panchristo 6,271 Report post Posted December 18, 2014 Έτσι και κάνει καμια κίνηση το χιονοδρομικό παρόμοια με πέρυσι και ανοίξει έστω και μισό (με το ΧΚΠ κλειστό), προβλέπεται βάσει προσέλευσης μια κατεβασιά ανα άτομο ανά ημέρα..... 3 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted December 18, 2014 χαχαχαχα οντως θα σε παιρνει ο υπνος στην ουρα στο λιφτ 1 Share this post Link to post Share on other sites
idas 563 Report post Posted December 18, 2014 Έτσι και κάνει καμια κίνηση το χιονοδρομικό παρόμοια με πέρυσι και ανοίξει έστω και μισό (με το ΧΚΠ κλειστό), προβλέπεται βάσει προσέλευσης μια κατεβασιά ανα άτομο ανά ημέρα..... Eσύ Πάνο καλού-κακού άσε τις καταβάσεις στα Καλάβρυτα πριν την Cervinia μήπως και το "μάτι" κρατάει ακόμα.. 2 Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 18, 2014 Χαχαχχαχχα.... Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 18, 2014 Eσύ Πάνο καλού-κακού άσε τις καταβάσεις στα Καλάβρυτα πριν την Cervinia μήπως και το "μάτι" κρατάει ακόμα.. Με έχει προλάβει ο καιρός σ' αυτό. Κι έτσι συμπάσχουν κι άλλοι μαζί μου. 2 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 18, 2014 Βαθειά Λάκκα :D 13 Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted December 18, 2014 τι ωραια!!!!!!!!!!!!! χιονακι!!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 18, 2014 Τί λες ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑ.... "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 18, 2014 Τώρα τι πρέπει να γίνει για να το κρατήσει? Για δώστε μαθήματα οι έμπειροι Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted December 18, 2014 αρνητικες θερμοκρασιες ωστε να παγωσει !!!!! 3 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 18, 2014 (edited) Τώρα τι πρέπει να γίνει για να το κρατήσει? Για δώστε μαθήματα οι έμπειροι Μια από τις μεγαλύτερες προγνωστικά κωλοτούμπες της ιστορίας...ίσως ένα ηφαίστειο η Αίτνα ας πούμε και να μη το ξαναδει ο ήλιος Edited December 18, 2014 by ΜΙΚ 7 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted December 18, 2014 και πατημα με το ρατρακ Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 18, 2014 (edited) χμμμ, υποθέτω αν το πατήσει το ρατρακ θα βγάλει κάργα χώμα, θα έχουν δύσκολη απόφαση να πάρουν σήμερα. Αν ήταν άλλοι 15 πόντοι και έβλεπαν νέο χιόνι σε 2-3 μέρες να έρχεται υποθέτω ήδη θα έτρεχαν για πέρασμα (πληροφοριακά χωρίς φρέζα, το πρώτο καλύτερα είναι με ερπύστρια να έρθει το άλλο από πάνω).Σε κάθε περίπτωση θα ήταν ιδανικό αυτό το χιόνι και θα πανηγυρίζαμε αν φαινόταν οποιαδήποτε λογική συνέχεια για χειμώνα. Η πρόγνωση καταρχάς δείχνει πολύ ανεβασμένες θερμοκρασίες και κυρίως δεν δείχνει επόμενη σοβαρή κακοκαιρία. Αν και αν και αν με την πρώτη ξαστεριά αυτό το χιόνι θα πάγωνε και θα ήταν ιδανικό για βάση να πέσει και άλλο από πάνω να λιώξει ξανά την άνοιξη, πολύ φοβάμαι not this year. Γενικά με μια κακοκαιρία δεν ανοίγει χιονοδρομικό εύκολα...θέλαμε άλλη μια Όσοι το σκέφτεστε με ορειβατικά, βολίδα πάνω σύντομα, ψηλά θα είναι τούμπανο Edited December 18, 2014 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 18, 2014 Εμ, εδώ τους θέλω τους φίλους με τις σανίδες. Να οργανώσουν εθελοντικό πέρασμα "σκούπα" με τις σανίδες στα χέρια και να πατάνε το βουνό.... :animier: "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted December 18, 2014 Νομίζω ότι δεν πρέπει να ανοίξει. Καταρχάς το μισό θα το φάει το ρατρακ και όσο μείνει οι σκιερ και οι σνοουμπόρντερ. Καλύτερα θα ήταν να μείνει να παγώσει σαν βάση,αλλά με τέτοιες θερμοκρασίες δύσκολα..... Από βαθειά λάκα και πάνω θα κρατήσει.....το υπόλοιπο θα μας αποχεραιτίσει.... 1 Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 18, 2014 Σας αφήνουμε να ξεκουραστείτε με τις καλύτερες εικόνες του Χιονοδρομικού (Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου). Αύριο σας περιμένουμε στο σαλέ να σας ζεστάνουμε, να σας γλυκάνουμε και να απολαύσετε από κοντά αυτές τις μαγικές εικόνες!!! χ.κ.Καλαβρύτων @ fb 13 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 18, 2014 χ.κ.Καλαβρύτων @ fb 16 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 18, 2014 Θα τα λιώσει δηλαδή αυτά Ε? Έχουμε ενημέρωση για θερμοκρασίες επάνω κλπ? Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 18, 2014 Νομίζω ότι δεν πρέπει να ανοίξει. Καταρχάς το μισό θα το φάει το ρατρακ και όσο μείνει οι σκιερ και οι σνοουμπόρντερ. Καλύτερα θα ήταν να μείνει να παγώσει σαν βάση,αλλά με τέτοιες θερμοκρασίες δύσκολα..... Από βαθειά λάκα και πάνω θα κρατήσει.....το υπόλοιπο θα μας αποχεραιτίσει.... οι φωτο πολλές φορες ξεγελουν... παντως στα ελατα εχω κανει και με λιγωτερο χιονι βεβαια κοιτωντας καλα θα δεις τα...λαχανα κοντα στην αγκυρα, μες στην πιστα. το προβλημα ειναι η έλειψη υποστρωματος δεν ειναι τυχαίο οτι τωρα ειναι η εποχη που σκιζωνται οι φωκιες.... 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted December 23, 2014 Μετά από ενημέρωση που είχαμε μέσω e-mail από το χιονοδρομικόκέντρο Καλαβρύτων,σας ενημερώνουμε ότι: Aπό την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου, παραμονή των Χριστουγέννων, θα ξεκινήσει η λειτουργία των αναβατήρων.Εάν υπάρχει επάρκεια χιονιού θα λειτουργήσουν και τα Lift.Σε διαφορετική περίπτωση θα λειτουργεί το καρεκλάκι "Αχιλλέας" για επισκέπτες και έλκηθρα.Ήδη λειτουργεί το σαλέ από την Παρασκευή ενώ οι εγκαταστάσεις του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα. Ευχαριστούμε το χ.κ.Καλαβρύτων για την ενημέρωση! 11 Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted December 24, 2014 ποιοι ειναι οι αναβατηρες και ποια τα λιφτ ???? Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 24, 2014 ποιοι ειναι οι αναβατηρες και ποια τα λιφτ ????Αναβατηρες λογικά Είναι ο Αχιλλέας τροθεσιος και η στυγα διθεσιος. Προφανώς στυγα κλειστή. Λιφτ είναι όλα τα άλλα. Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted December 24, 2014 Έχετε ξαναδεί τέτοια πρόβλεψη αέρα σε εικονίδιο του snowforecast; Eγώ πρώτη φορά...τα καρεκλάκια τα βλέπω στη Ζήρεια!!!!!! 6 Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 24, 2014 Με τετοιο αερα βλεπω και το χιονι στη ζηρεια 3 Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted December 25, 2014 Έχετε ξαναδεί τέτοια πρόβλεψη αέρα σε εικονίδιο του snowforecast; Eγώ πρώτη φορά...τα καρεκλάκια τα βλέπω στη Ζήρεια!!!!!! Κάποια στιγμή πρίν 8-9 χρόνια είχα δεί τέτοιο νούμερο και μάλιστα ήμουν στο βουνό. Το τριθέσιο έκανε κούνια μπέλα και περίμενα να δώ πότε θα πέσει...[emoji33] Με τετοιο αερα βλεπω και το χιονι στη ζηρειαΠρίμα!!! Να έχω μπόλικο για να προπονηθώ με τα ορειβατικά σκί! [emoji4] Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites