Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Δυστυχως ενω ειχαμε αποφασισει να ανεβουμε αυριο στο ΧΚΚ, θα προτιμησουμε το ΧΚΠ. Θα επρεπε να ντρεπονται οι κυριοι που χρεωσανε ολοκληρο το εισιτηριο χωρις καν να κανουν προσπαθειες να ανοιξει ολοκληρο το ΧΚ. Και επειδη δεν θελω να εκνευριστω χρονιαρες μερες, ασε ΧΚΚ θα μας τα παρει ο Παρνασσος τα ωραια μας τα λεφτακια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα ποσο εθχε το εισητηριο;18 ή 25;διοτι μισοι λενε το ενα και μισοι το αλλο ποσο.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

το εισητηριο ειχε 18 ευρω !!! στα εκδοτηρια γινοτανε ο κακος χαμος μπουλουκια ο κοσμος χωρις καμια ταξη δεν υπηρχε κατι που να βαζει την ουρα σε μια σειρα στα λιφτ οι ουρες ηταν τεραστιες και αυτο γιατι λειτουργουσαν πολυ λιγα λιφτ!!!γενικα πολυκοσμια !!! αρνητικο τα ελκυθρα με μωρα οπου να νε!!!!!

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

18 ευρω ειχε το εισητηριο,ολοι το γραφουν.Διαβαστε λιγο τα σχολια του καθενος.


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όσο θυμάμαι να πηγαίνω στο Χελμό πάντα αντιμετώπιζαν τα ίδια προβλήματα.Δυστυχώς δεν βλέπουμε προκοπή και όχι τόσο εγώ αλλά οι έμπειροι χιονοδρόμοι και αυτοί που έχουν επενδύσει τα λέφτα τους με ετήσιες κάρτες.

Επίσης το εισιτήριο 25 ευρώ και ας είναι το μισό ανοικτό.

 

Κάπου διάβασα για αγενέστατους εργαζόμενους στο χιονοδρομικό . Ελπίζω να είναι απλά κακίες αγανάκτησης

18 ευρω ειχε το εισητηριο,ολοι το γραφουν.Διαβαστε λιγο τα σχολια του καθενος.

Επειδη τα διαβαζω ξαναρωτω.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα γνωστα, το μονο που μενει στο χιονοδρομικο ειναι η τιμιοτητα του και κατ επεκταση η εγκυρη ενημερωση, δεν ειναι πρωτη φορα στο χελμο.

Ναι ειναι αδυνατο να πατησεις και να ξεπαγωσεις την στυγα μετα απο τετοια κακοκαιρια σε ενα βραδυ, οχι φυσικα στον ιδιο βαθμο για την αγκυρα, αλλα ρε αδερφε μην τα δινεις ολα ανοιχτα και μην υποσχεσαι πραγματα, αναφορικα ο παρνας ειχε φτηνοτερη καρτα σμρ.

 

Χαιρομαι που μετα απο τοσα χρονια και πολλες σφαλιαρες καταλαβαινω τι γινεται και πραττω αναλογα

Λυπαμαι που η καθε διοικηση δεν πραττει τα βασικα ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΧΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ

 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΟΙ

Edited by karakw
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Επειδη τα διαβαζω ξαναρωτω.

 

μπορει και τα δυο, δεν θα ειναι η πρωτη φορα που αλλάζει μεσα στην ιδια μερα...

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιγο υπομονη σε ολους και απο δευτερα πρωτα ο θεος να γυρισουμε ολοι μας και να οργανωθουμε παιδια.σημειωστε παρακαλω ολα τα παραπονα σας,σχετικα με ελλειψεις,παραπονα και οτι αλλο μπορουμε να μαζεψουμε και να στειλουμε μειλ σαν συλλογος με τα παραπονα.

απο που να γυρίσουμε ρε billy, που γυρνοβολας τελικά;!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ετυχε και ειμουν μπροστα σε ενα καυγα στο παρκινγκ για το θεμα του παρκαρισματος και μου κακοφανηκε πολυ!!!

 

 

η καρτα δεν επεφτε ι τιμη μετα τις 13 00 λογω αργιας

Edited by stjarna
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ημουν και εγω σημερα επανω..ηταν ΥΠΕΡΜΕΡΑ με μηδενικο ανεμο,ηλιοφανεια,ορατοτητα ατελειωτη και θερμοκρασιες λιγο κατω απο το μηδεν..ΚΑΜΙΑ πιστα απο βαθεια λακα και πανω δεν ειχε πατηθει(μονο η μπλε η μικρουλα στο πιατακι..) ενω δεν εγινε και ΚΑΜΙΑ προσπαθεια....ενα ρατρακ βγηκε γυρω στις 1230 και αυτο μαλλον μια βολτα εκανε και τιποτε αλλο...Το εισητηριο ειχε 18 ευρω.Απο τις 1130 περιμενα να παει 1600 η ωρα να μπω στο λεωφορειο να φυγω...Στο κατω σαλε δεν μπορουσα να βρω 1 καρεκλα να φαω το φαγητο που αγορασα!!!Ειχαν καβατζαρει ολοι απο 5-6 καρεκλες,εφεδρικες μαλλον ή για να περιμενουν καποτε να κατεβει το παιδι τους ή ο φιλος...Στο τσακ και θα καθομουν ορθιος να φαω ή θα πλακωνομουν..Καταστασεις δηλαδη τραγικες...Ουρες αρκετες στα εκδοτηρια και στις πληροφοριες..Παρα πολυ ασχημο ξεκινημα δυστυχως για τη νεα Διευθυνση του χιονοδρομικου...Κριμα....

Στα 'πα Γιώργη δεν μ' άκουσες...

 

Τελικά όσες φορές και ν' αλλάξει η διοίκηση του ΧΚ το χούι παραμένει.

Καίγομαι να πάω για σκί και να λιώσω πάνω-κάτω, αλλα θα περιμένω να στρώσει πρώτα η δουλειά στο κέντρο και μετά.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Συλλογος εχει ατομα που εχουν οργωσει χιονοδρομικα του εξωτερικου,δεν μπορει καποιος να μεταφερει το Know how πως γινεται στο εξωτερικο και να το μαθουν και οι δικοι μας?Μου φαινεται αδυνατο παντως να μην ξερουν το Know how ,απλως γινονται αιματηρες περικοπες.Πχ , ξεχαστε το wifi στην καντινα πανω,σε αντιθεση με περυσι,σημερα δεν υπηρχε...


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα γνωστα, το μονο που μενει στο χιονοδρομικο ειναι η τιμιοτητα του και κατ επεκταση η εγκυρη ενημερωση, δεν ειναι πρωτη φορα στο χελμο.

Ναι ειναι αδυνατο να πατησεις και να ξεπαγωσεις την στυγα μετα απο τετοια κακοκαιρια σε ενα βραδυ, οχι φυσικα στον ιδιο βαθμο για την αγκυρα, αλλα ρε αδερφε μην τα δινεις ολα ανοιχτα και μην υποσχεσαι πραγματα, αναφορικα ο παρνας ειχε φτηνοτερη καρτα σμρ.

 

Χαιρομαι που μετα απο τοσα χρονια και πολλες σφαλιαρες καταλαβαινω τι γινεται και πραττω αναλογα

Λυπαμαι που η καθε διοικηση δεν πραττει τα βασικα ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΧΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ

 

 

Εσύ τελικά πού πήγες; Βασιλίτσα δεν πήγες, Βελούχι δεν ήθελες, πέτυχες διάνα.

Edited by gioand

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 'πα Γιώργη δεν μ' άκουσες...

 

Τελικά όσες φορές και ν' αλλάξει η διοίκηση του ΧΚ το χούι παραμένει.

Καίγομαι να πάω για σκί και να λιώσω πάνω-κάτω, αλλα θα περιμένω να στρώσει πρώτα η δουλειά στο κέντρο και μετά.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ειχες δικιο τελικα συνονοματε,τζαμπα το ξυπνημα απο τις 0600 μετα απο χθεσινο ξενυχτι..απο τις 1130 μεχρι τις 1600 καθομουν στο σαλε και διαβαζα....

  • Like 1

speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Συλλογος εχει ατομα που εχουν οργωσει χιονοδρομικα του εξωτερικου,δεν μπορει καποιος να μεταφερει το Know how πως γινεται στο εξωτερικο και να το μαθουν και οι δικοι μας?Μου φαινεται αδυνατο παντως να μην ξερουν το Know how ,απλως γινονται αιματηρες περικοπες.Πχ , ξεχαστε το wifi στην καντινα πανω,σε αντιθεση με περυσι,σημερα δεν υπηρχε...

Κάτσε να βγεί ο μήνας και θα φτιάξουν όλα. [emoji12]

 

 

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Επειδη τα διαβαζω ξαναρωτω.

Βασίλη,μάλλον ο Τραλ12 μιλούσε γενικά και όχι για τη σημερινή μέρα και αυτό με μπέρδεψε και μένα,γι αυτό μας όρμησε ο pierre! :P

  • Like 1

Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο που να γυρίσουμε ρε billy, που γυρνοβολας τελικά;!

ειχα κοσμο εχθες για την γιορτη και δεν πηγα πουθενα σημερα.

 

μπορει και τα δυο, δεν θα ειναι η πρωτη φορα που αλλάζει μεσα στην ιδια μερα...

βασιλη χρονια μας πολλα βασικα,το επαθα περισι εγω εντελως τυχαια στην πρεμιερα.

ετυχε και ειμουν μπροστα σε ενα καυγα στο παρκινγκ για το θεμα του παρκαρισματος και μου κακοφανηκε πολυ!!!

 

 

η καρτα δεν επεφτε ι τιμη μετα τις 13 00 λογω αργιας

δεν καταλαβα τωρα

Βασίλη,μάλλον ο Τραλ12 μιλούσε γενικά και όχι για τη σημερινή μέρα και αυτό με μπέρδεψε και μένα,γι αυτό μας όρμησε ο pierre! :P

Δημητρη κανονισε να σκιαρουμε καμια φορα.εχω να σε δω 4 χρονια ρε μπαγασα.

απο οτι καταλαβα για σημερα μιλησαν και οι δυο.απλα περιμενε το κεντρο να δωσει τπτ κ μετα ειδε πως θα φαει φολα και εκοψε τιμη.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εσύ τελικά πού πήγες; Βασιλίτσα δεν πήγες, Βελούχι δεν ήθελες, πέτυχες διάνα.

Οι γονεις του φιλου εφυγαν για ταξιδι εξωτερικο, αυτος το ειχε ξεχασει και δεν ειχε που να αφησει τον σκυλο που ειναι μαζι τους στο διαμερισμα, ελειπε και η δικια του για εκδρομη, ολα συνηγορησαν στο να απολαυσουμε μια ακομη αξεχαστη βραδια στο νυχτερινο Αγρινιο, ΜΟΥΤΖΑΑΑΑΑΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

περσυ μετα τις 13 00 η ωρα γινοταν εκπτωση στην τιμη σημερα δεν γινοταν λογω οτι θεωρειτε αργια!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο ειναι ενα θεμα που πρεπει να ερωτηθει για την καρτα.για το παρκινγκ δεν καταλαβα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγινε ενας καυγας σχεδον ξυλο με θυμα ενα ηπαλληλο που ελεγε στους οδηγους που να παρκαρουνε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λυπηρο πραγματικα.τους αφηνεις και φωναζουν οτι δεν εχεις παρκαδορπ

ο.τον βαζεις και δεν τον ακουνε.ελληναρες.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

μωρε καλα κανω και πηγαινω ακομα στην θαλασσα...λες και δεν ξερουμε πως λειτουργουν τα τελευταια χρονια, τωρα θα τους μαθουμε ή τωρα θα παρουν μπρος; κουκου! θαλασσα και παλι θαλασσα!


DSC007301-2.jpg77_NORTHOFHEAVEN-DAVEDOWNING.gif

Hessex υπερλευκαντικο!για λευκότερα λευκά!

http://instagram.com/liapos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας οπλιστουμε με αισιοδοξία και ας ελπίζουμε οτι αύριο το ΧΚΚ θα ξεπεράσει τις σημερινές αδυναμίες. Σίγουρα ο κόσμος θα είναι πολύς αλλά μετα απο την σημερινή μέρα δεν θα υπάρχει δικαιολογία για ελλιπεις διαστρωσεις και ξεκρεμαστες αγκυρες...

  • Like 4

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχήν χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

Σημερινό highlight η ανάβαση με το φιλαράκι μέχρι κορυφή στύγας και η επική παρθενική κατάβαση!

Πολύ καλό χιόνι, υπέροχη λιακάδα (αραιή ομίχλη νωρίς το πρωί), αρκετό κρύο ειδικά στην κορυφή!

 

Κατά τα άλλα, απλά ΑΙΣΧΟΣ! Δεν υπάρχει δικαιολογία για το σημερινό! Θα αργήσω πολυ να ξαναπατήσω Καλάβρυτα!

Βασιλίτσα και πάλι Βασιλίτσα! Μας έχουν καλομάθει και μπράβο τους (αν δε δημιουργούσαν θέματα και με μιγδάνη-τυμφαία θα ήταν θεοί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)!

 

Σύντομα βιντεάκι από την επική παρθενική στύγα! ;)

  • Like 6

yt_1.png instagram.png qd_VJwx_Wn_SKqnbyl_Gekz0.png image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ κακο ντεμπουτο για το χιονοδρομικο. Μεγαλες ουρες στα εκδοτηρια και 18 ευρω για 3 (ευκολες) πιστες.

Ουτε χθες οι συνθηκες ηταν απαγορευτικες ποσο μαλλον σημερα που ητανε χαρα θεου και ομως δεν μπορεσαν ουτε προς το μεσημερι να δωσουν καποια επιπλεον πιστα.

Το χειροτερο απο ολα ομως ειναι οτι παραπλανησαν τον κοσμο ενω ηξεραν οτι δεν θα δωσου τις πιστες. Τουλαχιστον τα παλαιοτερα χρονια ενημερωναν για την επομενη ημερα με καποια σοβαροτητα.

 

Πολυ κακα δειγματα γραφης απο τη νεα δiοικηση.

Edited by Tzole
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...