stjarna 1,255 Report post Posted January 2, 2015 To μισό Χκ δεν δουλεύει !!!! Αλλά ο καιρός τέλειος!!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted January 2, 2015 Φάουλ σήμερα μεγάλο του ΧΚΚ η ελλιπή ενημέρωση των πελατών του. Ήταν ανέτοιμο να ανοίξει παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού. Όμως ενημερώνεις και όχι 7 το πρωί γιατί εγω ξεκίνησα στις 6 απο το σπίτι μου. Και πόσο μάλλον όταν το ξέρεις και εσυ ότι ειναι αδύνατο, (για τα δεδομένα σου) βάση των καιρικών της προηγούμενης, να καταφέρεις να ανοίξεις! Και δεν φτάνει αυτό, τα δυο απο τα τρία λίφτ που δούλευαν (πιατάκια) έβγαζαν συνεχώς προβλήματα-βλάβες. Παντού βρισιές σήμερα, δυστυχώς !!! Έχουμε όλη την καλή διάθεση να σε στηρίξουμε αλλά πρέπει να βοηθήσεις και εσυ λίγο! Αυτά... Ας ελπίσουμε στα καλύτερα !!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 2, 2015 Πιπέρι! Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 2, 2015 (edited) Όσο θυμάμαι να πηγαίνω στο Χελμό πάντα αντιμετώπιζαν τα ίδια προβλήματα.Δυστυχώς δεν βλέπουμε προκοπή και όχι τόσο εγώ αλλά οι έμπειροι χιονοδρόμοι και αυτοί που έχουν επενδύσει τα λέφτα τους με ετήσιες κάρτες. Επίσης το εισιτήριο 25 ευρώ και ας είναι το μισό ανοικτό. Κάπου διάβασα για αγενέστατους εργαζόμενους στο χιονοδρομικό . Ελπίζω να είναι απλά κακίες αγανάκτησης Edited January 2, 2015 by tpal12 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted January 2, 2015 Η Στύγα εάν είδα καλα ήταν κατεψυγμένη !! Share this post Link to post Share on other sites
george_eleftheriou 422 Report post Posted January 2, 2015 Μου είπαν ότι το ski pass είχε 18€ Η στύγα ήταν καραπαγωμένη Επίσης καραπαγωμένο το συρματόσχοινο της άγκυρας...αλλά όχι οι αγκυρες γιατι απλά αυτές δεν είχαν κάν τοποθετηθεί. 4 Share this post Link to post Share on other sites
Wipika 676 Report post Posted January 2, 2015 Πολύ κράξιμο στο fb, τι έγινε ρε παιδιά; με το καλημέρα φάουλ το ΧΚΚ; Είναι δηλαδή μεγάλο το ρίσκο να ανεβούμε αύριο; www.exploremessinia.com Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 2, 2015 καλα αυτος που ειπε το σχετικο.....δεν ηξερες δεν ρωταγες....κατι ηξερε τη κυριακη παντως θα δουλευουν ολα.... Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 2, 2015 Για σήμερα λογικό ήταν να μην ειναι έτοιμη η στυγα.Έπρεπε όμως το αγκυρακι να ήταν έτοιμο και ανοιχτό.Πράγμα το οποίο δεν έγινε. Share this post Link to post Share on other sites
kachilas 29 Report post Posted January 2, 2015 Για αύριο το σκέφτομαι κι εγώ για Καλάβρυτα αλλά μετά τα σημερινά φοβάμαι μην πάθω κι εγώ καμιά ήττα. Θα ανέβει κανείς σας να γνωριστούμε και από κοντά? Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 2, 2015 Όσοι πάνε 1η μέρα μετά από κακοκαιρία να έχουν ΠΑΝΤΑ μια πισινή ότι μπορεί μερικά λιφτ να μη δουλεύουν. Η πρωτιά στη κατάβαση έχει τις θυσίες της... 3 Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted January 2, 2015 Όσοι πάνε 1η μέρα μετά από κακοκαιρία να έχουν ΠΑΝΤΑ μια πισινή ότι μπορεί μερικά λιφτ να μη δουλεύουν. Η πρωτιά στη κατάβαση έχει τις θυσίες της...locali speaking? 3 Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 2, 2015 Όχι. Πουδροφάγος speaking? 3 Share this post Link to post Share on other sites
manolispatra 2 Report post Posted January 2, 2015 Η νεα διοικηση αλλα και ο διευθυντης μας ενημερωσαν οτι ξεκιναει μια νεα εποχη για το κεντρο. "Προτεραιοτητα ο πελατης" Θα υπαρχει: -εκδοτηριο στην πλατεια των καλαβριτων. -γρηγοροτερη ενημερωση λειτουργιας. -προτεραιοτητα ξεπαγωματος λιφτ,μετα παρκο. -σκεψη για λεωφορειο απο καλαβριτα για χκ. Ακριβώς όπως τα λέει...."νέα εποχή" του κάρβουνου!!!!!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
snowfire 1,292 Report post Posted January 2, 2015 οι κυριοι γραφανε χθες οτι θα ειναι ολα ανοιχτα!αν το επετρεπε ο καιρος...λοιπον πιο ιδανικη μερα δεν υπηρχε ουτε προσπαθειες ειδαμε γιαυτο καλα θα κανουν να πουνε στον κοσμο που ανεβηκε στο βουνο να τους αφησει το υστερημα του γιατι δεν εκανε σκι!Μονο ο τριθεσιος φιλοι λειτουργουσε, το πιατακι το κατω που εκανε διακοπες και το πανω που κατα τις 11.30 αρχισε τα τσαλιμακια.Και αν ξεχασουμε τη στυγα μαθετε λοιπον οσοι δεν ανεβηκατε οτι οι αγκυρες δεν ηταν καν κρεμασμενες!!!αρα ξεκαθαρισμενη υποθεση...υπαρχουν και αλλα βουνα που θα μπορουσε ο καθενας μας να παε ωστε να μην κανει ασκοπη σπαταλη σε χρονο η εξοδα,η τουλαχιστον να υπηρχε μια εντιμη ενημερωση ωστε να ανεβει ο καθενας συνειδητοποιημενος για το τι σκι θα κανει!το χειροτερο ξεκινημα λυπαμαι....θελουμε και ΕΣΠΑ... 3 Share this post Link to post Share on other sites
SpyrosA 89 Report post Posted January 2, 2015 (edited) Τα είπαν τα παιδιά παραπάνω τι να πω και γω! Μεγάλο φάουλ και άκυρο για το ΧΚΚ σήμερα! Το τηλεφωνικό κέντρο ήταν "νεκρό" μέχρι τις 12 το μεσημέρι σήμερα χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση! Τα μηχανήματα έβαλαν μπροστά τις μηχανές στις 09:30, οπότε πρακτικά δεν υπήρξε καμία προσπάθεια για να ανοίξει το κέντρο. Όταν δεσμεύεσαι για κάτι τουλάχιστον θα πρέπει να κάνεις την προσπάθεια. Από πλευράς αναβατήρων / συρόμενων ήταν ανοιχτά: Αχιλλέας (3Θέσιος), Δάφνη (Πιατάκι Βάσης), Θέτις (Πιατάκι Βαθιά Λάκκα). Παρόλο που το Χιονοδρομικό είχε λίγο κόσμο οι ουρές από τις 11 κιόλας έφταναν το τέταρτο. Τα πιατάκια είχαν και θέματα και έκαναν κάτι διακοπές 15 λεπτών. Όπως το είδα θέλει πολύ δουλειά ακόμα για να ανοίξει η Στύγα και η Άγκυρα. Πρακτικά το Χιονοδρομικό ήταν απάτητο εντελώς από Βαθιά Λάκκα και πάνω. Η μέρα ήταν μοναδική, μην ακούτε για κακοκαιρία κλπ. Αέρας 10knots και ηλιοφάνεια. Ελπίζω στο μέλλον η νέα διοίκηση να καταλάβει ότι για να δουλέψει ένα Χιονοδρομικό σωστά θέλει πολύ δουλειά και όχι Post στο Facebook. Edited January 2, 2015 by SpyrosA 3 Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted January 2, 2015 Ρε σεις,ρωτάτε και καμμιά παλιοσειρά να σας πει τί παίζει μετά από κακοκαιρία,ειδικά αν είναι και η πρώτη μέρα ανοίγματος της σαιζόν!Γιά πάτε να τα ξεπαγώσετε εσείς με 25 μποφόρ και τόσο ψοφόκρυο και μετά γκρινιάξτε όσο θέλετε!Θα συμφωνήσω όμως για το 25άρι.Εμπρός....ορμάτε μου τώρα! Πάντως να ξέρετε ότι αυτή η αποτροπή που πετυχαίνετε,ευνοεί κάτι ακατανόμαστους που θα κάνουν πάρτυ αύριο στο βουνό! 4 Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
snowfire 1,292 Report post Posted January 2, 2015 mitsara φιλε θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου.Κανω 30 χρονια σκι και εχω δει πρωινα με ασχημο καιρο μετα απο κακοκαιρια και παρολα αυτα ξεκινουν προσπαθειες.Σημερα ειδε κανεις καμια προσπαθεια με αυτο το καλοκαιρι που ειχε?Εστω και για αργα η για αυριο..και αυτο με τις αγκυρες που κολαει..επρεπε να ειναι κρεμασμενες παιδια εδω και καιρο.Και μενω στο βασικο...ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΛΗΘΙΝΗ!Τα ξερανε απο χθες και του αλλου του φουκαρα δεν του περισευουν πια Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 2, 2015 Nαι ήτανε τραγικό το ξεκίνημα.....το προσωπικό σε ένα slow motion που σου έσπαγε τα νεύρα Ήθελα να φύγω απο τις 11! Παραθέτω και το εξής περιστατικό: είμαι στη Θέτιδα και ο μπροστινός μου αφήνει το πιατάκι με δύναμη και αυτό ταλαντευεται και μπλέκεται στο συρματόσκοινο.. Το βλέπω να κατευθύνεται στην τροχαλία της επιστροφής και φωνάζω στο λιφτιέρη που στεκόταν ακριβώς στο σημείο και παρατηρούσε και εκείνος με κράζει και προτιμά να το αφήσει να φτάσει στο τέρμα και να κοπεί παρά να σταματήσει το λιφτ και να το ξεμπλέξει ...!! Νομίζω οτι αυτό τα λέει όλα... 5 Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 2, 2015 Λιγο υπομονη σε ολους και απο δευτερα πρωτα ο θεος να γυρισουμε ολοι μας και να οργανωθουμε παιδια.σημειωστε παρακαλω ολα τα παραπονα σας,σχετικα με ελλειψεις,παραπονα και οτι αλλο μπορουμε να μαζεψουμε και να στειλουμε μειλ σαν συλλογος με τα παραπονα. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 2, 2015 Εγω παντως θα δωσω στο ΧΚΚ μια ευκαιρια αυριο.. την Κυριακή ετσι κ αλλιώς βαζει αερα, ετσι μονο αυριο παιζει! Κ στον παρνασο υπήρχαν προβληματα σήμερα, το ΧΚΠ ομως το παλευε ως την τελευταία στιγμή, τον ηρακλη τον εδωσαν στις 15:00! Ενα μεγαλο μπραβο λοιπόν στο προσωπικό! Aς ελπισουμε κ το ΧΚΚ να δωσει τον καλύτερο εαυτό του κ να εχουμε αυριο τουλαχιστον τις αγκυρες κ καμια πιστα πατημενη.. ή ας ανακοινωσουν ΕΓΚΑΙΡΩΣ οτι δεν μπορουν να λειτουργήσουν! ..αλλιως απλα δεν θα ξαναπατησω εκει! Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted January 2, 2015 Παιδιά παρεξηγήσατε!Θέλω να πώ ότι 1η μέρα δεν πρόκειται να τα βρείτε όλα ρόδινα,ειδικά μετά από κακοκαιρία.Εδώ...καταμεσίς της σαιζόν και δεν ανταπεξέρχονται,περιμένετε να ανταπεξέλθουν την 1η μέρα;Δεν εξετάζω το "γιατί"......,ίσως αυτές είναι οι δυνατότητες με τα μέσα που διαθέτουν..... στέκομαι όμως στο αποτέλεσμα.Γι αυτό και έχω κάνει κάποιους συμβιβασμούς.Ή δεν πάω καθόλου ή πάω και ότι βρώ,χωρίς γκρίνιες και τα τοιαύτα,τα οποία δεν κάνουν τπτ άλλο από το να με χαλάνε εμένα τον ίδιο.Τόσο απλά! 1 Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
snowfire 1,292 Report post Posted January 2, 2015 θα συμφωνησω με mitsara αυτα εχουμε...μην ξεγελιομαστε με το εξωτερικο.Απλα ειμαστε στην αρχη ολοι πορωμενοι και δεν κρατιομαστε....ας εχουμε ομως σωστη ενημερωση.Αντε ας ελπισουμε να εχουμε μια καλη χρονια ολοι και χιονια πολλα γιατι αν δεν εχουμε και δεκα εξαθεσιους να ειχε το βουνο θα τους κοιταμε!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,475 Report post Posted January 2, 2015 Απλα με τέτοια κατάσταση ειναι ανήθικο να χρεωνεις και ολόκληρο εισιτήριο. Φαντάζομαι αυριο θα λειτουργήσει καλα το βουνό, ας δώσουμε μια μικρή πίστωση χρονου στη νεα διοίκηση, κάνοντας εποικοδομητική κριτική και προτασεις, η εστω παραδείγματα οπως του hellbent για να δείξουμε παθογενεις καταστάσεις. Ελπίζουμε αυτη η αδυναμία μετα απο τις κακοκαιρίες να βρεθεί τρόπος να ξεπεραστεί. 4 Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 2, 2015 Ημουν και εγω σημερα επανω..ηταν ΥΠΕΡΜΕΡΑ με μηδενικο ανεμο,ηλιοφανεια,ορατοτητα ατελειωτη και θερμοκρασιες λιγο κατω απο το μηδεν..ΚΑΜΙΑ πιστα απο βαθεια λακα και πανω δεν ειχε πατηθει(μονο η μπλε η μικρουλα στο πιατακι..) ενω δεν εγινε και ΚΑΜΙΑ προσπαθεια....ενα ρατρακ βγηκε γυρω στις 1230 και αυτο μαλλον μια βολτα εκανε και τιποτε αλλο...Το εισητηριο ειχε 18 ευρω.Απο τις 1130 περιμενα να παει 1600 η ωρα να μπω στο λεωφορειο να φυγω...Στο κατω σαλε δεν μπορουσα να βρω 1 καρεκλα να φαω το φαγητο που αγορασα!!!Ειχαν καβατζαρει ολοι απο 5-6 καρεκλες,εφεδρικες μαλλον ή για να περιμενουν καποτε να κατεβει το παιδι τους ή ο φιλος...Στο τσακ και θα καθομουν ορθιος να φαω ή θα πλακωνομουν..Καταστασεις δηλαδη τραγικες...Ουρες αρκετες στα εκδοτηρια και στις πληροφοριες..Παρα πολυ ασχημο ξεκινημα δυστυχως για τη νεα Διευθυνση του χιονοδρομικου...Κριμα.... 1 "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites