Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Η νεα διοικηση αλλα και ο διευθυντης μας ενημερωσαν οτι ξεκιναει μια νεα εποχη για το κεντρο.

"Προτεραιοτητα ο πελατης"

 

Θα υπαρχει:

-εκδοτηριο στην πλατεια των καλαβριτων.

-γρηγοροτερη ενημερωση λειτουργιας.

-προτεραιοτητα ξεπαγωματος λιφτ,μετα παρκο.

-σκεψη για λεωφορειο απο καλαβριτα για χκ.

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ελλειψη πουλμαν γενικα δημιουργει ενα φαυλο κυκλο. Οταν οι χιονοδρομοι ξερουν οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να γινει κρατηση του ονοματος αλλα μετα να τους ενημερωσουν οτι δεν θα πραγματοποιηθει δρομολογιο τοτε αποθαρυνονται να ασχοληθουν με την διαδικασια την επομενη φορα. Το ενα φερνει το αλλο και στο τελος δεν υπαρχει κοσμος. Περισυ ειχα καποια κουπονια για καθημερινες στο ΧΚΚ, ειχα απογοητευτει παρα πολυ απο αυτη την ιστορια.
Πιστευω οτι το ΧΚΚ πρεπει να δει πολυ σοβαρα με την υποθεση πουλμαν, γιατι αυτα φερνουν τον κοσμο στο μαγαζι τους.


Παναγιωτης, Π.Φαληρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περι πούλμαν ο λόγος... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=595152203963647&set=a.129721263840079.41197.100004066187664&type=1&theater

 

Από Πάτρα για τρίτη χρονιά (αν δεν κάνω λάθος) και από 4/01/2015 ξεκινάει το snowbus του G-Slalom κάθε Τετάρτη, Παρασκευή, Σαββάτο και Κυριάκή.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα και πολυ καλη χρονια σε ολους !!!!

Αυριο ειμαστε καλαβριτα ,παιρναω απο αιγιο ,αφηνω τη γινεκα μου ,εγ και ο γιος μου ...Πανω!!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επισης σαββατοκυριακο ξεκιναει και ο αμφιτρυωνας με πουλμαν απο αθηνα ενω αυριο εμεις θα ανεβουμε με κλαουδατο

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 01/01/2015 15:35
Η ώρα που περιμένατε έφτασε! Το ύψος της χθεσινής χιονόπτωσης έφτασε τα 30 εκατοστά. Το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων δίνει σήμερα 1η Ιανουαρίου στις 12μ, σε λειτουργία τους αναβατήρες Ερμής, Αχιλλέας Δάφνη και Θέτις.
Εάν οι καιρικές συνθήκες βελτιωθούν, τότε αύριο Παρασκευή 2 Ιανουαρίου, η διοίκηση και το προσωπικό του ΧΚΚ θα κάνει ότι είναι δυνατό, ώστε να δοθεί σε πλήρη λειτουργία το κέντρο.
Από το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων και την ομάδα που θα βρίσκεται εφεξής πάντα σε ετοιμότητα, για να σας προσφέρει μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες στο χιόνι, σας ευχόμαστε καλή χρονιά, χρόνια πολλά και καλή ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΕΖΟΝ!
Ότι καλύτερο για το 2015!!!

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ω ρε γλέντια!


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο θα ανέβει κάνεις από Αθήνα για car pooling? Ισθμο μένω. Ενδιαφέρεται κανείς για να μοιράσουμε έξοδα ?


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιζει να υπαρχει 1 θεση , θα περναμε απο ισθμο 6.30 ομως

θα ξερω αργοτερα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κώστα οκ πρωινός τύπος είμαι και εγώ. Ενημέρωσε εδώ να ξέρω.


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπαρχει βεβαιοτητα για το πανω κομματι??//

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα το αφήσω για την πιο σέιφ επιλογη το Σάββατο. Καλή χρονιά και καλή σαιζόν.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιζει να υπαρχει 1 θεση , θα περναμε απο ισθμο 6.30 ομως

θα ξερω αργοτερα

Λαζαρε αναστηθηκες?

  • Like 1

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο δρομος για το χιονοδρομικο θελει αλυσιδες???????? ξερει κανεις????

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο δρομος για το χιονοδρομικο θελει αλυσιδες???????? ξερει κανεις????

 

http://kalavrita-ski.gr/index.php/component/k2/item/200-2015-01-01-17-41-29

 

Bέβαια, καλό θα είναι να έχεις μαζί σου κ να έχεις κάνει μια δοκιμή να τις φορέσεις για κάθε ενδεχόμενο.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή και πολυχιονισμένη χρονιά εύχομαι σε όλους.

Υπάρχε καμιά αξιόπιστη πρόβλεψη για τις συνθήκες αύριο και μεθαύριο ? Μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο άρχισε να υπερτερεί η Παρασκευή έναντι του Σαββάτου λόγω ανέμων. Λόγω οικονομικής στενότητας μόνο μια μέρα μας παίρνει να πάμε. Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έκλεισα με Κλαουδάτο για αύριο. Ποιοι θα είναι επάνω ?

  • Like 1

speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημερα και πολυ καλη χρονια σε ολους !!!!

Αυριο ειμαστε καλαβριτα ,παιρναω απο αιγιο ,αφηνω τη γινεκα μου ,εγ και ο γιος μου ...Πανω!!!!

πεπε καλησπερα κ καλη χρονια. αν περνας απο πατρα κ χωραω, φυγαμε. εννοειται συμετοχη στα εξοδα. παρε τηλ οτι ωρα να ειναι. χαιρετισμους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αστα ρε Αποστολή τα έξοδα :) αλλα εμεις θα εργησουμε ,βάλανε το προτο καραβι στης 8.00:( ενω ηταν 6.00 και ετσι θα ειμαστε πανω γύρο στης 11-11,30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει πέσει κράξιμο Στη σελίδα του fb επειδή έχει απίστευτη μέρα και είναι το μισό ανοικτό. Πιο μισό? Μόνο τριθέσιο. Δώστε feedback να μάθουμε

Edited by tpal12

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Άρτεμης (άγκυρα ) ειναι κλειστή?

Δε νομίζω.

Edited by ilias-zak

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Άρτεμης (άγκυρα ) ειναι κλειστή?

Δε νομίζω.

Φίλος που είναι επάνω κατά τις 12 ήταν κλειστή μου είπε

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα χαλι μαυρο . να παν να @#$% !μας περνανε για ζωα πραγματικα. Με τετοια υπερμερα και τετοιο κοσμο να ξυνονται? Και με κανονικη τιμη και να δουπευει μονο το πιατακι στην βαθια λακα και ολο το κατω? Πιο ολο δηλαδη. Ελεος μας περνανε για μ@λακες. Τα πα ξεθυμανα και περιμενω μιση ωρα στο τριθεσιο. Στην υγεια μας

Edited by Χρήστος Λάππας
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...