μόνο για να γελάσουν το λες. Ξεμπερδέψαμε με κάποια βασικά οικονομικά μεγέθη;

 

Γιατί θα πρέπει να στοχεύουμε σε τέτοια παραδείγματα και όχι σε κάποιο από τα πάρα πολλά μικρά χιονοδρομικά των Άλπεων με πίστες 40-80 χιλιομέτρων, τα οποία στέκονται δίπλα σε μεγάλο ανταγωνισμό και τα πάνε πάρα πολύ καλά, δίνοντας μισθούς στις καθαρίστριες ανάλογους του δικού μας Δ/ντη;

 

Το Μπάνσκο έγινε αυτό που έγινε και θα συγκρίνεται σε σχέση με αυτό που ήτανε. Γιατί ο μισθός της εκεί καθαρίστριας τώρα, είναι όσο του δ/ντη πριν κάποια χρόνια. Ο ντόπιος, που ζούσε στην λασπουριά, έχει τώρα δρόμο. Η ταβέρνα που είχε 5 ντόπιους που ξόδευαν 1 ευρώ το άτομο, έχει πλέον 50 ξένους που δίνουν από 15 ευρώ το άτομο, κλπ, κλπ. Η ανέχεια (που υπήρχε σε όλα τα ανατολικά κράτη) σε οδηγεί σε μονοπάτια που δεν τα έχουμε ζήσει, ούτε καν φανταστεί και είμαστε παντελώς αναρμόδιοι να τα κρίνουμε, γιατί φαινόμαστε γραφικοί.

 

Το θέμα προς "χιονοδρομικό προβληματισμό" σε σχέση με το Μπάνσκο, είναι ότι ήταν ανύπαρκτο όταν το χιονοδρομικού Παρνασσού υπήρχε και κατάφερε μέχρι να φιλοξενήσει αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Και ενώ ο χιονοδρομικός Παρνσσός έχει πάρει ΤΖΑΜΠΑ τεράστια κεφάλαια και διαθέτει φυσικά αποθέματα πολύ μεγάλου χιονοδρομικού πλούτου, προσφέρει υπηρεσίες κάκιστες.

  • Like 6

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντε παλι να σας ξυπνησω.

Το μπανσκο και η ευρυτερη ορεινη περιοχη του εχει και αρκετα εντονο καλοκαιρινο πεζοπορικο ορειβατικο φυσιολατρικο τουρισμο.

Εν μερει χαρις στο ορεινο πανεμορφο τοπιο (λιμνες,κορφες,φροντισμενες πεζοπορικες διαδρομες), εν μερη χαρις στην τεραστια ξενοδοχειακη υποδομη του, εν μερη χαρις στο οτι εκατονταδες ελληνες επιχειρηματιες και αυτοαπασχολουμενοι δραστηριοποιουνται τοπικα και το βρισκουν εξαιρετικα βολικο και φορολογικα συμφερον να εκτρεπουν κοσμο και παγιο εξοπλισμο (αυτοκινητα κλπ ) κατα κει.

Το μονο ιστορικο στοιχειο της νεωτερης ιστοριας ειναι οτι στον 2 βαλκανικο πολεμο εγειναν σφοδρες μαχες οχι μονο μεσα στο χωριο αλλα και στην ευρυτερη περιοχη της μαχωμιας αναμεσα στον τοτε ελληνικο και βουλγαρικο στρατο.

Καντε μια συγκριση με παρνασσο ιουλη αυγουστο.

Να πω οτι πριν απο 10 χρονια σε μια διασχηση της πινδου που δυστυχως αποφασισα να αρχισει απο εκει ιουλη μηνα με δυσκολια βρηκα κρεβατι καθημερινη πολυδροσο, τα παντα κλειστα.

Αν δεν υπηρχαν οι δελφοι θα εκλεινε και η αραχωβα.

Δυστυχως δεν ειναι ευκολο οταν εχεις μαθει να δουλευεις με εναν συγκεκριμενο τροπο και να επιδοτησε κιολας γι αυτο να αλλαξεις τροπαριο.

Το ζειτε ολοι οσοι διανυχτερευετε στην συγκεκριμενη περιοχη.

Και ναι ειμαστε πιο αχρηστοι απο τους βουλγαρους.

Διοτι εκεινοι ριξανε χρηματα σε ενα φτωχο μερος για να παραγουν πλουτο (δεν εξεταζω εδω για ποιον ειναι πλουτος και αν αντεχει το ορεινο οικοσυστημα τοσο...πλουτο).

Εμεις τι καναμε;

Ριξαμε 32 μυρια στην ... φτωχη αραχωβα που εχει επιδοτουμενο απο τον φορολογουμενο χιονοδρομικο, τους δελφους διπλα της, 3 ωρες απο αθηνα....

Πιο αχρηστοι καιγωμαστε.....

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για στάθηκε λίγο , είμαστε ... ; Πιο άχρηστοι ... πιο διεφθαρμένοι ,ποιος σας έχει επιτρέψει να μιλάτε εκ μέρους των Ελλήνων , ξεφεύγει η κριτική και γίνεστε απρεπής

Νε ο Παρνασσός έχει ζωή και το καλοκαίρι ,προσκόπους , χριστιανικές κατασκηνώσεις

Και η Γκιώνα και η Οίτης και ποιο βουνο δεν θα περπατηθεί και ας υπάρχουν οι μαγεμενες παραλίες , και δεν καταλαβαίνω γιατί θελεται να συμπεριλάβετε τους εαυτούς σας στους διεφθαρμένους, τα νούμερα που παρουσιάζονται είναι απαράδεκτα , αναρωτιέμαι πως και δεν μας αναφέρουν τα ποσοστά του κράτους διαφθορέα .

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω γιατί πρέπει να μπει στη ζυγαριά η διαφθορά κ ποιος είναι πιο απατεώνας η όχι. Η ουσία είναι ότι υπάρχει διαφθορά κ στα δύο κράτη. Κ για το χιονοδρομικό έχουν επενδυθεί πολλά χρήματα, χωρίς να υπάρχει ανάλογη παροχή υπηρεσιών. Αυτό βλέπει ο μέσος χιονοδρόμος, όπως κ το ότι λόγω επικινδυνου στρωσίματος των πιστών παίρνει τους χιαστους στο χέρι. Όλα τα υπόλοιπα είναι αλλά λόγια Ν αγαπιόμαστε.

  • Like 1

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε οχι και απρεπεις 32 χρονια φορολογικο υποζυγιο, 22 μηνες θητεια, 3 παιδια.

Θα με σεβεσαι.

Οπως και εγω

Με το σπαθι μου εχω δικαιωμα να γραφω οτι γραφω.

Μιλαμε για χιλιαδες ελληνες πεζοπορους στο μπανσκο το καλοκαιρι και τολμας να μου συγκρινεις με το κατασκηνωτικο κεντρο των προσκοπων στο δαδι και την χριστιανικη κατασκηνωση λιγο πιο κατω.;

Να σου πω εγω ενα αλλο για την απεναντι απο τους χριστιανους κατασκηνωση που χασκει δευτερη φορα ερειπιο τα λεφτα της ανακαινησης ποιος ταφαγε;

Οι βουλγαροι;

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Για να μιλάμε με νούμερα, το βουλγαρικό δημόσιο (σύμφωνα με έκθεση της Βουλγαρικής Βουλής) επιδοτεί καθαρά το Bansko με 6 εκατ. ευρώπουλα (14 εκατ λέβα επιδότηση, 2 εκατ λέβα το ετήσιο ενοίκιο που πληρώνει η κοινοπραξία).

 

2) Vro, το Pirin ήταν η βάση του VMRO. Η ιστορία πιστεύω γνωστή.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον δεν καταλάβαμε , με το να αποδέχεστε ότι είμαστε άχρηστοι ,και απετεωνες έχετε συμπεριλάβει τους εαυτού σας , εγώ δεν υπήρξα κανένα από τα δυο και είναι απρέπεια να χαρακτηρίζεις όλους με αυτό τον τρόπο .

Φυσικά και σέβομαι γιαυτο δεν χαρακτηρίζω και εσάς που καταφεύγετε σε γενικότητες

Έχουμε δικαίωμα να γράφουμε χωρίς να προσβάλουμε

Όσο αφορά την διαφθορά ας πούμε ποιος είναι ο ένοχος ; να τον κατονομάσουμε αν έχουμε υπόψη μας ποιος κατέστρεψε τον Παρνασσό να το αναφερθούμε

Από ότι γνωρίζω φίλε vro ( που δεν πρέπει έχεις αμφιβολία για τον σεβασμό μου στο πρόσωπο σου , εξάλλου είναι κα ο λόγος που συμμετέχω διαβάζοντας σε ) το απέναντι είναι και αυτό να κάνη με την εκκλησία ...

μα οι Έλληνες προτιμάμε την παραλία με το φρεντο κλπ κλπ και σκι κάνουμε ....αλλά ασε μην υποπέσω σε γενικότητες που κατηγορώ

Το Μπανσκο το χωριό είναι καλώ το χιονοδρομικό είπαμε είναι στην φτήνια ,για τους Εγγλέζους ασε ...... All including , έτσι νομίζω το λένε

Πραγματικά δεν γνώριζα ότι χιλιάδες Έλληνες πεζοπορούν στο Πιριν τους ζηλεύω οπος ζηλεύω και του χιλιάδες που πεζοπορούν γενικά γιατί εγώ το στερούμε μόνο εδώ Παρνασσό και Δρακόλιμνες. Ολυμπος θέλω διπλάσιο χρόνο όσο μεγαλώνω τα πράγματα γίνονται αργά .... τέλος αυτό που θέλω να πω ότι δεν είμαι διεφθαρμένος Έλληνας ούτε διαφθορέας και δεν έχω αποδείξεις για κανέναν ...

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://asocialnomad.com/bulgaria/bansko-summer/

 

Αμα τα δειτε αυτα εδω να με...

 

 

aab η γιαγια μου ηταν απο το κρουσοβο. Εκει ειχαν το VMRO εσωτερικου..... ειναι γνωστη ιστορια το σχισμα αναμεσα στα δυο κομιτατα (επιτροπες δηλαδη, απο εκει βγηκε το κομιτατζηδες).

Απο τοτε ακομα και τωρα αν πεις τον πρωην της γιουκοσλαυκικης δημοκρατιας μακεδονα, βουλγαρο, μπορει και να φας μπουνια.

Το πυριν ηταν ομως λικνο της βουλγαρικης εθνικης αφυπνισης εξ ου και λιγο πιο κατω το σαντασκι προς τιμη ενος μεγαλου ανθρωπου.

Αμφιλεγομενου οπως ολα τα ιστορικα προσωπα.

Και να μην ξεχναμε λιγο πιο νοτιοανατολικα την ροδοπη των πομακων των γηγενων κατοικων της θρακης.

Edited by vro
  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για Κυριακή Παρνασσός αξιζει?

Ανοιγουν λιφτ?

Γινετε πανικος?

Απο καιρο?

 

Εχω διαβάσει τοσα παραπονα..

 

Αλλιως Ελατοχωρι...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι απλα θεμα καιρου.

Με ολα τα λιφτ ανοιχτα και προσελευση νωρις δεν υπαρχει προβλημα.

Το αν θα εχει ορατοτητα και ποια λιφτ θα ανοιξουν ειναι το θεμα. Θα φανει αυριο.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://asocialnomad.com/bulgaria/bansko-summer/

 

Αμα τα δειτε αυτα εδω να με...

 

 

Διαφωνώ. Έχεις δει τι πουλάνε στο Πάπιγκο; Εκπληκτικής ομορφιάς μέρος, αλλά οι εδώ (Παρνασσός, Καλάβρυτα) έχουν βρει το μήνα που τρέφει τους δώδεκα.

 

Αν πεις στη Σουβαλα ότι οι συγχωριανοί τους που παράγουν (κι εξάγουν) τυριά, κρέατα και κρασιά θα έπρεπε να είναι παράδειγμα προς μίμηση σου έχουν κόψει την καλημέρα. Στην Αράχωβα, το χουν ρίξει στο real estate. Ακόμα δεν ξύπνησαν. Στους Δελφούς, περιμένουν τον Καραμανλή τον Α. (όπως άλλοι περιμένουν τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά).

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mου αρέσει που καθόμαστε και συζητάμε αν ωφελήθηκε η Βουλγαρική οικονομία από το Bansko με δεκάδες, ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες ξένους τουρίστες να έρχονται και να ακουμπάνε το χρήμα τους στη χώρα.

 

Oh well...

 

Στα πιο κοντινά μας τώρα, από ότι καταλαβαίνω, το ΣΚ για τον Παρνασσό είναι καμένο, εκτός και αν είσαι προετοιμασμένος να πάρεις το ρίσκο του να πληρώνεις βενζίνες διόδια και μια μονάδα, για να κάνεις σε ομίχλη. Σωστά;

  • Like 7

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mου αρέσει που καθόμαστε και συζητάμε αν ωφελήθηκε η Βουλγαρική οικονομία από το Bansko με δεκάδες, ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες ξένους τουρίστες να έρχονται και να ακουμπάνε το χρήμα τους στη χώρα.

 

Oh well...

 

Στα πιο κοντινά μας τώρα, από ότι καταλαβαίνω, το ΣΚ για τον Παρνασσό είναι καμένο, εκτός και αν είσαι προετοιμασμένος να πάρεις το ρίσκο του να πληρώνεις βενζίνες διόδια και μια μονάδα, για να κάνεις σε ομίχλη. Σωστά;

Kυριακη ετσι θα ειναι ?? γαιτι βλεπω οτι ανοιγει ο Καιρος Κυριακη πρωι...

  • Like 1

fischer-progressor-f18-2016-17.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρίτη ... ίσος ......Τετάρτη καθαρός καιρός και με ήλιο αλά που να ξερής ;

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειχε τοση κακοκαιρια σημερα που εβγαλε ανοιξιατικο στα κελαρια.

 

Με freezing level πανω απο τα 2000 μετρα η μονη σου ελπιδα για σκι ειναι να βγαλει ηλιο ωστε να περιπλανηθεις ευχαριστα.

Χτες στην πουντα κοιτωντας τις προβλεψεις ειδα τον καιρο κλειστο και εστριψα προς αθηνα αντι για το ριο.

Που θα παει, θα μαθω καποια στιγμη......

Θα μου πεις γιατι δεν καθισα χελμο;;;

Η αληθεια ειναι οτι χτες τον χορτασα.

Παντως ο σπυροπουλος εδεινε λιακαδα γα σημερα. Ειναι η δευτερη φορα φετος που παει κοντρα στα μοντελα και πεφτει μεσα.

Ποιος τον πιστευει ομως....γραφει και οτι η στυγα θα ανοιξει.....

  • Like 5

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες το ρίσκαρα και ανταμείφθηκα . Ο καιρός ανοιγόκλεινε , αλλα περισσότερο ανοιχτός ηταν . Σύννεφο πάνω , σύννεφο κάτω , ηλιαχτίδες ανάμεσα , όμορφος χειμωνιάτικος καιρός . Όλα ανοιχτά εκτός Ηρακλή , Οδυσσέα . Απάτητα στη Φτερόλακα πριβέ . Πολυκοσμία στα Κελάρια !

Και φρέσκο χιόνι , που κάλυψε οτι ίχνη , που με κόπο , είχαμε κάνει το προηγούμενο ΣΚ .

Το νέο χιόνι έπεσε βαρύ , δεν το παίρνει ο αέρας . Μέχρι τις 13:30 κρατήθηκε πολυ καλό , (μιλάμε για το εκτός ). Κάπου εκει κατι έπαιξε με τις συνθήκες και η επιφάνεια έπιασε κρούστα.

Ευτυχώς είχα ένα απίστευτο εργαλείο (Lib Tech Wrecreate 100 1.78 demo )με άψογο βαξαρισμα που πέρναγε τις κρουστες σαν "τραγανή πούδρα " όπως λέει κι ο Louis.

Δεν έκανα διάλειμμα .

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επικό cheat η μέρα σήμερα... Κάτι συννεφάκια που δεν πιάνονταν για ομίχλη κάποια στιγμή, εξαφανίστηκαν κι αυτά. Αργότερα συννέφιασε, έβαλε αέρα και κρύο, δυσκόλεψε το χιόνι, αλλά ήμασταν πλήρεις ήδη. Πολύ ωραίο παρεάκι με Κώστα και Χρήστο, με πέτυχαν σε ωραία χαλαρή μέρα και περάσαμε υπέροχα.

 

:shuriken:

  • Like 6

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα. Επειδή βλέπω τιις προγνώσεις καιρού και δεν μπορώ να βγάλω άκρη (αλλού δίνουν χιόνι, αλλού δίνουν βροχή, αλλού δεν δίνουν τίποτα), μπορεί καποιος να με κατατοπίσει αναφορικά με τον καιρό στον Παρνασσό σήμερα? Σκεφτομαι να ανέβω προς τα εκεί....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,802
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...