Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Έτσι και κάνει καμια κίνηση το χιονοδρομικό παρόμοια με πέρυσι και ανοίξει έστω και μισό (με το ΧΚΠ κλειστό), προβλέπεται βάσει προσέλευσης μια κατεβασιά ανα άτομο ανά ημέρα.....

  • Like 3

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχαχαχα οντως

θα σε παιρνει ο υπνος στην ουρα στο λιφτ

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι και κάνει καμια κίνηση το χιονοδρομικό παρόμοια με πέρυσι και ανοίξει έστω και μισό (με το ΧΚΠ κλειστό), προβλέπεται βάσει προσέλευσης μια κατεβασιά ανα άτομο ανά ημέρα.....

Eσύ Πάνο καλού-κακού άσε τις καταβάσεις στα Καλάβρυτα πριν την Cervinia μήπως και το "μάτι" κρατάει ακόμα.. ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eσύ Πάνο καλού-κακού άσε τις καταβάσεις στα Καλάβρυτα πριν την Cervinia μήπως και το "μάτι" κρατάει ακόμα.. ;)

 

Με έχει προλάβει ο καιρός σ' αυτό.

Κι έτσι συμπάσχουν κι άλλοι μαζί μου.

  • Like 2

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τί λες ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑ....


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα τι πρέπει να γίνει για να το κρατήσει? Για δώστε μαθήματα οι έμπειροι


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα τι πρέπει να γίνει για να το κρατήσει? Για δώστε μαθήματα οι έμπειροι

Μια από τις μεγαλύτερες προγνωστικά κωλοτούμπες της ιστορίας...ίσως ένα ηφαίστειο η Αίτνα ας πούμε και να μη το ξαναδει ο ήλιος

Edited by ΜΙΚ
  • Like 7

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

χμμμ, υποθέτω αν το πατήσει το ρατρακ θα βγάλει κάργα χώμα, θα έχουν δύσκολη απόφαση να πάρουν σήμερα. Αν ήταν άλλοι 15 πόντοι και έβλεπαν νέο χιόνι σε 2-3 μέρες να έρχεται υποθέτω ήδη θα έτρεχαν για πέρασμα (πληροφοριακά χωρίς φρέζα, το πρώτο καλύτερα είναι με ερπύστρια να έρθει το άλλο από πάνω).Σε κάθε περίπτωση θα ήταν ιδανικό αυτό το χιόνι και θα πανηγυρίζαμε αν φαινόταν οποιαδήποτε λογική συνέχεια για χειμώνα. Η πρόγνωση καταρχάς δείχνει πολύ ανεβασμένες θερμοκρασίες και κυρίως δεν δείχνει επόμενη σοβαρή κακοκαιρία.

 

Αν και αν και αν με την πρώτη ξαστεριά αυτό το χιόνι θα πάγωνε και θα ήταν ιδανικό για βάση να πέσει και άλλο από πάνω να λιώξει ξανά την άνοιξη, πολύ φοβάμαι not this year.

 

Γενικά με μια κακοκαιρία δεν ανοίγει χιονοδρομικό εύκολα...θέλαμε άλλη μια

 

Όσοι το σκέφτεστε με ορειβατικά, βολίδα πάνω σύντομα, ψηλά θα είναι τούμπανο

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμ, εδώ τους θέλω τους φίλους με τις σανίδες. Να οργανώσουν εθελοντικό πέρασμα "σκούπα" με τις σανίδες στα χέρια και να πατάνε το βουνό....

 

:animier: :animier: :animier:


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν πρέπει να ανοίξει.

Καταρχάς το μισό θα το φάει το ρατρακ και όσο μείνει οι σκιερ και οι σνοουμπόρντερ.

Καλύτερα θα ήταν να μείνει να παγώσει σαν βάση,αλλά με τέτοιες θερμοκρασίες δύσκολα.....

Από βαθειά λάκα και πάνω θα κρατήσει.....το υπόλοιπο θα μας αποχεραιτίσει....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας αφήνουμε να ξεκουραστείτε με τις καλύτερες εικόνες του Χιονοδρομικού (Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου). Αύριο σας περιμένουμε στο σαλέ να σας ζεστάνουμε, να σας γλυκάνουμε και να απολαύσετε από κοντά αυτές τις μαγικές εικόνες!!!

 

 

960233_809926875738443_83368755556423673

 

 

10624655_809926882405109_101105094114558

 

10858438_809926872405110_295572506675760

 

 

10421197_809926865738444_328921436277215

 

10171232_809926859071778_855235384777286

 

10669995_809926852405112_288768465955400

 

10647242_809926862405111_824892105689315

 

960233_809926875738443_83368755556423673

 

 

10624655_809926882405109_101105094114558

 

 

 

χ.κ.Καλαβρύτων @ fb

  • Like 13

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα τα λιώσει δηλαδή αυτά Ε? Έχουμε ενημέρωση για θερμοκρασίες επάνω κλπ?


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν πρέπει να ανοίξει.

Καταρχάς το μισό θα το φάει το ρατρακ και όσο μείνει οι σκιερ και οι σνοουμπόρντερ.

Καλύτερα θα ήταν να μείνει να παγώσει σαν βάση,αλλά με τέτοιες θερμοκρασίες δύσκολα.....

Από βαθειά λάκα και πάνω θα κρατήσει.....το υπόλοιπο θα μας αποχεραιτίσει....

οι φωτο πολλές φορες ξεγελουν...

παντως στα ελατα εχω κανει και με λιγωτερο χιονι

βεβαια κοιτωντας καλα θα δεις τα...λαχανα κοντα στην αγκυρα, μες στην πιστα.

το προβλημα ειναι η έλειψη υποστρωματος

δεν ειναι τυχαίο οτι τωρα ειναι η εποχη που σκιζωνται οι φωκιες....

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από ενημέρωση που είχαμε μέσω e-mail από το χιονοδρομικό
κέντρο Καλαβρύτων,σας ενημερώνουμε ότι:

 


 

Aπό την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου,

παραμονή των Χριστουγέννων, θα ξεκινήσει η λειτουργία των αναβατήρων.
Εάν υπάρχει επάρκεια χιονιού θα λειτουργήσουν και τα Lift.
Σε διαφορετική περίπτωση θα λειτουργεί το καρεκλάκι "Αχιλλέας"

για επισκέπτες και έλκηθρα.

Ήδη λειτουργεί το σαλέ από την Παρασκευή ενώ οι εγκαταστάσεις του

Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα.

 


 

Ευχαριστούμε το χ.κ.Καλαβρύτων για την ενημέρωση!

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

ποιοι ειναι οι αναβατηρες και ποια τα λιφτ ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

ποιοι ειναι οι αναβατηρες και ποια τα λιφτ ????

Αναβατηρες λογικά Είναι ο Αχιλλέας τροθεσιος και η στυγα διθεσιος. Προφανώς στυγα κλειστή. Λιφτ είναι όλα τα άλλα.

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχετε ξαναδεί τέτοια πρόβλεψη αέρα σε εικονίδιο του snowforecast;

Eγώ πρώτη φορά...τα καρεκλάκια τα βλέπω στη Ζήρεια!!!!!!

 

Chiomegarho3AF0sigmaftau3AF0taulambdaomi

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τετοιο αερα βλεπω και το χιονι στη ζηρεια

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχετε ξαναδεί τέτοια πρόβλεψη αέρα σε εικονίδιο του snowforecast;

Eγώ πρώτη φορά...τα καρεκλάκια τα βλέπω στη Ζήρεια!!!!!!

 

Chiomegarho3AF0sigmaftau3AF0taulambdaomi

Κάποια στιγμή πρίν 8-9 χρόνια είχα δεί τέτοιο νούμερο και μάλιστα ήμουν στο βουνό. Το τριθέσιο έκανε κούνια μπέλα και περίμενα να δώ πότε θα πέσει...[emoji33]

Με τετοιο αερα βλεπω και το χιονι στη ζηρεια

Πρίμα!!! Να έχω μπόλικο για να προπονηθώ με τα ορειβατικά σκί! [emoji4]

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...