panchristo 6,271 Report post Posted December 5, 2014 ΜΑΚΑΡΙ X1000... αυτή η λακούβα δεν παλεύεται!! Όσο κι αν με παίδευε, είχε πλάκα να κάνεις όλο το ψαροκόκκαλο μέχρι τον Δία, για να ξεμουδιάζεις και να λαχανιάζεις λίγο. Αν έπαιρνες όση φόρα μπορούσες από το τέλος της 6 έμεναν περί τα 30 μέτρα που ήθελαν γκάζι και ψαροκόκκαλο. "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 5, 2014 κανα νεο απο Δριβα? τελείωσε η εδε? Αποφασίστηκε ποιος θα είναι ο εργολάβος μετά τιο Φεβρουάριο; Υφιστάμενη κοινοπραξία ή παλαιοί παίκτες που ξαναχτυπάνε; Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 5, 2014 λες να εχουν σχέση? 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 5, 2014 λες να εχουν σχέση? Ποιοι; Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted December 5, 2014 Πάντως το χινοδρομικο με 2.500 άτομα την ώρα και με φουλ αναβατηρες την περίοδο των γιορτών θα χαρίσει πολλά χαμόγελα. Σε επισκέπτες, χιονοδρομους, οικογένειες και τον κάθε περίεργο. Τώρα σειρά έχει το έμψυχο υλικό του χιονοδρομικού να αντεπεξέλθει και να χαρίσει αυτά τα χαμόγελα. Στο σαλε πρέπει να απαγορευτεί κάθετα το θέμα του τσιγάρου. Τα σανιδια να φέρουν λουρακια. Να τηρείται ο δεκαλογος στις πιστες. Να αποσυμφωρηθει η ουρά στα ταμεία.Τουλάχιστον γιορτές και σκ. Ότι στρωνεται να στρωνεται αξιοπρεπές. Πλανο για την λειτουργία των καθημερινών. Με αυτά τα λίγα και μευτο το λίγο προσωπικό καλείται να αντεπεξέλθει στη πρόκληση. Το μεγαλύτερο έργο έγινε.Αυτό βέβαια είναι το σημαντικό. Τα υπόλοιπα βρίσκονται στη πορεία. 7 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted December 5, 2014 Πάντως το ΧΚΠ κοντεύει να γίνει Ischgl...η Αράχωβα είναι γεμάτη Αυστριακούς...(της Doppelmayr ) 2 Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted December 5, 2014 Αυστριακές έχει? 6 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted December 5, 2014 Αυστριακές έχει? Επιτέλους! Ενας πρέσβης της λογικής! 3 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 5, 2014 Ποιοι; δεν το προχωρησα τοσο πολυ τα γεγονότα εννοώ. 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 5, 2014 δηλαδη, αν καταλαβα καλα, διας, σαχαρα, οδυσσεας κλειστα καθημερινές? Δεν είπα αυτό Βασίλη, είπα τη γνώμη μου για τα στανταρ, για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω ακόμη. Άλλωστε στις 15 Δεκέμβρη αναλαμβάνω επίσημα πάλι στο βουνό... μέχρι τότε δεν ξέρω και πολλά! 9 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 5, 2014 οπως καταλαβαίνεις ο διας εχει μεγαλη σπουδαιοτητα για τον χιονοδρομο της καθημερινης. ας ελπισουμε να το καταλάβουν. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted December 5, 2014 Άλλωστε στις 15 Δεκέμβρη αναλαμβάνω επίσημα πάλι στο βουνό... Να ένα καλό νέο! 6 Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted December 6, 2014 Αυστριακές έχει? μπα, δεν χάνεις και τίποτα, αντρογυναικες σαν τις Γερμανιδες. Κριμα που η Dopelmayer δεν είναι ρωσικη εταιρεία:-):-):-):-):-):-) 2 Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 6, 2014 Τσέχικη. 2 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 7, 2014 (edited) επιτελους ανοιξαν οι καμερες στον παρνασσό. εχουμε χωματουργικα και στην διηανειρα και στον περικλη, απο οτι βλέπω μαλλον ριξαν τα μπαζα απο τα εργα σε μια προσπάθεια εξομαλυνσης. Αργησαν καπως, γι αυτο καποιος μπορει να δει στον περικλη τις ροδιες απο αυτοκινητο που χρειαστηκε να ανέβει. Καλο ειναι να το αποφευγουν αφου το χωμα ειναι φρεσκο ακόμα. εντυπωσιακός ο ηχος απο το live... την βλέπω την δουλειά τον χειμώνα < ελα μαμά με βλεπεις? σου φωνάζω , με ακους??> Edited December 7, 2014 by vro 5 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted December 7, 2014 Αδεια για τα χωματουργικά έχουν ή τα κάνουν κι αυτοί χύμα σαν κάτι άλλους ; 3 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 7, 2014 (edited) δυστυχως εχουν μεχρι τελους των εργων... τα παραπονά σου στους αρμόδιους εχω αναρτήσει την αποφαση για τα χωματουργικα της σαχαρας για να δειξω τι σοι μελετες και τι σοι εργα εχουμε.. γι αυτο (επειδη δεν χαριζω σε κανένα) δικαιουμαι να μιλάω για τα οποια ΛΑΘΗ παντού.. Edited December 7, 2014 by vro 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted December 7, 2014 Μου αρκεί ο λόγος σου σύντροφε... Η πίστη μου μ´ έσωσε. 1 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 7, 2014 στο μπωλ των κελαριών εχουμε πια ενα νταμάρι, η καταστροφη εχει γίνει, το θεμα ειναι παρα εξω (σαχαρα, ομορφες λάκες κλπ). εκει στο μαίναλο ζηλευετε το...νταμαρι, θελετε να γίνεται κελάρια. Σας εχω νέα , σας λείπουν μερικες εκατοντάδες μέτρα υψόμετρο... εχετει την ομορφιά της φυσικης πλαγιας με τα ελατακια της και το μόνο που σκεφτεστε ειναι η μπουλτώζα... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted December 7, 2014 Στον Παρνασσό η μόνη ευκαιρία να δούμε πως θα επιδράσουν τα νέα χωματουργικά είναι στο τέλος της σεζόν με το λιώσιμο του χιονιού. Παρ'όλ' αυτά, μην υποθέτουμε de facto ότι δεν έχουν γίνει σχετικές έρευνες και μελέτες. Προς το παρόν δεν μπορούμε να πούμε κάτι. 1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
ghozos 14 Report post Posted December 7, 2014 (edited) Από την πανοραμική πάντως σήμερα βλέπω ότι: 1. Το baby 2 στη βάση του σαλέ έχει μετακινηθεί από την άλλη μεριά της πίστας αρχαρίων (στα αριστερά όταν κατεβαίνεις) για να δημιουργήσει ένα φράγμα ( ; ) όσο ο Νέος Βάκχος είναι χαμηλά. 2. Ο... Φαέθων ονομάζεται baby 3 και όχι baby 4 όπως τον είπαμε πριν από 1-2 σελίδες... Κατά τα άλλα η άκρη πίσω από το Νέο Βάκχο είναι κουρεμένη αλλά όχι σε βαθμό να το πούμε νταμάρι (ταπεινή άποψη) Καλή εβδομάδα... Edited December 7, 2014 by ghozos 1 Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted December 7, 2014 (edited) 2. Ο... Φαέθων ονομάζεται baby 3 και όχι baby 4 όπως τον είπαμε πριν από 1-2 σελίδες... Καμία άλλη παρατήρηση δεν έχει τόσο νόημα όσο αυτή! Κατά τ'άλλα, το baby lift δίπλα στον Βάκχο σημαίνει ότι θα έχουμε τον χώρο δίπλα για εκμάθηση, σωστά? Όμως από τις εργασίες που βλέπω να έχουν γίνει φαίνεται η πρόθεση να ενισχυθεί η κατάβαση προς Αφροδίτη και 1750, αλλά μήπως υπάρχει ένα θέμα ασφαλείας ως προς τη διέλευση εκεί? Επίσης, δημιουργείται ένα εξαιρετικό τμήμα στα τελευταίο 100-200 μέτρα του Βάκχου για ωραίες στροφές και ασκήσεις τεχνικής... Edited December 7, 2014 by PhaethonF1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 7, 2014 η μόνη μελέτη που εχω βρει, ειναι αυτη της σαχαρας, την εχω αναρτησει. οσοι ξερουν την πλαγια και την διαβαζουν γελάνε (ή κλαίνε). οσο για τα υπολοιπα ξερω (και εχω) μονο τους ορους εγκρισης του δασαρχείου α) να γινει με την λιγωτερη δυνατη οχληση 2) να αποκατασταθει ο χωρος στο φυσικο του με το τελος των εργασιων 3) οτι χωματουργικο θα γινει αφορα μονο το στησιμο των λιφτ και των σταθμων . απο κει και πέρα αν αυτα ειναι αστεία και για πλάκα, οκοκο πρωτος εγω τοχω πει... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted December 8, 2014 Στο νεο λιφτ τσουλανε καρεκλακια ΚΑΙ καμπίνες μέχρι το 2250, ΄οπως φαίνεται τώρα από τη λαιβ καμερα How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted December 8, 2014 Ο νέος χάρτης του Χ.Κ.Π. 8 Share this post Link to post Share on other sites