dust 4,051 Report post Posted January 1, 2015 Η νεα διοικηση αλλα και ο διευθυντης μας ενημερωσαν οτι ξεκιναει μια νεα εποχη για το κεντρο. "Προτεραιοτητα ο πελατης" Θα υπαρχει: -εκδοτηριο στην πλατεια των καλαβριτων. -γρηγοροτερη ενημερωση λειτουργιας. -προτεραιοτητα ξεπαγωματος λιφτ,μετα παρκο. -σκεψη για λεωφορειο απο καλαβριτα για χκ. 9 Share this post Link to post Share on other sites
orck 97 Report post Posted January 1, 2015 Η ελλειψη πουλμαν γενικα δημιουργει ενα φαυλο κυκλο. Οταν οι χιονοδρομοι ξερουν οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να γινει κρατηση του ονοματος αλλα μετα να τους ενημερωσουν οτι δεν θα πραγματοποιηθει δρομολογιο τοτε αποθαρυνονται να ασχοληθουν με την διαδικασια την επομενη φορα. Το ενα φερνει το αλλο και στο τελος δεν υπαρχει κοσμος. Περισυ ειχα καποια κουπονια για καθημερινες στο ΧΚΚ, ειχα απογοητευτει παρα πολυ απο αυτη την ιστορια.Πιστευω οτι το ΧΚΚ πρεπει να δει πολυ σοβαρα με την υποθεση πουλμαν, γιατι αυτα φερνουν τον κοσμο στο μαγαζι τους. Παναγιωτης, Π.Φαληρο Share this post Link to post Share on other sites
demand 932 Report post Posted January 1, 2015 Περι πούλμαν ο λόγος... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=595152203963647&set=a.129721263840079.41197.100004066187664&type=1&theater Από Πάτρα για τρίτη χρονιά (αν δεν κάνω λάθος) και από 4/01/2015 ξεκινάει το snowbus του G-Slalom κάθε Τετάρτη, Παρασκευή, Σαββάτο και Κυριάκή. 2 Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted January 1, 2015 Καλημερα και πολυ καλη χρονια σε ολους !!!! Αυριο ειμαστε καλαβριτα ,παιρναω απο αιγιο ,αφηνω τη γινεκα μου ,εγ και ο γιος μου ...Πανω!!!! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted January 1, 2015 Επισης σαββατοκυριακο ξεκιναει και ο αμφιτρυωνας με πουλμαν απο αθηνα ενω αυριο εμεις θα ανεβουμε με κλαουδατο Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 1, 2015 ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 01/01/2015 15:35Η ώρα που περιμένατε έφτασε! Το ύψος της χθεσινής χιονόπτωσης έφτασε τα 30 εκατοστά. Το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων δίνει σήμερα 1η Ιανουαρίου στις 12μ, σε λειτουργία τους αναβατήρες Ερμής, Αχιλλέας Δάφνη και Θέτις.Εάν οι καιρικές συνθήκες βελτιωθούν, τότε αύριο Παρασκευή 2 Ιανουαρίου, η διοίκηση και το προσωπικό του ΧΚΚ θα κάνει ότι είναι δυνατό, ώστε να δοθεί σε πλήρη λειτουργία το κέντρο.Από το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων και την ομάδα που θα βρίσκεται εφεξής πάντα σε ετοιμότητα, για να σας προσφέρει μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες στο χιόνι, σας ευχόμαστε καλή χρονιά, χρόνια πολλά και καλή ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΕΖΟΝ! Ότι καλύτερο για το 2015!!! 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 1, 2015 Ω ρε γλέντια! Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted January 1, 2015 Έκλεισε. Αύριο είμαστε Καλάβρυτα. Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 1, 2015 Αύριο θα ανέβει κάνεις από Αθήνα για car pooling? Ισθμο μένω. Ενδιαφέρεται κανείς για να μοιράσουμε έξοδα ? "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 1, 2015 παιζει να υπαρχει 1 θεση , θα περναμε απο ισθμο 6.30 ομως θα ξερω αργοτερα 1 Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 1, 2015 Κώστα οκ πρωινός τύπος είμαι και εγώ. Ενημέρωσε εδώ να ξέρω. "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted January 1, 2015 υπαρχει βεβαιοτητα για το πανω κομματι??// ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Share this post Link to post Share on other sites
matfield 59 Report post Posted January 1, 2015 Θα το αφήσω για την πιο σέιφ επιλογη το Σάββατο. Καλή χρονιά και καλή σαιζόν. 1 Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 1, 2015 παιζει να υπαρχει 1 θεση , θα περναμε απο ισθμο 6.30 ομως θα ξερω αργοτερα Λαζαρε αναστηθηκες? 1 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 1, 2015 οh yes και με πατεριτσες ανεβαινα 4 Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted January 1, 2015 ο δρομος για το χιονοδρομικο θελει αλυσιδες???????? ξερει κανεις???? Share this post Link to post Share on other sites
demand 932 Report post Posted January 1, 2015 ο δρομος για το χιονοδρομικο θελει αλυσιδες???????? ξερει κανεις???? http://kalavrita-ski.gr/index.php/component/k2/item/200-2015-01-01-17-41-29 Bέβαια, καλό θα είναι να έχεις μαζί σου κ να έχεις κάνει μια δοκιμή να τις φορέσεις για κάθε ενδεχόμενο. 2 Share this post Link to post Share on other sites
freesurfjo 0 Report post Posted January 1, 2015 Καλή και πολυχιονισμένη χρονιά εύχομαι σε όλους.Υπάρχε καμιά αξιόπιστη πρόβλεψη για τις συνθήκες αύριο και μεθαύριο ? Μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο άρχισε να υπερτερεί η Παρασκευή έναντι του Σαββάτου λόγω ανέμων. Λόγω οικονομικής στενότητας μόνο μια μέρα μας παίρνει να πάμε. Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.Ευχαριστώ Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 1, 2015 Έκλεισα με Κλαουδάτο για αύριο. Ποιοι θα είναι επάνω ? 1 "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
Air01 3 Report post Posted January 1, 2015 Καλημερα και πολυ καλη χρονια σε ολους !!!! Αυριο ειμαστε καλαβριτα ,παιρναω απο αιγιο ,αφηνω τη γινεκα μου ,εγ και ο γιος μου ...Πανω!!!! πεπε καλησπερα κ καλη χρονια. αν περνας απο πατρα κ χωραω, φυγαμε. εννοειται συμετοχη στα εξοδα. παρε τηλ οτι ωρα να ειναι. χαιρετισμους. Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted January 1, 2015 Αστα ρε Αποστολή τα έξοδα αλλα εμεις θα εργησουμε ,βάλανε το προτο καραβι στης 8.00:( ενω ηταν 6.00 και ετσι θα ειμαστε πανω γύρο στης 11-11,30 Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 2, 2015 (edited) Έχει πέσει κράξιμο Στη σελίδα του fb επειδή έχει απίστευτη μέρα και είναι το μισό ανοικτό. Πιο μισό? Μόνο τριθέσιο. Δώστε feedback να μάθουμε Edited January 2, 2015 by tpal12 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 2, 2015 (edited) Η Άρτεμης (άγκυρα ) ειναι κλειστή? Δε νομίζω. Edited January 2, 2015 by ilias-zak Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 2, 2015 Η Άρτεμης (άγκυρα ) ειναι κλειστή? Δε νομίζω. Φίλος που είναι επάνω κατά τις 12 ήταν κλειστή μου είπε Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted January 2, 2015 (edited) Ενα χαλι μαυρο . να παν να @#$% !μας περνανε για ζωα πραγματικα. Με τετοια υπερμερα και τετοιο κοσμο να ξυνονται? Και με κανονικη τιμη και να δουπευει μονο το πιατακι στην βαθια λακα και ολο το κατω? Πιο ολο δηλαδη. Ελεος μας περνανε για μ@λακες. Τα πα ξεθυμανα και περιμενω μιση ωρα στο τριθεσιο. Στην υγεια μας Edited January 2, 2015 by Χρήστος Λάππας 2 Share this post Link to post Share on other sites