kaps 2,736 Report post Posted March 9, 2015 τωρα που χιόνισε επρεπε να παει 30.... πέρα απο τα αστεία ο τιμοκαταλογος ειναι πνευματικο παιδι (αναγνωρισμένο με νταούλια και βιολιά) του Πανου Δρίβα. Μάλλον θα αλλάξει(??) αρα οτι προτασεις εχουμε.... να ειναι ιδια τιμη ολες τις μερες? (αν ανοιγουν ολα) να ειναι 30? να υπάρχει ετησια? τι ειδους εκπτωτικα να υπάρχουν? τι ειδους πολυημερα? Ειλικρινα δεν εχω προβλημα ακομα και 30 ευρω για ολες τις μερες να παει αρκει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να εχουμε τις υπηρεσιες που πρεπει κ να μην κινδυνευουμε να σπασουμε τα ποδια μας. Προτιμω λογω κοστους να ανεβω λιγοτερες φορες αλλα να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ με ΑΣΦΑΛΕΙΑ το σκι μου παρα οπως ειναι η κατασταση τωρα που ανεβαινουμε περισσοτερες φορες και δεν ξερουμε πως θα φυγουμε........... Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 9, 2015 (edited) Εδώ είναι η απόλυτη έκφραση της κατάντιας. Και φυσικά δεν τον λέω για σένα αλλά για τον οποιοδήποτε ΠΛΗΡΩΝΕΙ για Χ παροχές και έχει φτάσει σε σημείο να ζητάει σχεδόν Χ/2 απ'αυτά που είναι υποχρεωμένος ο άλλος να σου προσφέρει. Σαν να παρήγγειλα κοτόπουλο με πατάτες και επειδή το κοτόπουλο δεν ήταν έτοιμο να θυσιαστεί, να του πω "δεν πειράζει, φέρε μόνο τις πατάτες, φτάνει να φάω κάτι". Πήραμε Ferrari, μένουμε όμως στο ενοίκιο και δεν έχουμε για γκαράζ και βενζίνη. Φυσικά Phaethon δεν τα γράφω για σένα και γω τα ίδια μπορεί να έγραφα άμα 9 στις 10 ανέβαινα Παρνασσό. όπως εσύ. Ακριβώς όπως τα λες είναι, GiGi. Απλά αλήθεια προτιμώ όταν ο φούρνος έχει πρόβλημα και μπορεί να φτιάξει τέλεια μόνο το κοτόπουλο, να πω "φέρε το κοτόπουλο και όχι τις πατάτες" παρά να έρθουν ΚΑΙ τα δύο χάλια. Ο φούρνος ΔΕΝ είναι πάντα προβληματικός, αλλά όταν είναι πρέπει να κάνεις το καλύτερο που μπορείς. Για να αποδείξεις ότι το πρόβλημα είναι αυτό που λες και δεν είναι πάντα φτηνές δικαιολογίες. Εγώ αυτό ζητάω: να μας αποδείξει το ΧΚΠ ότι ΜΠΟΡΕΙ να κάνει στρώσιμο επιπέδου και όντως φταίνε οι συνθήκες. Αλλιώς είναι καθαρά δημοσιοσχεσίτικες απαντήσεις. Edited March 9, 2015 by PhaethonF1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 9, 2015 Ειλικρινα δεν εχω προβλημα ακομα και 30 ευρω για ολες τις μερες να παει αρκει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να εχουμε τις υπηρεσιες που πρεπει κ να μην κινδυνευουμε να σπασουμε τα ποδια μας. Προτιμω λογω κοστους να ανεβω λιγοτερες φορες αλλα να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ με ΑΣΦΑΛΕΙΑ το σκι μου παρα οπως ειναι η κατασταση τωρα που ανεβαινουμε περισσοτερες φορες και δεν ξερουμε πως θα φυγουμε........... και εγω πιστευω οτι η τιμη πρεπει να ειναι ιδια ολες τις μερες και να ανοιγουν ολα (ή εστω ολες οι πλαγιες και πιστες). οχι 30 αλλα 25 αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα, ομως υπάρχουν και αντιθετες γνωμες. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 9, 2015 Ας κάνουμε λίγη κουβέντα. Δε νομίζω πως για να έχουμε αξιοπρεπή διάστρωση, πρέπει το εισιτήριο από 15 να γίνει 25 ή 30€. Θέμα υπολογισμών και οργάνωσης είναι. Πάτα λιγότερα μέτρα όπως είπε ο PhaethonF1 προηγουμένως. Υποθέτω ότι το 15€ καθημερινές 30€ ΣΚ-αργίες κάπως υπολογίστηκε. Κάνε προϋπολογισμό για σωστές παροχές απ’ την αρχή. Δουλειά σου είναι. Αλλά μετά, δικαιολογίες, κάτσε να σου εξηγήσω και άλλα παρόμοια: STOP Κοστολόγησε και πρόσφερε το προϊόν σου τίμια. Οχι όπως σωστά διακωμωδήθηκε παραπάνω με το κοτόπουλο.Η όπως το παλαιό ανέκδοτο:Περάστε….έχω εξαιρετικό χαρτί υγείας σε φοβερή τιμή. Α ωραία θα πάρω! Εεεε μας τελείωσε… αλλά έχουμε πολύ καλό γυαλόχαρτο Νο 80 (μην πω 40, για όσους ξέρουν). 2 Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 9, 2015 Σωτήρηηηηηη Αγαπητέ Σωτήρη: Υπάρχει μια απλή δήλωση από παλαιότερα την οποία ο λαλίστατος (μόνο όταν ήταν να υπερασπιστεί το χάλια πάτημα μια μέρα που είχε καλή δικαιολογία για το χάλια πάτημα, πριν και μετά τηρεί σιγή ιχθύος) Κος Οικονόμου δεν απάντησε ΜΙΚ, on 02 Mar 2015 - 17:18, said: Αν ξεχάσουμε το χθεσινό για το οποίο πολύ πιθανό να έχει δίκιο... Σωτήρη μετέφερε στον κο Οικονόμου σε παρακαλώ αν μπορεί να μας δηλώσει απλά ότι είναι γενικά ικανοποιημένος με τα μέσα, τα ωράρια, το πετρέλαιο και γενικά το πάτημα πιστών φέτος και πέρσι στο ΧΚΠ και ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο. 3 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kosaitis 689 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Σσσσσσσσσ μη τους ρωτάς τέτοια πράγματα περί πατήματος πιστών θα τους ξυπνήσεις. Το βουνό τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα φέτος πάει με τον αυτόματο πιλότο. Edited March 10, 2015 by kosaitis Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 10, 2015 Δυστυχώς, η επιλογή Μεσόγειος-Νουλίκας αποείχθηκε αποτυχημένη. Δεν ξέρω αν φταίει η σύμβαση για αυτό (ξέρω όμως την άποψη του Άκτωρα) αλλά όταν αναλαμβάνεις μια δουλειά, αποδέχεσαι ότι υπάρχει και επιχειρηματικό ρίσκο. Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 η αποψη του ενος εργολαβου και η αποψη του αλλου εργολάβου.... ο ιδιοκτητης (εταδ) εχει αποψη? <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted March 10, 2015 Ενας φιλος που κερδισε ακομα μια φορα τον σεβασμο μου: ολοκλήρωσε τον 1ο του αγωνα ορειβατικου σκι και απεδιξε ότι, εκτος από γνωση του βουνου εχει και ορεξη, ψύχη και κουράγιο να το ανεβει χωρις λιφτ και φανφάρες αλλα με τις δικες του δυνάμεις. Αυτόν τον άνθρωπο ειχαμε στη διοίκηση του μεγαλυτέρου χιονοδρομικου της Ελλαδας και δεν μας εκανε. αχ μυαλο που κουβαλανε κάποιοι Πανο χαιρομαι που ηρθες στην Κρητη, το τόλμησες και πιστεύω το ευχαριστήθηκες! καλως ηρθες στον κοινότητα του ορειβατικου σκι!!! 7 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Αφού τα έκανε όλα στραβά. Ακόμα στραβά τα κάνει, είναι η φώτο είναι ξεκάθαρη. Σωτήρηηηηηηηη μερικές απορίες έχουν σχέση με την υγεία μας και την ασφάλειά μας. Θα απαντηθούν ποτέ? Α) Κάπνισμα στο σαλέ? Μπείτε και ψηφίστε όλοι. https://secure.avaaz.org/el/petition/Oloys_toys_ypeythynoys_diaheirisis_ton_hionodromikon_sale_tis_Elladas_Tirisi_tis_apagoreysis_toy_kapnismatos_entos_ton_h/?preview=live Β)"Σωτήρη μετέφερε στον κο Οικονόμου σε παρακαλώ αν μπορεί να μας δηλώσει απλά ότι είναι γενικά ικανοποιημένος με τα μέσα, τα ωράρια, το πετρέλαιο και γενικά το πάτημα πιστών φέτος και πέρσι στο ΧΚΠ και ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο"? Γ) Ποια η πρόβλεψη για εγκατάσταση κεραιών κινητής τηλεφωνίας και αναμεταδότη για τα VHF από την περιφερειακή μέχρι τη Σαχάρα? Δυστυχώς, η επιλογή Μεσόγειος-Νουλίκας αποείχθηκε αποτυχημένη. Δεν ξέρω αν φταίει η σύμβαση για αυτό (ξέρω όμως την άποψη του Άκτωρα) αλλά όταν αναλαμβάνεις μια δουλειά, αποδέχεσαι ότι υπάρχει και επιχειρηματικό ρίσκο. Τα ΕΤΑΔ πληρώνουν και διατάζουν για το πάτημα και τα πετρέλαια. Ο κος Οικονόμου αν δεν κάνω λάθος είναι ο άμεσα εμπλεκόμενος, δεν έχει ιδιαίτερη σχέση ο Νουλίκας με το πρόγραμμα πατήματος ούτε με το πόσο πετρέλαιο έχουν στη διάθεσή τους. Του Νουλίκα του λένε πάρε αυτό το ρατράκ αυτό το πετρέλαιο και πάτα τότε. Αν δεν ισχύει αυτό ας μας το πει ο κος Οικονόμου. Με το αργό/μάπα/πέφτουν όλοι/δεν χαρήκαμε σκι φέτος λιφτ έχει σχέση ο Νουλίκας όπως και έχει σχέση με το ότι τα λιφτ ανοίγουν 10.15 ή δεν ανοίγουν καν, με το ότι ο Αίολος έμεινε ένα μήνα κάτω, ο Περικλής δεν άνοιξε μέχρι 20 Φεβρουαρίου, Η Σαχάρα δεν άνοιξε ποτέ, χάσαμε το χιόνι και πέφτουμε σε ασημάδευτες κοτρώνες. Φταίει ο κος Νουλίκας ή/και η σύμβασή του. Ας μας πει ο κος Οικονόμου τι συμβαίνει επιτέλους? Φταίει ο Νουλίκας, τα ΕΤΑΔ ή και οι δύο? Και να πα να μπιπ το πόσο σκι χάσαμε. Με την ασφάλεια μας και την υγεία μας όμως δεν θα παίξουν άλλο. Edited March 10, 2015 by ΜΙΚ 3 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 (edited) νομιζω οτι εδω επιασες το πραγματικο προβλημα πατα το. απο στρώνω σε στρωνω εχει διαφορά αλλο παταω στα γρηγορα (καμμια φορα καιω και καμμια φλάντζα...) και άλλο κανω κεντημα. οταν τα ρατρακ, οι οδηγοι κλπ ειναι ΔΙΚΑ σου (του χιονοδρομικου δηλαδη) εχεις αλλον αέρα, πως να το κάνουμε. οταν ειναι συνεργείο (εργολάβος) παιζουν διάφορα... τόσο απλά. για να μην γινει παρεξηγηση περι ιδεολογικου μπορεις να δουλέψεις και με εργολάβους με μια προυποθεση να εχεις ΚΑΙ το δικο σου team (ανθρωπους και μηχανήματα) για τα δυσκολα και εκτακτα και οχι μονο... Edited March 10, 2015 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted March 10, 2015 Μποϋκοτάζ λέγεται η μέθοδος. "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 MIK Για να απαντηθούν ερωτήσεις - παράπονα θα πρέπει να διατυπωθούν ΕΠΙΣΗΜΑ από το σύλλογο και όχι ανεπίσημα από δω μέσα. Ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος μπορούμε να απαντήσουμε ΕΠΙΣΗΜΑ σε όσα λες. Εγώ πολλές φορέςτο κάνω ανεπίσημα και φυσικά εκφράζω μόνο δικές μου εκτιμήσεις και σε καμμία περίπτωση την επίσημη γραμμή της ΕΤΑΔ ΑΕ..Ωστόσο με έχει ενημερώσει ο πρόεδρος του ΕΣΤΟΥΧ Δημήτρης Παππάς ότι έχει σταλεί σχετική επιστολή προς την ΕΤΑΔ.Άρα κι εσύ, κι εγώ και όλοι μας περιμένουμε την επίσημη απάντηση της ΕΤΑΔ σε όσα έχει επισημάνει ο ΕΣΤΟΥΧ. Υπομονή λοιπόν μέχρι να πάρουμε τις απαντήσεις.... 4 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Μπα? Αφού δεν απαντάνε τα ΕΤΑΔ εδώ και 43 ημέρες. Ο κος Οικονόμου αφού απάντησε για το στρώσιμο την επίμαχη ημέρα, είναι υποχρεωμένος να απαντήσει και τώρα. Αν δεν είχε απαντήσει τότε θα είχε κάθε δικαίωμα να πει δεν μπορώ να εκφραστώ γραπτά με περιορίζει ο τάδε νόμος και η τάδε σύμβαση. Απάντησε άρα μπορεί να εκφραστεί γραπτά. Όταν μας συμφέρει μόνο? Μόνο για το ότι δεν φταίμε? Για την ασφάλειά μας? Ρωτάω σαν Μιχάλης προς Σωτήρη και Κώστα. Γιατί θα χτυπήσουν συμπολίτες μου σήμερα τώρα που μιλάμε? Καμία υπομονή όταν είναι θέματα ασφαλείας, λυπάμαι. Απάντηση εδώ και τώρα. Για θέματα σκι ας απαντήσουν όποτε θέλουν ακόμα και ποτέ. Αν ήταν Ιούλιος και δεν θα χτύπαγε ο συμπολίτης μου θα έκανα όσο υπομονή θες. Σήμερα θα χτυπήσει κάθε ώρα που περνάει κάποιος χτυπάει. Τις 43 ημέρες που κάναμε υπομονή κάποιοι πήγαν στο νοσοκομείο και κατά τύχη δεν θρηνήσαμε και νεκρούς και το ξέρετε. Edited March 10, 2015 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 10, 2015 Α) Κάπνισμα στο σαλέ? Μπείτε και ψηφίστε όλοι.https://secure.avaaz.org/el/petition/Oloys_toys_ypeythynoys_diaheirisis_ton_hionodromikon_sale_tis_Elladas_Tirisi_tis_apagoreysis_toy_kapnismatos_entos_ton_h/?preview=live Με την ασφάλεια μας και την υγεία μας όμως δεν θα παίξουν άλλο. Μου θυμίζει το : Πρέπει να ψηφιστεί ένας νόμος που να επιβάλλει να εφαρμόζονται οι νόμοι. Αλλά σε μια χώρα όπου πολλοί νόμοι γράφονται στο πόδι, αλλάζουν κάθε βδομάδα, είναι πρακτικά ανεφάρμοστοι, είναι λογικό να υπάρχει ανάλογη νοοτροπία για την εφαρμογή τους. Αλλά και αυτή είναι άλλη συζήτηση… Να σημειώσω πως υπάρχουν και χιονοδρομικά όπου δεν καπνίζουν μέσα στα σαλέ. Πως γίνεται αυτό ; Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted March 10, 2015 Κάτσε ρε Μιχάλη. Ποιος υποχρεώνει τον κάθε υπεύθυνο να μπει σε μια δημόσια απολογία μέσα σε ένα forum; Έδωσε, και μακάρι να συνεχίσει να δίνει, μια τοποθέτηση που κοινοποιήθηκε στο forum μας. Υποχρεούται να μπει και σε δημόσιο διάλογο; Με κάποιους που γράφουν με ψευδώνυμα; Όσο εκτίμηση και αν έχω στο forum του Συλλόγου μας παραμένει forum. Με όλα τα κουσούρια που έχουν τα forums. Ο Σύλλογός μας έθεσε επίσημα κάποια ερωτήματα. Περιμένουμε απαντήσεις. Αν δεν μπορούμε να περιμένουμε, ας στείλουμε mail προσωπικά ή ακόμα καλύτερα ας επιδιώξουμε μια τηλεφωνική επικοινωνία με τον εκάστοτε υπεύθυνο. Μετά, ας μεταφέρουμε εδώ τις απαντήσεις που μας δόθηκαν. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι ο internetικός διάλογος δεν έχει και τα καλύτερα αποτελέσματα και δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα. Με ένα 5λεπτο τηλεφώνημα μπορούμε να συμφωνήσουμε σε πράγματα που μέσω internet δεν μας φτάνουν 5 τέρμινα. Να ξεκαθαρίσω ότι δε διαφωνώ με τα ερωτήματα που θέτεις. Μαζί σου. Να πάρουμε απαντήσεις, αλλά όχι με αυτό το τρόπο. 5 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Μιχάλη υπερβάλλεις με τους τραυματισμούς! Χτες μου ζήτησες τα επίσημα στοιχεία τραυματισμών από το ιατρείο του ΧΚΠ. Σου έδωσα ένα νούμερο γύρω στα 270. Που είναι νούμερο φυσιολογικό για τα δεδομένα του ΧΚΠ.Αυτοί είναι οι τραυματισμοί όλοι κι όλοι από την αρχή της χρονιάς! Μου είπες ότι στα Καλάβρυτα οι τραυματισμοί είναι πολύ περισσότεροι, χωρίς να μου πεις το νούμερο.Ερωτώ γιατί συμβαίνει αυτό, αφού τα Καλάβρυτα έχουν πίστες χαρτί? Και δεν το λέω ειρωνικά για το ΧΚΚ, πράγματι μπορεί να έχουν καλύτερα πατημένες πίστες από εμάς, δεν το γνωρίζω, το λέω όμως για να σου αποδείξω λέω ότι υπερβάλλεις και κινδυνολογείς. Και στο θέμα της απάντησης της ΕΤΑΔ. Η εταιρεία θα απαντήσει στο σύλλογο, όπως έκανε πάντα (και την εποχή που ήμουν εγώ στο ΔΣ). Ας μην παρακάμπτουμε το σύλλογο γιατί με κόπο όλοι εμείς (κι εσύ μαζί) καταφέραμε να κάνουμε αυτό το σύλλογο επίσημο συνομιλητή με τα Χ/Κ. Ας μην τον απαξιώνουμε τώρα, ειδικά εσύ κι εγώ που είμαστε από τα ιδρυτικά μέλη του ΕΣΤΟΥΧ! Edited March 10, 2015 by sotogiannop1 1 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted March 10, 2015 Με πρόλαβε ο ALCATRAZ, παραπάνω! Πολύ σωστά τα λέει! Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Πραγματικά ελπίζω να απαντήσει. Διαφορετικά, η μη απάντηση επιδέχεται πολλών ερμηνειών και θα είνα κρίμα. Edited March 10, 2015 by Dim carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 (edited) μερικές σκεψεις ο Σωτηρης πληρώνεται για αυτη την δουλεια (πληροφορηση πελατων,βαση της συμβασης με τον εργολαβο), ασχετα αν τις πιο πολλες φορες κανει πολυ παραπανω απο τα τυπικα. Θα μπορουσε να βγαζει μια τυπικη copy paste ανακοινωση. Ο κ. Οικονόμου εβγαλε (και τον ευχαριστουμε) μια ανακοινωση για το μεγαλο προβλημα του στρωσήματος, εκτοτε το πρόβλημα παραμενει (ασχετως αν όλοι δεν συμφωνησαμε και με την συγκεκριμενη τοποθετηση). Το προβλημα δεν ειναι θεωρητικο, εχουμε ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ. Τυπικα αυτος ειναι ο υπευθηνος του χιονοδρομικου. (ετσι νομιζω). το διαδυκτιο και τα φορουμ ειναι τα ΔΗΜΟΣΙΑ εργαλεία διαλογου της εποχης μας. βεβαιως και υπάρχουν επαγγελματικα συμφερωντα, βεβαιως υπαρχουν και ατυπες ομαδες πίεσης, σε οικονομια της αγορας ζουμε. εκεινο που δεν υπάρχει ειναι ανωνυμία, ολονων τα στοιχεία ειναι στην διαθεση του ιδιοκτητη του φορουμ (εστουχ). η δημοκρατία απαιτει να κρινουμε τον συνομιλητη απο τις αποψεις του και οχι απο τα τυχον επαγγελματικα ή αλλα συμφερωντά του. Βεβαιως γνωριζόμαστε (με την ευρεία εννοια). Edited March 10, 2015 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Ο ένας τυχαίος συμπολίτης μας που χτύπησε αυτές τις 43 μέρες διαβάζει αυτά που γράψατε και οι δικηγόροι του τρίβουν τα χέρια τους. Παράλληλα ο εισαγγελέας πρέπει να παρέμβει αυτεπάγγελτα μόνο και μόνο για την απάντησή σου Σωτήρη. Νομικά αφόσον άργησε να απαντήσει έστω και μια μέρα και έγινε έστω και ένας τραυματισμός αλλά έστω και ένας κινδύνεψε λυπάμαι αλλά έχετε δύο επιλογές: 1. Παραιτηθείτε 2. Κλείστε το χιονοδρομικό Όταν μιλάμε για την υγεία μας και για ασφάλεια, λυπάμαι έχετε απόλυτο μα απόλυτο άδικο, νομικά, ηθικά και ουσιαστικά Προφορικά: Προφορικά όλα καλά τα λέγανε στα κανάλια τόσα χρόνια. Η πτώχευση της χώρας μας αφιερωμένη στα προφορικά σας Προφορικά ότι και να σου είπα Σωτήρη δεν έχει σημασία. Μπορεί και να σου είπα ψέματα επίτηδες (δεν σου είπα) Edited March 10, 2015 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 10, 2015 (edited) Και για να μην σας κουράζω... Το μόνο που έχει σημασία είναι ότι χτύπησε Έλληνας Πολίτης ενώ εν γνώση σας δεν τηρήθηκαν όλες οι συνθήκες ασφαλείας που σας είχαν επισημανθεί γραπτά και λάβατε γνώση. Παράλληλα λόγω κενών στο νομικό καθεστώς, εν γνώση σας δεν μπορείτε να εφαρμόσετε τις βέλιστες συνθήκες ασφαλείας. Τέλος εν γνώση σας συνεχίζετε να εργάζεστε και να λειτουργείτε ένα χιονοδρομικό που δεν τηρεί αυτές τις συνθήκες ασφαλείας χωρίς να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες για την βελτίωση τους. Το μόνο που θα σας έσωνε είναι οι επιστολές παραίτησης, οι επιστολές άμεσης ανάγκης έγκρισης κονδυλίων για την ασφάλεια και άμεσης ανάγκης αλλαγής του Νομοθετικού παλιασίου. Αν δεν τις έχετε στείλει λυπάμαι νομικά πρέπει να κλείσει το χιονοδρομικό τώρα και να αποζημιωθούν όλοι όσοι χτύπησαν φέτος. Edited March 10, 2015 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted March 10, 2015 Και για να μη μιλάμε αόριστα: Γεια σας, είμαι ένας χτυπημένος. Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 10, 2015 Γιά να ελαφραίνει το κλίμα λέω......... Δύο φορές πήρα το ρίσκο να ανέβω με προγνώσεις σαν την αυριανή και μου έκατσε...... λέτε να τριτώσει το κακ(λ)ό ???? :yes Για αύριο άλλος ???? 1 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted March 10, 2015 όσο μαλωνουμε βγηκε ο ηλιος ΠΑΤΑΤΕΕΕΕΕΕΕ βαγγελη τωρα που θα ανέβεις και συ εδεσε η τουρτα, μπουχο θα φαμε <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites