Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Μαλον οχι φιλε ,λεω να παω πιο βοριά

 

Βασιλίτσα Πέπε και τα λέμε εκεί ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ειμαστε μονοφαγαδες αδερφε.θελουμε τα αδερφια μαζι μας στον βιασμο της καναδεζας.. να ετοιμασω το side λες?????? :P

Χρηστο καλημερα και καλη χρονια

 

Κατουρήστε και λιγο γιατι το πολυ...... στραβωνει........τα οργανα.....

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

θειο καλημερα χρονια πολλα
θα σε στεναχωρησω... μας εχουν ηδη τα οργανα (στραβωσει...) γιατι σε τετοιες περιπτωσεις δεν προλαβαινουμε να κατουρησουμε.......
δε μου λες Βασιλη, ζηλευεις τον Σταθη που ..βαραει ακομα στο ψαχνο παρα τα χρονακια του ε?? ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χ.Κ. Καλαβρύτων: Μετά τις χιονοπτώσεις των τελευταίων ημερών , οι οποίες πρόσθεσαν τα απαραίτητα εκατοστά χιονιού, το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων θα βρίσκεται από αύριο (31/12) σε πλήρη λειτουργία, εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν.

 

 

Snowreport.gr

  • Like 8

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με μεγάλη προσοχή κ ασφάλεια ας απολαύσουμε και φέτος τις κατεβασιές μας!

Καλή σεζόν να έχουμε!

  • Like 9

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποιος απο αθηνα ανεβει παρασκευη πρωι και θελει να μοιραστουμε εξοδα του πηγαινε ας βαλει μια φωνη !! μετα θα με παρατησει στο χωριο :D ελατε βρε παιδια !! ειμαι και ωραιο παιδι :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε κατεβα ισθμο και παμε μαζι,κανεις άλλος??Λεωφορειο θα βαλει αμφιτρυωνας ή κλαουδατος??


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν μαζεψει ατομα βαζει ο κλαουδατος !! ο αμφιτρυωνας δεν το σηκωσε ποτε . αν μαθουμε για αμφιτρυωνα δωστε info !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπον !! ο tpal απο πανω , ντρεπεται να ρωτησει αν ανεβαινει κανεις απο πατρα για καλαβρυτα την παρασκευη !! οποτε αν ανεβει κανεις ας του στειλει ενα μηνυματακι !! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θερμή παράκληση από το ΧΚΚ να ενημερώσει αν είναι έτοιμοι ξεπαγωμένοι κλπ για να ανοίξουν οι αναβατήρες Άρτεμις και Στύγα εάν δεν φυσάει και βγει λιακάδα?

 

 

ο (31/12) σε πλήρη λειτουργία, εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν.

 

Βλέπω Στύγα και Άγκυρα είναι πορτοκαλί για αύριο

Edited by ΜΙΚ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

η ανακοινωση ερμηνευεται ως εξης

 

χιόνι υπάρχει παντου.

λιφτ θα ξεπαγωσουν με τις γνωστες διαδικασιες και τους γνωστους χρονους.

 

 

κατα τα αλλα

θα ανεβαινα αν υπηρχε περιπτωση για ανοιγμα ακομα και μονο για το τριπλο.

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

θειο καλημερα χρονια πολλα

θα σε στεναχωρησω... μας εχουν ηδη τα οργανα (στραβωσει...) γιατι σε τετοιες περιπτωσεις δεν προλαβαινουμε να κατουρησουμε.......

δε μου λες Βασιλη, ζηλευεις τον Σταθη που ..βαραει ακομα στο ψαχνο παρα τα χρονακια του ε?? ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

Ασε το κοσμο να λεει ρε αδελφε, "οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια" ;)


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρείται αργία-υψηλή περίοδος Τρύφωνα.

(από τις 24 Δεκεμβρίου μέχρι τις 6 Γενάρη)

  • Like 2

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.kalavrytanews.com/2014/12/11131-xionia-pountas-kalavryton.html

Xτες το βράδυ ήταν κλειστός ο δρόμος από Διακοπτό, σήμερα όπως λέει παραπάνω τον άνοιξαν. Με προσοχή, λοιπόν, όσοι ανεβείτε τις επόμενες μέρες. Οπωσδήποτε αλυσίδες!!

 

Kαλή σεζόν! Καλή χρονιά με υγεία σε όλους!

Edited by demand
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλα έτοιμα στις πίστες - Μόλις πέσουν οι άνεμοι, αρχίζουν οι καταβάσεις

 

ffe144b59c409587b4c9211fb31afdfe_XL.jpg

 

 

Ακραίες καιρικές συνθήκες επικρατούν σήμερα Τετάρτη, Παραμονή Πρωτοχρονιάς στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων.

 

Πιο συγκεκριμένα, από το πρωί και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, στον Χελμό εκδηλώνεται χιονοθύελλα και πνέουν ισχυροί άνεμοι. Στο Χιονοδρομικό Κέντρο υπάρχει επαρκής ποσότητα χιονιού για Χιονοδρομία.

 

Το προσωπικό εργάζεται πυρετωδώς, έτσι ώστε οι πίστες του Χιονοδρομικού Κέντρου να είναι έτοιμες και με την πρώτη ευκαιρία, πιθανότατα αύριο, ανήμερα Πρωτοχρονιά, να λειτουργήσουν κανονικά και με ασφάλεια, εφόσον οι καιρικές συνθήκες και κυρίως η ένταση των ανέμων, το επιτρέψουν.

 

Με την ευκαιρία, η Διοίκηση του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, εύχεται σε όλους Καλή Χρονιά, ευτυχισμένο το 2015 με Υγεία Δύναμη και Δημιουργία και στους φίλους της χιονοδρομίας καλές καταβάσεις.

 

kalavrita-ski.gr

  • Like 4

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

10898296_817609584970172_769293806590082

 

 

10898223_817609624970168_645824380136468

 

10363605_817609711636826_125485052590159

 

 

χ.κ.Καλαβρύτων @ fb

  • Like 5

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε παιδια ειναι ιδεα μου ή .... εχει ριξει τον #### του ?? περισυ ημουν χαρουμενος που εκανα βαθια λακα ( μεταξι χριστουγεννων και πρωτοχρονιας ) τωρα οχι μονο βλεπω χιονι κατω , αλλα πολυ χιονι . ειμαι πολυ χαρουμενος :heart::heart::heart::heart::heart::animier::animier::animier::animier::animier:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασχετο, αλλα το νεο site του ΧΚΚ δεν ειναι λιγο ακυρο? Πιο πολυ αισθητικα αλλα και χρηστικα. Π.χ. που πηγε εκεινη η σελιδα με την ενημερωση λιφτ, πιστες, καιρο, υψος χιονιου κλπ..?

  • Like 3

c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρονια πολα παιδια!

Τη Παρασκευή θα ειναι κανεις πάνω;

Ό tarbh bearg από πάνω Θα είναι. Κανόνισε να του μάθεις τίποτα. Αν ανέβεις από Κυριακή μέχρι Τετάρτη καμία μέρα στειλε πμ να βρεθούμε. Καλή χρονιά σε όλους με υγεια
  • Like 1

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασχετο, αλλα το νεο site του ΧΚΚ δεν ειναι λιγο ακυρο? Πιο πολυ αισθητικα αλλα και χρηστικα. Π.χ. που πηγε εκεινη η σελιδα με την ενημερωση λιφτ, πιστες, καιρο, υψος χιονιου κλπ..?

 

Εδώ είναι:

 

http://www.kalavrita-ski.gr/index.php/2-uncategorised/83-live-report

  • Like 1

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ θα ήθελα να ξαναπήγαινα φέτος στα Καλάβρυτα, πέρσι στην αρχή της σεζόν μόνο εκεί πήγαινα, μέχρι που άρχισαν να ανοιγοκλείνουν τις πίστες & τα lift ανεξαρτήτως χιονιού και καιρού.. Μακάρι φέτος η νέα διοίκηση να είναι πιο σοβαρή και να σέβεται περισσότερο όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο ΧΚΚ τον χρόνο και το χρήμα τους!

 

Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα μάλιστα να ενημέρωναν οι ίδιοι (επισήμως, από την ιστοσελίδα τους) σχετικά με το ποιο σημείο βρίσκεται το ξεπάγωμα και ποιες πίστες πρόκειται να ανοίξουν και φυσικά μετά να κάνουν πράξη τα λεγόμενα τους! Ίσως το τελευταίο να είναι το πιο δύσκολο..

 

Η ελλειψη πούλμαν αντικατροπτίζει αυτή την έλλειψη ενδιαφέροντος του κόσμου, εξαιτίας των παλαιών πρακτικών του ΧΚΚ.

 

Ας ελπίσουμε λοιπόν το νέο έτος να βρει τον νεο Δ/ντη έτοιμο και ικανό να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά όλα αυτά τα "θεματάκια" και να ξανακάνει το ΧΚΚ ένα από τα καλύτερα της χώρας!!

Καλή χρονιά σε όλους!!

  • Like 1

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...