Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ashbury

Χ.κ. Καλαβρύτων 2019-20

Recommended Posts

Δε νομίζω. Μάλλον η Ειρήνη είναι τελείως απάτητη και το αυγό ίσως λειψό για εκτός.

Δυσκολεύομαι να αποφασίσω αν αξίζει η βόλτα αύριο πάνω απλά για τη Στύγα. Ειδικά Σάββατο με Δευτέρα αργία, που σημαίνει πολύ κόσμο, και Καλάβρυτα με 100% πληρότητα... Και το κυριότερο οτι δε θα μοιράζεται ο κόσμος σε Στύγα και Άγκυρα. Απ την άλλη ίσως είναι μια καλή ευκαιρία για προπόνηση/προθέρμανση... Αν και φοβάμαι οτι δε θα χουμε καλή σαιζόν από άποψη καιρού (μακάρι να πέσω έξω)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καλό της Στυγός είναι ότι προλαβαίνεις να τσατάρεις...

 

Καλή σαιζόν σε όλους.

Ωραία επάνω ⛷️⛷️⛷️

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καλό της Στυγός είναι ότι προλαβαίνεις να τσατάρεις...

Καλή σαιζόν σε όλους.

Ωραία επάνω ⛷️⛷️⛷️

Το κακό είναι ότι τη δώσανε στις 10.30. Με ότι συνεπάγεται για εμάς που είμαστε απ τις 9 εδώ. Επίσης όλοι προφανώς πέσανε στη Στύγα με το που άνοιξε με το αποτέλεσμα να είναι ότι ήδη έχει αρχίσει να γίνεται "επικίνδυνη" κατ εμέ. Πώς τη βλέπεις εσύ? Επίσης το πάτημα πως σου έχει φανεί???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την έχουν κλείσει εδώ και κανα 40λεπτο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΧΚΚ και ΧΚΠ κάνουν ότι μπορούν για διώχνουν τον κόσμο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο λέω να κάνω καταδρομική από Τρίπολη. Αν θέλει κάποιος να πάμε μαζί στείλτε pm

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όποιος ανέβει ΧΚΚ αποκλειστικά με πετροσκι. Είναι κρίμα να κλαίτε τα καλά σας. Η Στυγα μέχρι τις 12 ήταν μαγεία. Αλλά το βουνό θέλει χιονι

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

σιγα μην ελεγαν οτι δεν ειχε αρκετο χιονι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να λέμε και του στραβου το δίκιο για να ανοίξουν ότι άνοιξαν έχουν κάνει τρελές μεταφορές χιονιού. Σκεφτείτε μόνο ότι το κάτω μέρος της νεφέλη έχει μόνο το μισό πλάτος της κανονικής και το άλλο μισό είναι χώμα και πέτρες.

 

Η Ειρηνουλα γιατί δεν άνοιξε???

Είναι λουκουμι

post-6779-0-88989500-1578144314_thumb.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόβλημα με κάποιο ραουλο σε κάποιο πυλώνα (νομίζω στον φτιαγμένο)... Εξού και το κλείσιμο της. Απορίας άξιο γιατί δεν έδωσαν Άγκυρα. Ίσως τη φυλάνε γι αυριο??? Όντως το βουνό δεν έχει χιόνι. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι το πάτημα ήταν ψιλοαπαραδεκτο στη Στύγα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κλειστή και αύριο η άγκυρα και με ερωτηματικά για Στύγα (αν και εφόσον λύσουν το πρόβλημα θα τη δώσουν, έστω και αργά, λεει η ανακοίνωση)... Κρίμα, πραγματικά κρίμα. Καλό θα ταν να μάθει κάποιος αν την άγκυρα δε τη δίνουν λόγω έλλειψης χιονιού (όπως διαδίδουν). Με το μάτι πάντως, δεν φαινόταν να μην έχει επάρκεια η Αντιγόνη ή όπως φαίνεται πιο πάνω η Ειρήνη... Τώρα μετά από πάτημα, δε ξέρω, είναι ένα ερωτηματικό...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χιονίζει στο parking.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το χιόνι πέφτει με οριακή θερμοκρασία και είναι υγρό. Πολλές πέτρες που πιστερ προσπαθούν βέβαια να σημαδέψουν.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα μάλιστα!!!! Χιονίζει καλά!!!!

 

Ουρές μικρές μέχρι τώρα.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ρώτα βρε αντιπρόεδρε μερικές ερωτήσεις. Αλκατραζ εσύ μπορείς να ρωτήσεις? Κάποιος priest μερικές κουβέντες για καλη χρονιά?:

 

επιγραμματικά ρώτα

 

1. Τι έχει αλλάξει στα μέσα προστασίες από χιονοστιβάδες και δεν θα επαναληφθεί το περσινό ή δεν θα κλέινει για μέρες το ΧΚ όταν χιονίζει. Έβαλαν μόνιμα κανόνια και φράκτες όπως τους πρότειναν οι ειδικοί (που τους πλήρωσαν και ένα σκασμό λεφτά)?

 

2. Θα εγκατασταθεί ανεμόμετρο στην κορφή της Άρτεμις ή με το μάτι και ανάλογα με το πόσα τηλέφωνα πέφτουν στον διευθυντή θα αποφασίζουν αν θα ανοίξει?

 

3. Θα είναι και φέτος επίσημη θέση του χιονοδρομικού να επιτρέπεται χωρίς λουρί το snowboard?

 

4. Θα είναι και φέτος το σημείο που από την Θέτις κόβουν την Στύγα για να πάνε στο πάρκο χωρίς φύλαξη?

 

5. Έχει λυθεί το πρόβλημα με το ρατράκ που δεν μπορεί καν να φτάσει στην κορφή της Άρτεμις και μένει για μέρες κλειστή?

 

6. Πόσα ρατράκ, πόσα άτομα και με τι ωράριο θα είναι σε βάρδυα κατά τη διάρκεια της νύχτας που χιονίζει για να μην παγώσουν?

 

7. Τι διαφημιστική καμπάνια έχει γίνει από τον Σεπτέμβρη?

 

8. Πόσα από τα ετήσια έσοδα της περιοχής σε φόρους που σχετίζονται με το χιονοδρομικό (ΦΠΑ, Φόροι Οικοδομής κλπ) έχουν επιστρέψει ώστε να υποστηριχτεί το χιονοδρομικό?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όποιος ανέβει ΧΚΚ αποκλειστικά με πετροσκι.

Είναι κρίμα να κλαίτε τα καλά σας.

Η Στυγα μέχρι τις 12 ήταν μαγεία.

Αλλά το βουνό θέλει χιονι

 

Προσωπικά δεν ανέβηκα με πετροski,

αλλά με αυτά που ήταν πιο ετοιμοπόλεμα (στα άλλα έπρεπε να σετάρω δέστρες).

Εντός πίστας, τουλάχιστον σε «Νεφέλη» (Στύγα 2) & «Ισμήνη» (Θέτις 2) που έκανα,

δε βρήκα ιδιαίτερο θέμα με πέτρες.

 

Το τελευταίο τμήμα της Νεφέλης, στο πλάτωμα μετά την στροφή,

είχε ανακατεμένες πέτρες χιόνι, αλλά δεν ήταν "ξέρα" για να σου κάνει ζημιά.

Τα ρηχά σημεία ήταν σηματοδοτημένα, όσο οι σημάνσεις στεκόντουσαν όρθιες...

κάποιες τις έκαναν πόρτες, γκρεμίζοντάς ΄τες

.

Στη «Δανάη» (Αχιλλέας) το πρόβλημα ήταν εντονότερο,

και γινόταν χειρότερο από το σκάψιμο που έπεφτε με το πέρασμα της ημέρας.

Αναμενόμενο πιστεύω.

 

Ελπίζω τα όποια προβλήματα με την επάρκεια χιονιού

να βελτιωθούν με τις τελευταίες χιονοπτώσεις

και να δοθούν και η «Άρτεμις» με τις πίστες της.

 

Προσωπικά τα ski μου τα προτιμώ με παράσημα από πέτρες,

παρά με σκόνη στην αποθήκη.

 


 

Το κακό είναι ότι τη δώσανε στις 10.30. Με ότι συνεπάγεται για εμάς που είμαστε απ τις 9 εδώ.

Επίσης όλοι προφανώς πέσανε στη Στύγα με το που άνοιξε

με το αποτέλεσμα να είναι ότι ήδη έχει αρχίσει να γίνεται "επικίνδυνη" κατ εμέ.

 

Πώς τη βλέπεις εσύ?

Επίσης το πάτημα πως σου έχει φανεί???

 

Προσωπική μου άποψη, οι πρώτες 2 κατεβασιές ήταν ονειρικές.

Όχι ότι οι άλλες 4-5 που πρόλαβα με χάλασαν....

Τρώγαμε κοτλεδάκια. Μετάνιωσα που δεν είχα πιστοπέδιλο.

Ήταν αναμενόμενο να γίνουν γρήγορα bumbps σε τέτοιου είδους χιόνι

μετά από τόσα περάσματα, ειδικά αρχαρίων που κατέβαιναν με φρένα.

 

Και ναι.

Κάθε κόκκινη πίστα γίνεται επικίνδυνη

όταν σε αυτή κινούνται πολλοί αρχάριοι και προχωρημένοι την ίδια στιγμή.

Είναι συχνό κακό της Στύγας. Λόγω του ότι είναι εναέριος

και εύκολα το παίρνει αρχάριος.

Π.χ. στην «Ειρήνη» τέτοιο πρόβλημα δεν έχουμε.

 


 

Είχα μικρότερες προσδοκίες για 1η μέρα ουσιαστικής λειτουργίας.

Καλά ήταν.

Άντε και στα επόμενα!

 

IMG_3148_low.jpg

 

 

  • Like 18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά το ευχαριστήθηκα. Ήμουν 8:30 στο πάρκινγκ του ΧΚ. Με την ολοκλήρωση εξαιρετικής προθέρμανσης στο κάτω βουνό άνοιξε η Στυγα όπου έκανα 4 ή πέντε καταβάσεις με πιστοπεδιλα. Στην τελευταία κατεβασιά (γιατί τα αγυμναστα πόδια είχαν αρχίσει να κουράζονται) αμέσως πριν την τελευταία στροφή της Νεφέλης κληρονόμησα το ακόλουθο παράσημο (βλέπε φώτο). Αυτός είναι και ο λόγος που προέτρεψα όποιον χιονοστερημενο - χιονοβλαμμενο, σα και του λόγου μου, ανέβει στο βουνό να κάνει σκι δίχως αύριο να πάρει παλιά πέδιλα μαζί του. Εγώ που πήρα τα παλιά έφυγα με το χαμόγελο της ευτυχίας από το βουνό πάρα τη μικροζημιά.

Σ'ολα τ' άλλα που έγραψες συμφωνώ.

ΥΓ: P-tex από που παίρνουμε???

ΥΓ2: Πιθανότατα όλα αυτά έχουν αλλάξει με τη νέα κακοκαιρία και το βουνό έχει πλέον άλλη όψη.

post-6779-0-68094700-1578330192_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ και με τους 2. Δεν ξέρω αν τεχνικά ήταν εφικτό να είναι πιο "καθαρά" τα σημεία που αναφέρθηκαν, γιατί όντως έγινε μεγάλη μεταφορά χιονιού για να ανοιχθεί η Στύγα απ ότι έμαθα κι εγώ. Αλλά όντως αυτά τα σημεία είχαν ανακατεμένες πέτρες και χιόνι. Ειδικά στο Βιετνάμ ήταν όντως Βιετνάμ όταν εγώ κατέβηκα για να φύγω κατα τις 2 (πάντως απ τις 9.30 μου είχαν πει να προσέχω εκεί για πέτρες ειδικά στα κεντρικά τμήματα, οπότε ήταν απ την αρχή θέμα).

 

Η πρώτη κατεβασιά από Στύγα ήταν όντως καλή, παρότι βρήκα το πρώτο μισό της Νεφέλης σα να είναι χωρισμένο σε 2 (δεξιά-αριστερά) με έντονο bump στη μέση. Θεωρώ οτι σε αυτό έφταιγε το πάτημα (μιας και ακόμα δεν είχε προλάβει να "σκαφτεί"), αν και εν μέρη λογικό εφόσον έγινε τόσο μεγάλη μεταφορά χιόνιου.. Οι επόμενες 3 κατεβασιες (γιατί συνολικά 4 πρόλαβα) ήταν μία πολύ καλή προπόνηση...

 

Και μιας και το θυμήθηκα. Θεωρώ απαράδεκτο να ανοίγουν τη πίστα στις 10.30, και να βάζουν μετά σηματοδότηση σιγά σιγά. Και δεν εννοώ για τις σημάνσεις για τις πέτρες (που όντως έπεφταν συνέχεια). Μιλάω για τα όρια της πίστας. Ειδικά ενώ ήταν τόσο αλλαγμένη λόγω έλλειψης χιονιού, η οριοθέτηση έπρεπε να είναι στημένη πριν την ανοίξουν. Έκανα 2 καταβασιες και ακόμα δεν είχε ολοκληρωθεί...

Edited by akatelka
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://mobile.pelop.gr/fullarticle.php?docid=556207

 

Δεν ξέρω αν μπορεί να ανοίξει το συγκεκριμένο url.

Αν δεν μπορείτε, ψάξτε στο pelop.gr

Μόλις το διάβασα.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://mobile.pelop.gr/fullarticle.php?docid=556207

 

Δεν ξέρω αν μπορεί να ανοίξει το συγκεκριμένο url.

Αν δεν μπορείτε, ψάξτε στο pelop.gr

Μόλις το διάβασα.

 

Δεν έχω κάνει ποτέ σκι στο «Πισοδένδρι» που αναφέρει ο δημοσιογράφος.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω κάνει ποτέ σκι στο «Πισοδένδρι» που αναφέρει ο δημοσιογράφος.[/quoteααα δε ξερεις τι χάνεις..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος ποιος είναι ο νέος δ/ντης του χιονοδρομικού;

Μετά την απομάκρυνση του Λεωνίδα Σπυρόπουλου στις αρχές του Σεπτέμβρη

(λανθασμένη κίνηση κατά την άποψη μου -ιδιαίτερα με τον τρόπο που έγινε-,

όπως λάθος ήταν και του Λεωνίδα, που πήρε θέση υπέρ υποψηφίου Δημάρχου

εν όψει των δημοτικών εκλογών που έγιναν, με την ιδιότητα του, ως Διευθυντής του Χ.Κ.Κ.)

επίσημα η θέση παραμένει κενή.

 

Ο νέος (παλιός) Δήμαρχος, Θ. Παπαδόπουλος, έχει τον τελευταίο λόγο

για το αν θα γίνει ή όχι ότι του εισηγούνται τα στελέχη και το Δ.Σ. του χιονοδρομικού.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...