fANis 393 Report post Posted December 30, 2014 Μαλον οχι φιλε ,λεω να παω πιο βοριά Βασιλίτσα Πέπε και τα λέμε εκεί 1 Share this post Link to post Share on other sites
vperle 1,172 Report post Posted December 30, 2014 δεν ειμαστε μονοφαγαδες αδερφε.θελουμε τα αδερφια μαζι μας στον βιασμο της καναδεζας.. να ετοιμασω το side λες?????? Χρηστο καλημερα και καλη χρονια Κατουρήστε και λιγο γιατι το πολυ...... στραβωνει........τα οργανα..... 3 Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 30, 2014 θειο καλημερα χρονια πολλαθα σε στεναχωρησω... μας εχουν ηδη τα οργανα (στραβωσει...) γιατι σε τετοιες περιπτωσεις δεν προλαβαινουμε να κατουρησουμε.......δε μου λες Βασιλη, ζηλευεις τον Σταθη που ..βαραει ακομα στο ψαχνο παρα τα χρονακια του ε?? ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted December 30, 2014 πρεπει να ριχνει πατσαβουρια πανω για δειτε: http://www.snowreport.gr/snowcam/kalavrita/live2.html 1 Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 30, 2014 Χ.Κ. Καλαβρύτων: Μετά τις χιονοπτώσεις των τελευταίων ημερών , οι οποίες πρόσθεσαν τα απαραίτητα εκατοστά χιονιού, το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων θα βρίσκεται από αύριο (31/12) σε πλήρη λειτουργία, εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν. Snowreport.gr 8 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 30, 2014 Με μεγάλη προσοχή κ ασφάλεια ας απολαύσουμε και φέτος τις κατεβασιές μας! Καλή σεζόν να έχουμε! 9 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted December 30, 2014 Οποιος απο αθηνα ανεβει παρασκευη πρωι και θελει να μοιραστουμε εξοδα του πηγαινε ας βαλει μια φωνη !! μετα θα με παρατησει στο χωριο ελατε βρε παιδια !! ειμαι και ωραιο παιδι Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted December 30, 2014 Φιλε κατεβα ισθμο και παμε μαζι,κανεις άλλος??Λεωφορειο θα βαλει αμφιτρυωνας ή κλαουδατος?? "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted December 30, 2014 αν μαζεψει ατομα βαζει ο κλαουδατος !! ο αμφιτρυωνας δεν το σηκωσε ποτε . αν μαθουμε για αμφιτρυωνα δωστε info !!! Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted December 30, 2014 λοιπον !! ο tpal απο πανω , ντρεπεται να ρωτησει αν ανεβαινει κανεις απο πατρα για καλαβρυτα την παρασκευη !! οποτε αν ανεβει κανεις ας του στειλει ενα μηνυματακι !! 1 Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted December 30, 2014 Ραντεβου το σκ επανω :winter-2316: 3 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 30, 2014 (edited) Θερμή παράκληση από το ΧΚΚ να ενημερώσει αν είναι έτοιμοι ξεπαγωμένοι κλπ για να ανοίξουν οι αναβατήρες Άρτεμις και Στύγα εάν δεν φυσάει και βγει λιακάδα? ο (31/12) σε πλήρη λειτουργία, εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν. Βλέπω Στύγα και Άγκυρα είναι πορτοκαλί για αύριο Edited December 30, 2014 by ΜΙΚ 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 30, 2014 (edited) η ανακοινωση ερμηνευεται ως εξης χιόνι υπάρχει παντου. λιφτ θα ξεπαγωσουν με τις γνωστες διαδικασιες και τους γνωστους χρονους. κατα τα αλλα θα ανεβαινα αν υπηρχε περιπτωση για ανοιγμα ακομα και μονο για το τριπλο. Edited December 30, 2014 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted December 30, 2014 θειο καλημερα χρονια πολλα θα σε στεναχωρησω... μας εχουν ηδη τα οργανα (στραβωσει...) γιατι σε τετοιες περιπτωσεις δεν προλαβαινουμε να κατουρησουμε....... δε μου λες Βασιλη, ζηλευεις τον Σταθη που ..βαραει ακομα στο ψαχνο παρα τα χρονακια του ε?? ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Ασε το κοσμο να λεει ρε αδελφε, "οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια" Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Wipika 676 Report post Posted December 31, 2014 Αν ανοίξει το ΧΚ Παρασκευή 02/01 γνωρίζει κανείς αν θεωρείται αργία για το ΧΚ Καλαβρύτων ; www.exploremessinia.com Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 31, 2014 Θεωρείται αργία-υψηλή περίοδος Τρύφωνα. (από τις 24 Δεκεμβρίου μέχρι τις 6 Γενάρη) 2 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
demand 932 Report post Posted December 31, 2014 (edited) http://www.kalavrytanews.com/2014/12/11131-xionia-pountas-kalavryton.html Xτες το βράδυ ήταν κλειστός ο δρόμος από Διακοπτό, σήμερα όπως λέει παραπάνω τον άνοιξαν. Με προσοχή, λοιπόν, όσοι ανεβείτε τις επόμενες μέρες. Οπωσδήποτε αλυσίδες!! Kαλή σεζόν! Καλή χρονιά με υγεία σε όλους! Edited December 31, 2014 by demand 3 Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 31, 2014 Όλα έτοιμα στις πίστες - Μόλις πέσουν οι άνεμοι, αρχίζουν οι καταβάσεις Ακραίες καιρικές συνθήκες επικρατούν σήμερα Τετάρτη, Παραμονή Πρωτοχρονιάς στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων. Πιο συγκεκριμένα, από το πρωί και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, στον Χελμό εκδηλώνεται χιονοθύελλα και πνέουν ισχυροί άνεμοι. Στο Χιονοδρομικό Κέντρο υπάρχει επαρκής ποσότητα χιονιού για Χιονοδρομία. Το προσωπικό εργάζεται πυρετωδώς, έτσι ώστε οι πίστες του Χιονοδρομικού Κέντρου να είναι έτοιμες και με την πρώτη ευκαιρία, πιθανότατα αύριο, ανήμερα Πρωτοχρονιά, να λειτουργήσουν κανονικά και με ασφάλεια, εφόσον οι καιρικές συνθήκες και κυρίως η ένταση των ανέμων, το επιτρέψουν. Με την ευκαιρία, η Διοίκηση του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, εύχεται σε όλους Καλή Χρονιά, ευτυχισμένο το 2015 με Υγεία Δύναμη και Δημιουργία και στους φίλους της χιονοδρομίας καλές καταβάσεις. kalavrita-ski.gr 4 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 31, 2014 χ.κ.Καλαβρύτων @ fb 5 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted December 31, 2014 ρε παιδια ειναι ιδεα μου ή .... εχει ριξει τον #### του ?? περισυ ημουν χαρουμενος που εκανα βαθια λακα ( μεταξι χριστουγεννων και πρωτοχρονιας ) τωρα οχι μονο βλεπω χιονι κατω , αλλα πολυ χιονι . ειμαι πολυ χαρουμενος 2 Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted December 31, 2014 Ασχετο, αλλα το νεο site του ΧΚΚ δεν ειναι λιγο ακυρο? Πιο πολυ αισθητικα αλλα και χρηστικα. Π.χ. που πηγε εκεινη η σελιδα με την ενημερωση λιφτ, πιστες, καιρο, υψος χιονιου κλπ..? 3 You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 31, 2014 Χρονια πολα παιδια! Τη Παρασκευή θα ειναι κανεις πάνω; Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 1, 2015 Χρονια πολα παιδια! Τη Παρασκευή θα ειναι κανεις πάνω; Ό tarbh bearg από πάνω Θα είναι. Κανόνισε να του μάθεις τίποτα. Αν ανέβεις από Κυριακή μέχρι Τετάρτη καμία μέρα στειλε πμ να βρεθούμε. Καλή χρονιά σε όλους με υγεια 1 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 1, 2015 Ασχετο, αλλα το νεο site του ΧΚΚ δεν ειναι λιγο ακυρο? Πιο πολυ αισθητικα αλλα και χρηστικα. Π.χ. που πηγε εκεινη η σελιδα με την ενημερωση λιφτ, πιστες, καιρο, υψος χιονιου κλπ..? Εδώ είναι: http://www.kalavrita-ski.gr/index.php/2-uncategorised/83-live-report 1 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 1, 2015 Πολύ θα ήθελα να ξαναπήγαινα φέτος στα Καλάβρυτα, πέρσι στην αρχή της σεζόν μόνο εκεί πήγαινα, μέχρι που άρχισαν να ανοιγοκλείνουν τις πίστες & τα lift ανεξαρτήτως χιονιού και καιρού.. Μακάρι φέτος η νέα διοίκηση να είναι πιο σοβαρή και να σέβεται περισσότερο όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο ΧΚΚ τον χρόνο και το χρήμα τους! Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα μάλιστα να ενημέρωναν οι ίδιοι (επισήμως, από την ιστοσελίδα τους) σχετικά με το ποιο σημείο βρίσκεται το ξεπάγωμα και ποιες πίστες πρόκειται να ανοίξουν και φυσικά μετά να κάνουν πράξη τα λεγόμενα τους! Ίσως το τελευταίο να είναι το πιο δύσκολο.. Η ελλειψη πούλμαν αντικατροπτίζει αυτή την έλλειψη ενδιαφέροντος του κόσμου, εξαιτίας των παλαιών πρακτικών του ΧΚΚ. Ας ελπίσουμε λοιπόν το νέο έτος να βρει τον νεο Δ/ντη έτοιμο και ικανό να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά όλα αυτά τα "θεματάκια" και να ξανακάνει το ΧΚΚ ένα από τα καλύτερα της χώρας!! Καλή χρονιά σε όλους!! 1 Share this post Link to post Share on other sites