Jump to content
Pant

ΧΚ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ 2021-2022

Recommended Posts

Ρε σύ Μιχάλη μήπως θα ήταν πιο σωστό να εστιάζουμε στό γιατί το ΧΚΠ δεν λειτουργεί όπως πρέπει;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως διαψεύδει ή όχι, τον δρόμο δεν τον άνοιξε. Για το δήμαρχο λέω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, maylo said:

Ρε σύ Μιχάλη μήπως θα ήταν πιο σωστό να εστιάζουμε στό γιατί το ΧΚΠ δεν λειτουργεί όπως πρέπει;

Nαι βέβαια. Είναι γνωστό καθώς έχουν παραδωθεί γραπτά και στον Σύλλογο και στο ΧΚΠ και στην ΕΤΑΔ το γιατί. Και οι τρεις πλευρές έχουν αγνοήσει πλήρως τα καταγεγραμμένα και τις προτάσεις. Δυστυχώς δεν μπορούν να γραφτούν δημόσια αλλά αν αντρέξουμε στα thread του ΧΚΠ τα πιο πολλά είναι δημόσια σαν στοιχεία και άλλα πολλά σαν γεγονότα.

Για να λειτουγήσει καλύτερα το ΧΚΠ έχει κόστος. Θεωρώ ότι με 800 ευρώ αποχιονισμό + 1.000 ευρώ ρατράκ-λιφτιέρηδες σήμερα για παράδειγμα θα άνοιγαν τα Κελλάρια 9.00 και η 6 στις 11.00.

Το να είχαν ενημερώσει σωστά ήταν δωρεάν.

 

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, ΜΙΚ said:

Το να είχαν ενημερώσει σωστά ήταν δωρεάν.

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.Από εκεί και πέρα όμως δέν μπορώ να πιστέψω πως απλώς τσιγγουνεύτηκαν τα 1800 ευρώ σε μία μέρα που περίμεναν κόσμο.Επίσης δεν νομίζω πως οι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για τον αποχιονισμό δουλεύουν με την ώρα. ¨Εχουν υπογράψει  κάποιες συμβάσεις. Το ίδιο και οι χειριστές των ρατρακ και όλοι γενικά που ασχολούνται με τη λειτουργία του ΧΚΠ

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, maylo said:

Γιατί;

Γιατί μπορεί να γραφτεί δημόσια μέχρι κάποιο σημεία. Ότι ξέρω το έχω γράψει εδώ.

 

Ερωτήσεις μόνο μπορούμε να κάνουμε.Ζεσταίνεται η Αράχωβα και η Σουβάλα με πετρέλαια από τα ρατράκ? Ένα μεγάλο ποσοστό του μπάτζετ πάει σε άχρηστα πράγματα ή είναι κονόμα κάποιου? Πάρα πολλά μικροπράγματα των 1.000 ευρώ δεν έγιναν με συσσωρευτικό αποτέλεσμα λιφτ να μη δουλεύουν? Η Αράχωβα έχει τζίρο από το 1980 πάνω από 1 δις ευρώ επειδή υπάρχει το χιονοδρομικό εκ των οποίων η φοροδιαφυγή είναι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό? Έχει δώσει ένα ευρώ η Αράχωβα για την λειτουργία του ΧΚΠ? Υπάρχουν 20 υπάλληλοι μηδενικής χρησιμότητας? Δεν έχει γίνει ποτέ μια συνάντηση με όλο το προσωπικό να υπάρχει σχέδιο, οργάνωση και όραμα? Κάποιοι εργαζόμενοι έχουν χωριστεί σε δύο ομάδες που οι μεν δεν μιλάνε στους δε και ανάλογα με τον διευθυντή αράζουν και σαμποτάρουν? Τα ΕΤΑΔ καταλαβαίνουν τα προβλήματα? Τα ΕΤΑΔ ξέρουν τι θέλουν να κάνουν και πως να το κάνουν? Υπάρχει μηχανισμός μεταφοράς και ουσιαστικής αξιολόγησης των προβλημάτων που θέλουν γρήγορες αποφάσεις? Θα έβαζε κάποιος λογικός άνθρωπος το combi χωρίς δεύτερο σταθμό? Θα έβαζε κάποιος λογικός άνθρωπος τα λιφτ όπως τα έβαλε πχ συνδετικό επιστροφή από Φτερόλλακα μόνο καρέκλες?

  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθε περυσι κ καλυτερα. Ευχομαι συντομα να δωθουν ολα τα χιονοδρομικα κεντρα της χωρας σε ιδιωτες ακομα και ΔΩΡΕΑΝ..... ας δινω και 50 ευρω καρτα αλλα να δουλευουν οπως πρεπει!

Edited by kaps
  • Like 5

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ΜΙΚ said:

Ερωτήσεις μόνο μπορούμε να κάνουμε.Ζεσταίνεται η Αράχωβα και η Σουβάλα με πετρέλαια από τα ρατράκ? Ένα μεγάλο ποσοστό του μπάτζετ πάει σε άχρηστα πράγματα ή είναι κονόμα κάποιου?

Αυτά είναι πολύ σοβαρά πράγματα που λές . Δηλαδή ναι κάποιος "έξυπνος" υπάλληλος το πιστεύω οτι θα μπορούσε να κλέψει δυο μπετόνια αλλα απο εκεί και πέρα να είναι κάτι γενικευμένο μου φαίνεται πολύ χοντρό και θα έπρεπε να το συγκαλύπτουν όλοι.

 

2 hours ago, ΜΙΚ said:

Υπάρχουν 20 υπάλληλοι μηδενικής χρησιμότητας?

Όπου υπάρχει δημόσιο υπάρχει και φαγοπότι

2 hours ago, ΜΙΚ said:

Τα ΕΤΑΔ καταλαβαίνουν τα προβλήματα? Τα ΕΤΑΔ ξέρουν τι θέλουν να κάνουν και πως να το κάνουν?

 

2 hours ago, ΜΙΚ said:

Θα έβαζε κάποιος λογικός άνθρωπος το combi χωρίς δεύτερο σταθμό? Θα έβαζε κάποιος λογικός άνθρωπος τα λιφτ όπως τα έβαλε πχ συνδετικό επιστροφή από Φτερόλλακα μόνο καρέκλες?

Κλασική περίπτωση κακοδιαχείρισης

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/18/2021 at 12:57 PM, PanosDrivas said:
6 hours ago, ΜΙΚ said:

Μιχάλη επειδή εισει παλιός, δεν κανεις δυο χρόνια σκι έπρεπε να ξέρεις ότι σήμερα δεν ήταν για πάνω 


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, ΜΙΚ said:

Για να λειτουγήσει καλύτερα το ΧΚΠ έχει κόστος

Για τη μη καλυτερη λειτουργία του ΧΚΠ/ΕΤΑΔ ΑΕ, το τελευταίο που ευθύνεται είναι η χαμηλή χρηματοδότηση του. Αλλού αναζητήστε τα αίτια του προβλήματος....

Αντίθετα,

ίσως μάλλον η υπερβολική (κρατική, όχι τοπική) χρηματοδότηση (στο όνομα του κοινωνικού  ή του "εκκολαπτόμενου νεοφιλελεύθερου" χαρακτήρα) του έχει στερήσει την ικανότητα να αναπτύξει δεξιότητες  σχετικά

με ορθολογικό σχεδιασμό/διαχρονικό απολογισμό/καταλογισμό ευθυνών και

με ειλικρινή συνεργασία/συννεόηση/διαφάνεια/ανταλλαγή επιχειρημάτων  που να μην αφήνει περιθώρια για ιδιοτέλειες, σπατάλες, επανάληψη ίδιων λαθών χωρίς καμιά εκμάθηση και πρόοδο από αυτά.

Είναι άλλοθι η "έλλειψη χρημάτων" .....

«Δεν νομίζουμε ότι υπάρχουν στη νεότερη παγκόσμια Ιστορία χώρες, που μέσα σε 40 χρόνια δέχθηκαν 1.260 δισεκατομμύρια ευρώ για να αναπτυχθούν και να  μεταρρυθμιστούν και κατάφεραν, αντί γι' αυτό, να χρεοκοπήσουν» (Παπανδρόπουλος, 2017). Η οικονομική κρίση που μαστίζει την Ελλάδα μετά το 2009 είναι αποτέλεσμα του ανορθολογισμού, που επικράτησε στην ελληνική πολιτική και οικονομία μετά το 1980, του ελλείμματος συνεργασίας που χαρακτήρισε τους Έλληνες πολιτικούς, και του ελλείμματος αίσθησης δημοσίου συμφέροντος έναντι του ιδιωτικού, που  διακατείχε του Έλληνες πολίτες από το 1821 έως το 2016. (Δερτιλής, 2016).

 

Edited by PanosDrivas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν τελειώσατε με την ανάλυση να σας πω και δυο λόγια για τον Παρνασσό σήμερα.
Στο δρόμο το στρωμένο χιόνι ξεκίναγε πριν την Αράχωβα. Χωρίς αλυσίδες είχαν πρόβλημα και τετρακίνητα οχήματα. Για να περάσει ένα 4χ4 μια στροφή άπλωσε συρματοσχοινο κι εμείς περιμέναμε. Λεφτά για σηκώματα και βίντσια είχε. Για μια αλυσίδα δεν είχε.
Το δελτίο καιρού ήταν απολύτως ακριβές. Το βράδυ χινόπτωση, μέχρι τις 11 κλειστός καιρός και στη συνέχεια λαμπρή λιακάδα.
Το βουνό είναι παντού πλήρες από χιόνι. Σαν κουραμπιές
Λειτουργούσε το αυγό μέχρι το 1950, η 2θέσια καρέκλα και το συρόμενο από το τέλος της καρέκλας. Δεν λειτοργούσαν 6πλό, 4πλό, baby, Οδυσσέας.
Η χρέωση ήταν 15 €
Από σχετικά νωρίς βλέπαμε καμπίνες να ανεβοκατεβαίνουν στον Προφήτη Ηλία. Παρόλα αυτά η εξαθέσια καρέκλα δεν δούλεψε καθώς είχε προφανώς παρθεί σχετική επιχειρηματική απόφαση και τα καρεκλάκια δεν βγηκαν το πρωί από το παρκινγκ. Και αν έχω καταλάβει καλά είναι περίπου αδύνατο να βγουν στη συνέχεια. Άσε που 15 πληρώσαμε, για 15 μας εδωσαν.
Εννοείται ούτε συζήτηση για τη Φτερολακα. Το συρματοσχοινο του συνδετικού φαινόταν παγωμένο μέχρι τις 4 που έφυγα.
Ακόμα και ο δρόμος της Αμφίκλειας ήταν κλειστός.
Στην επιστροφή κάναμε σχεδόν 2 ώρες να περάσουμε από την Αράχωβα που βούλιαζε από κόσμο.
38b1b174bdc03eeb67139c0b92dfd06f.jpg

Sent from my M2007J17G using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, pka said:

Αν τελειώσατε με την ανάλυση να σας πω και δυο λόγια για τον Παρνασσό σήμερα.
Ακόμα δεν αρχίσαμε. Δρίβα έλα να τους κάνουμε ένα webcast δεκαωρης αμπελοφιλοσοφίας ΧΚΠ=LOVE να στρώσουν και να μη γεμίζουμε σελίδες. Περικλής βλάβες?
 

1 hour ago, PanosDrivas said:

Για τη μη καλυτερη λειτουργία του ΧΚΠ/ΕΤΑΔ ΑΕ, το τελευταίο που ευθύνεται είναι η χαμηλή χρηματοδότηση του. Αλλού αναζητήστε

I stand corrected Dr Drivas

Για να λειτουγήσει καλύτερα το ΧΚΠ έχει παραπάνω κόστος με την υφιστάμενη διαχείριση. Με εξορθολογισμό των εξόδων και αύξηση των εσόδων είτε από κάρτες είτε από τοπική κοινωνία θα μπορούσε να δουλεύει πολύ καλύτερα.  Θεωρώ ότι με 800 ευρώ αποχιονισμό + 1.000 ευρώ ρατράκ-λιφτιέρηδες σήμερα για παράδειγμα θα άνοιγαν τα Κελλάρια 9.00 και η 6 στις 11.00. Αύριο το πρωί θα είχαμε Σαχάρα, Δια Οδυσσέα και το μεσημέρι Περιφερειακή.

Edited by ΜΙΚ
  • Haha 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για τη μη καλυτερη λειτουργία του ΧΚΠ/ΕΤΑΔ ΑΕ, το τελευταίο που ευθύνεται είναι η χαμηλή χρηματοδότηση του. Αλλού αναζητήστε τα αίτια του προβλήματος....
Αντίθετα,
ίσως μάλλον η υπερβολική (κρατική, όχι τοπική) χρηματοδότηση (στο όνομα του κοινωνικού  ή του "εκκολαπτόμενου νεοφιλελεύθερου" χαρακτήρα) του έχει στερήσει την ικανότητα να αναπτύξει δεξιότητες  σχετικά
με ορθολογικό σχεδιασμό/διαχρονικό απολογισμό/καταλογισμό ευθυνών και
με ειλικρινή συνεργασία/συννεόηση/διαφάνεια/ανταλλαγή επιχειρημάτων  που να μην αφήνει περιθώρια για ιδιοτέλειες, σπατάλες, επανάληψη ίδιων λαθών χωρίς καμιά εκμάθηση και πρόοδο από αυτά.
Είναι άλλοθι η "έλλειψη χρημάτων" .....

«Δεν νομίζουμε ότι υπάρχουν στη νεότερη παγκόσμια Ιστορία χώρες, που μέσα σε 40 χρόνια δέχθηκαν 1.260 δισεκατομμύρια ευρώ για να αναπτυχθούν και να  μεταρρυθμιστούν και κατάφεραν, αντί γι' αυτό, να χρεοκοπήσουν» (Παπανδρόπουλος, 2017). Η οικονομική κρίση που μαστίζει την Ελλάδα μετά το 2009 είναι αποτέλεσμα του ανορθολογισμού, που επικράτησε στην ελληνική πολιτική και οικονομία μετά το 1980, του ελλείμματος συνεργασίας που χαρακτήρισε τους Έλληνες πολιτικούς, και του ελλείμματος αίσθησης δημοσίου συμφέροντος έναντι του ιδιωτικού, που  διακατείχε του Έλληνες πολίτες από το 1821 έως το 2016. (Δερτιλής, 2016).

 
Το να παρατίθενται βλακείες ως αναμφισβήτητα θέσφατα, το βρίσκω υπερβολικό.
Το να πείθεται ένας αστοιχείωτος εικοσάχρονος από την κάθε είδους προπαγάνδα ότι όλα τα κακά ξεκίνησαν στην Ελλάδα το 80 το έχω δει συχνά να γίνεται.
Πάντα καθοδηγείται από αυτούς που ιστορικά κατάντησαν τη πατρίδα μας στα χάλια που είναι και βάφτισαν επιστροφή στη κανονικότατα το ρεβανσισμό και τη ρεμούλα τους.
Αλλά προς θεού. Έλεος. Υπάρχουν και κάποιοι που τα έζησαν και θυμούνται, και υπάρχει και ίντερνετ για να ξεστραβωθεί όποιος ενδιαφέρεται.

Sent from my M2007J17G using Tapatalk

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από πολλά χρόνια ανέβηκα στο ΧΚΠ μετά τις 12 , έχοντας επίγνωση της επικείμενης ταλαιπωρίας . Δεν θα σχολιάσω την ασχετοσύνη των ανθρώπων που ανεβαίνουν στο βουνό απροετοίμαστοι και δημιουργούν τεράστια προβλήματα στο δρόμο , αλλά κάτι που δεν συνειδητοποιούσα εξαρχής και πιστεύω πως είναι αιτία μεγάλου μέρους των δυσχερειών στον αποχιονισμό .

Στα οχήματα αποχιονισμού  δεν περιλαμβάνονταν καθόλου Rolba , τα μηχανήματα που ρουφάνε και εκτοξεύουν το χιόνι μακριά . Αντίθετα υπήρχαν JCB που στα σημεία με πολύ χιόνι προσπαθούσαν να το σπρώξουν έξω από το δρόμο , με όχι ιδιαίτερη επιτυχία. 
Γνωρίζει κανείς τι έχει γίνει και ο αποχιονισμός γίνεται έτσι ;

Είναι κάτι προσωρινό ; 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μετά από πολλά χρόνια ανέβηκα στο ΧΚΠ μετά τις 12 , έχοντας επίγνωση της επικείμενης ταλαιπωρίας . Δεν θα σχολιάσω την ασχετοσύνη των ανθρώπων που ανεβαίνουν στο βουνό απροετοίμαστοι και δημιουργούν τεράστια προβλήματα στο δρόμο , αλλά κάτι που δεν συνειδητοποιούσα εξαρχής και πιστεύω πως είναι αιτία μεγάλου μέρους των δυσχερειών στον αποχιονισμό .
Στα οχήματα αποχιονισμού  δεν περιλαμβάνονταν καθόλου Rolba , τα μηχανήματα που ρουφάνε και εκτοξεύουν το χιόνι μακριά . Αντίθετα υπήρχαν JCB που στα σημεία με πολύ χιόνι προσπαθούσαν να το σπρώξουν έξω από το δρόμο , με όχι ιδιαίτερη επιτυχία. 
Γνωρίζει κανείς τι έχει γίνει και ο αποχιονισμός γίνεται έτσι ;
Είναι κάτι προσωρινό ; 
Αν ταλαιπωρήθηκες στις 12 φαντάσου τι τραβήξαμε εμείς το πρωί. Θα μου μείνει αξέχαστο το τζιπ που ανέβαινε τραβώντας με το βίντσι. Προσοχή, δεν είχε βγει από το δρόμο και τράβαγε με το βίντσι για να ξαναμπεί. Απλά το αυτοκίνητο γλίστραγε και δεν έκανε βήμα στον χιονισμένο δρόμο και το τράβαγε με το βίντσι. Δημιουργώντας το σχετικό μποτιλιάρισμα.
Το ρόλμπα το είδα παρκαρισμένο. Πηγαινοερχόντουσαν συνεχώς ούνιμογκ με μαχαίρι που αντί να ανοίγουν καλύτερα το δρόμο, έριχναν τα πρανή και πάλι από την αρχή.

Sent from my M2007J17G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, pka said:

Αν ταλαιπωρήθηκες στις 12 φαντάσου τι τραβήξαμε εμείς το πρωί. Θα μου μείνει αξέχαστο το τζιπ που ανέβαινε τραβώντας με το βίντσι. Προσοχή, δεν είχε βγει από το δρόμο και τράβαγε με το βίντσι για να ξαναμπεί. Απλά το αυτοκίνητο γλίστραγε και δεν έκανε βήμα στον χιονισμένο δρόμο και το τράβαγε με το βίντσι. Δημιουργώντας το σχετικό μποτιλιάρισμα.
Το ρόλμπα το είδα παρκαρισμένο. Πηγαινοερχόντουσαν συνεχώς ούνιμογκ με μαχαίρι που αντί να ανοίγουν καλύτερα το δρόμο, έριχναν τα πρανή και πάλι από την αρχή.

Sent from my M2007J17G using Tapatalk
 

Υποθέτουμε λοιπόν πως έχει χαλάσει το Rolba ? Θα επισκευαστεί ?
Στα στενά σημεία με πολύ χιόνι πάντως χωρίς αυτό θα υπάρχει μόνιμα πρόβλημα, αφού όπως λες το χιόνι ξαναπέφτει στο δρόμο και φτου από την αρχή..

Στο κατέβασμα ,κατά τις 4:15 κολλήσαμε από γκασμά με θηριώδες μερσεντοτζίπ, ο οποίος ήταν ανίκανος να διαχειριστεί το πεντάλ του φρένου . Κάθε τόσο το γύριζε τετακέ ,κατέβαιναν κάποιοι ευσυνείδητοι, του το ίσιωναν  και μετά από 100 μέτρα ο λεβέντης το ξαναδίπλωνε. Μέχρι που απηύδησε κάποιος και του το πήρε και το κατέβασε 500 μέτρα πιο κάτω . Τι είναι αυτοί ρε ????

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, pka said:

Αν τελειώσατε με την ανάλυση να σας πω και δυο λόγια για τον Παρνασσό σήμερα.
Στο δρόμο το στρωμένο χιόνι ξεκίναγε πριν την Αράχωβα. Χωρίς αλυσίδες είχαν πρόβλημα και τετρακίνητα οχήματα. Για να περάσει ένα 4χ4 μια στροφή άπλωσε συρματοσχοινο κι εμείς περιμέναμε. Λεφτά για σηκώματα και βίντσια είχε. Για μια αλυσίδα δεν είχε.
Το δελτίο καιρού ήταν απολύτως ακριβές. Το βράδυ χινόπτωση, μέχρι τις 11 κλειστός καιρός και στη συνέχεια λαμπρή λιακάδα.
Το βουνό είναι παντού πλήρες από χιόνι. Σαν κουραμπιές
Λειτουργούσε το αυγό μέχρι το 1950, η 2θέσια καρέκλα και το συρόμενο από το τέλος της καρέκλας. Δεν λειτοργούσαν 6πλό, 4πλό, baby, Οδυσσέας.
Η χρέωση ήταν 15 €
Από σχετικά νωρίς βλέπαμε καμπίνες να ανεβοκατεβαίνουν στον Προφήτη Ηλία. Παρόλα αυτά η εξαθέσια καρέκλα δεν δούλεψε καθώς είχε προφανώς παρθεί σχετική επιχειρηματική απόφαση και τα καρεκλάκια δεν βγηκαν το πρωί από το παρκινγκ. Και αν έχω καταλάβει καλά είναι περίπου αδύνατο να βγουν στη συνέχεια. Άσε που 15 πληρώσαμε, για 15 μας εδωσαν.
Εννοείται ούτε συζήτηση για τη Φτερολακα. Το συρματοσχοινο του συνδετικού φαινόταν παγωμένο μέχρι τις 4 που έφυγα.
Ακόμα και ο δρόμος της Αμφίκλειας ήταν κλειστός.
Στην επιστροφή κάναμε σχεδόν 2 ώρες να περάσουμε από την Αράχωβα που βούλιαζε από κόσμο.
38b1b174bdc03eeb67139c0b92dfd06f.jpg

Sent from my M2007J17G using Tapatalk
 

Αυτά τα σαμάρια από τα ρατράκ θεωρείται στρώσιμο;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτά τα σαμάρια από τα ρατράκ θεωρείται στρώσιμο;
Αντικειμενικά έχεις δίκιο.
Παρόλα αυτά όμως, ήταν τόσο χιονισμένο και τόσο όμορφο το βουνό, που προσωπικά τίποτα δεν με πείραξε.

Sent from my M2007J17G using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, pka said:

Αντικειμενικά έχεις δίκιο.
Παρόλα αυτά όμως, ήταν τόσο χιονισμένο και τόσο όμορφο το βουνό, που προσωπικά τίποτα δεν με πείραξε.

Sent from my M2007J17G using Tapatalk
 

Σε αυτό πονταρουν και βάζουν 35 ευρώ με παροχές Πακιστάν.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι ρε παλι ξεχασα να δω πως ειναι οι πιστες. Την εβγαλα τραβερσα οδυσσεα απο ηρακλη (να ναι καλα οι ορειβατικες δεστρες)όπουτην πλαγια του Οδυσσεα την ελεγες και πουδρα αξιοπρεπεστατη. Αν δουλευε ο οδυσσεας θα παραμιλαγαμε. Αν δουλευαν και αλλα 10 ξεχασμενα λιφτ θα ειχαμε λαλησει

Αν εξαιρεσουμε καποια πατηματα αχταρμας, εκει που σημαδευουμε παταμε και εκει που παταμε σημαδευουμε, ωραια δουλεψε σημερα. Ελαχιστος κοσμος. Μα γιατι αραγε κανενας δε θελει να δωσει τα 35 για μονο κελλαρια δευτεριατικα?

Συνοπτικα σε μια αξιοπρεπεστατη δυσκολη ειναι η αληθεια κακοκαιρια ο βακχος παιρνει μπρος αργα το επομενο πρωι 12, ο ηρακλης παιρνει μπρος την μεθεπομενη, η 6 τρεις μερες μετα και στη συνεχεια οδυσσεας διας σαχαρα. Λογικα μολις ρολαρει το συστημα θα επιταχυνουν κατι ωρες.

Δε ξερω τι εικονα ειχαν οι χιονοπαγιδες αλλα αυτο που ειδα ηταν "εχουμε μπολικο χιονι επιτελους εκει που δεν ειχαμε"

20211220_103224.jpg

20211220_105148.jpg

20211220_110920.jpg

Edited by ΜΙΚ
  • Like 10
  • Love 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είδα χτες κάτι αυγά στον Βάκχο να κάνουν βόλτες.  Ξέρει κανείς αν παίζει φέτος να δουλέψει επιτέλους το σύστημα (δηλαδή αν μπαίνεις  1750 και να βγαίνεις 2260)??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυγά πάντα πηγαίνουν στο 2260 αλλά είναι από το πρωί στην πάνω τροχιά (1950-2260). Να δουλέψει το σύστημα να πηγαίνουν σερί επάνω παίζει αλλά θα πρέπει να το αποφασίσουν και να "τζογάρουν" να βγει καμιά βλάβη σε μηχάνημα που δεν έχουν απόλυτη γνώση και εμπειρία να δουλέψει σερί.

Αν είχε άλλα 30 λιφτ το βουνό και δεν θα ήταν και η καταστροφή να βγάλει βλάβη θα το δούλευαν. Επειδή δεν θες να ρισκάρεις μια όμορφη μέρα να πρέπει να το κλείσεις για δύο ώρες επειδή κάτι δεν πήγε καλά δεν το δουλεύουν.

Είναι κρίμα γιατί το γράφει και το site. Τουλάχιστον να το σβήσουν από το site...

Είδε κανείς πότε και πως ενημερώσανε χτες η σήμερα ότι θα είναι ανοιχτή η 6 και το συνδετικό?

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, ΜΙΚ said:

...

Να δουλέψει το σύστημα να πηγαίνουν σερί επάνω παίζει αλλά θα πρέπει να το αποφασίσουν και να "τζογάρουν" να βγει καμιά βλάβη σε μηχάνημα που δεν έχουν απόλυτη γνώση και εμπειρία να δουλέψει σερί.

... 

2 χρόνια (αν δε κάνω λάθος) που ήταν πάνω οι Αυστριακοί, για να "δείξουν" πως δουλεύει το σύστημα, δε καταφέρανε να εκπαιδεύσουν προσωπικό; Ποιο προσωπικό θα μου πεις... 

Και αν τελικά είναι τόσο μεγάλο ρίσκο αυτή η λειτουργία, γιατί επιλέχθηκε η λύση combi; 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Powder Sucks said:

Ξέρει κανείς αν παίζει φέτος να δουλέψει επιτέλους το σύστημα (δηλαδή αν μπαίνεις  1750 και να βγαίνεις 2260)??

Οι  νέοι αναβατήρες ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΒΑΚΧΟΣ "γεννήθηκαν" το 2014 (όταν έληγε και η θητεία μου στο χκπ),

πάνω στην χάραξη των παλιών (για συγκεκριμένους λόγους περιβαλλοντικής αδειοδότησης του έργου), με διπλάσια δυναμικότητα από τους παλιούς, 

 έχοντας εναλλακτικά την δυνατότητα να δουλεύουν και ως συμπλεγμένοι , (δηλ. όχι μόνο ως 2 ανεξάρτητοι αναβατήρες), ανάλογα με τις "υπηρεσιακές ανάγκες",που κρίνει το ΧΚΠ.

Στην συμπλεγμένη λειτουργία,  σε κάθε 4άδα  καμπινών Αφροδίτης,

προβλεπόταν  (προβλέπονταν διάφορα σενάρια ανάλογα με τον φόρτο) η μία καμπίνα  μπορεί να συνεχίζει κατευθείαν στον Βάκχο. 

Ο Βάκχος έτσι θα "ανέβαινε-κατέβαινε" με  3 καρέκλες - 1 καμπίνα ."

Ετσι θα μπορούσε ο χιονοδρόμος ( ή τουλάχιστον αυτοί που το επιθυμούσαν περισσότερο)  να ανεβαίνει με την μία  από το 1750 στο 2250, χωρίς να υπόκειται στην ταλαιπωρία ,αποβίβαση στο 1950 και ξανά επιβίβαση  στην καρέκλα ή καμπίνα του Βάκχου.

Ταυτόχρονα είχε βελτιωθεί και  ή πίστα (ρέμα) Αφροδίτη , ώστε να μπορεί να απολαμβάνει ο χιονοδρόμος  μια  ενιαία πίστα με υψομετρική διαφορά 1750-2250

Παράλληλα θα υπήρχε δυνατότητα και στο καροτσάκι ΑΜΕΑ να βρεθεί με την μία κορυφή Βάκχου, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για κάποιους συνανθρώπους μας (ΑΜΕΑ)  που έχουν και αυτοί δικαίωμα στην αλπική εμπειρία, και μια πολιτισμένη κοινωνία  πρέπει να τους λαμβάνει υπόψη στον σχεδιασμό των εγκαταστάσεων της.(inclusive tourism).

Σημειωτέον ότι

1.ανά πάσα στιγμή επιθυμεί ο χειριστής (π.χ λόγω επιδείνωσης ανέμου στην κορυφή βάκχου) μπορεί εντός 5 λεπτών να αποσυζεύξει την λειτουργία Βάκχου - Αφροδίτη, και να λειτουργούν ο καθένας με την δική του ανεξάρτητη ταχύτητα ή σταματήματα ή ξεκινήματα.

Σε ημέρες χαλαρής λειτουργίας όπως καθημερινές, θα μπορούσαν να  εξυπηρετούνταν  όλοι (χιονοδρόμοι, πεζοί, αμεα) άψογα με τη συζευγμένη λειτουργία , ενώ σε ημέρες αιχμής θα ήταν δυνατόν  να προσαρμοζόντουσαν τα σενάρια λειτουργίας στις τρέχουσες ανάγκες π.χ προτεραιότητα στους χιονοδρόμους 

2. αυτό το σύστημα λειτούργησε άψογα ,μόνο, τον χειμώνα 2014-2015 υπό την επίβλεψη των Αυστριακών .

Φεύγοντας οι Αυστριακοί (λήγοντας η διετή περίοδο εγγύησης και εκπαίδευσης το 2016),  

το ΧΚΠ και οι εργολάβοι του  προτίμησαν   [όλοι βολεύτηκαν -υπεύθυνοι, εργολάβοι, εργαζόμενοι-  εκτός από τον πελάτη ΧΚΠ]  να απλοποιήσουν  την λειτουργία του, "ξεχνώντας" -θέτοντας εκτός την συζευγμένη λειτουργία  (η οποία πιστοποιήθηκε-αποπληρώθηκε ως λειτουργούσα άψογα στον κατασκευαστή) ....με  "φθηνά" επιχειρήματα του τύπου....είναι πολύπλοκη, θέλει εκπαιδευμένο-έμπειρο  προσωπικό, απαιτεί μεγαλύτερη εγρήγορση, δεν λειτουργεί καλά το μηχάνημα, φταίει ο σχεδιασμός    κοκ...

(απλότητα vs πολυπλοκότητα,....το γνωστό δίπολο....πρέπει να ξέρουμε τι θέλουμε και γιατί)

Αυτό αποτελεί ακόμα ένα παράδειγμα όπου ,ενώ από την μία δαπανώνται από την ΕΤΑΔ  χρήματα στο όνομα της αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών ΧΚΠ (η συγκεκριμένη δυνατότητα - εναλλακτική- συζευγμένης λειτουργίας  πρέπει να κόστισε περίπου 0,3 Μ€ plus στο doppel 1 εσπα ) , από την άλλη  πάνε πολλά χρήματα χαμένα λόγω....κοντόφθαλμων μικροιδιοτελειών....

Άρα.... η υποχρηματοδότηση του ΧΚΠ, μάλλον δεν αποτελεί το βασικό του πρόβλημα ....

 

 

 

 

 

Edited by PanosDrivas
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Posts

    • Μάλλον έχεις καταλάβει λάθος
    • Τι κάνουν όλα μα όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου εκτός από τα Ελληνικά? Ονομάζεται ski bus
    • Πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις "μύθους" για το σκι στην Ελλάδα. Ακόμα και πρώην και νυν πρόεδροι του Συλλόγου μας τους συντηρούν με το δίκιο τους. Ακόμα κα ο Λάππας ξεχνά ότι 39 στους 40 τελεταίους Απριλίους χιονίζει στον Παρνασσό!!!!! Και οι δύο Πρόεδροι του ΣΤΧ έχετε δίκιο σε αυτό που γράφετε αλλά επειδή δεν γράφετε την πλήρη πρόταση το συμπέρασμα είναι τελείως λάθος. Η αλήθεια για το σκι στον Παρνασσό είναι όπως τα γράφω Αυτό είναι τελείως γενικό και ισχύει για τους...ταβερνιάρηδες, σαλεδάρχες, μπαρόβιους κλπ Το τους δεν υπάρχει, είναι αφηρημένη έννοια χαμένη στις δαιδαλώδεις διαδικασίες του Ελληνικού κράτους. Υπογράφω ότι δεν έχει υπάρξει καμία συζήτηση ούτε απόφαση που να έβγαλε πόρισμα "φέτος μας νοιάζει μόνο να έχουμε επισκέπτες" στο Υπουργείου Τουρισμού, στο Υπερταμείο, στα ΕΤΑΔ και στις εγκαταστάσεις του ΧΚΠ. Η κατάσταση είναι: δεν έχουμε ιδέα τι είναι το καλό σκι και τι θέλουμε να γίνει ο Παρνασσός και πως να δουλέψει, μη μας κράξουν τα κανάλια, ας κονομήσουμε ότι μπορούμε όσοι μπορούμε, ας μπαίνει ο μισθός, μη σκοτωθεί κανένας. Φυσικά μέσα σε αυτό το χάος κάποιοι έχουν τρόπο και όρεξη να κάνουν κάτι καλό για το σκι προσπαθούν. Όμως δεν υπάρχει καμία ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ Υπουργείου Τουρισμού, Υπερταμείου, ΕΤΑΔ και εγκαταστάσεων ΧΚΠ. Κανένας αρμόδιος δεν ξέρει πχ ότι ο λιφτιέρης ζητάει μια πολύ σημαντική βίδα. -Μα δεν μπορεί να είναι τόσο χαζό το σύστημα ΕΤΑΔ να αφήσουν κλειστό τον Ηρακλή για τόσο λίγα λεφτά? ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ -Μα δεν μπορεί να είναι τόσο χαζό το σύστημα ΕΤΑΔ να μας γράφει "όλοι οι αναβατήρες θα λειτουργούν κάθε μέρα"? ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ  
    • Όταν οι άνθρωποι έχουν πρόγραμμα και βλέπουν το μέλλον 
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. asproula
      asproula
      (32 years old)
    2. Frankie58
      Frankie58
      (43 years old)
  • Who is online

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,317
    • Total Posts
      460,831
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,661
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    Marinavon
    Joined
×
×
  • Create New...