over-poulover 7,010 Report post Posted December 25, 2014 ποιοι ειναι οι αναβατηρες και ποια τα λιφτ ???? Αναβατηρες λογικά Είναι ο Αχιλλέας τροθεσιος και η στυγα διθεσιος. Προφανώς στυγα κλειστή. Λιφτ είναι όλα τα άλλα. Lift και αναβατήρες είναι το ίδιο πράμα. (άγκυρα, πιατάκι, καρεκλάκια, baby lift = αναβατήρες/lift) Απλώς, έγινε κακή διατύπωση στην ανακοίνωση. 1 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted December 25, 2014 Η ορολογία πάντως είναι του ΧΚΠ. Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted December 25, 2014 Δεν είναι κακή διαφοροποίηση πάντως. Lift = συρόμενο, Αναβατήρας = καρέκλα. Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted December 25, 2014 ριξε μια ματια στην ανακοινωση και θα καταλαβεις γιατι ρωτησα Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 25, 2014 (edited) vanzel δεν ειναι και η πρωτη φορα που βαζει το forcast τετοια νουμερα. και την προηγουμενη σεζον μας ειχε ταραξει στα νουμερα για να τα μαζευει παραμονες. σορυ τωρα καταλαβα οτι μιλας για το 90... να δουμε αν θα το μαζεψει και αυτο Edited December 25, 2014 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 25, 2014 (edited) Μέχρι τώρα έχει πέσει αρκετά η πρόγνωση για αέρα Edit. http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=27377&subid=2&pubid=34303106 Edited December 25, 2014 by tpal12 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted December 26, 2014 αν επεσε εξω στον αερα ποσο θα πεσει εξω στο χιονι λολ Share this post Link to post Share on other sites
akisp 69 Report post Posted December 26, 2014 Καλημέρα σας, Γνωρίζετε αν και φέτος συνεχίζουν τα σκιμπας του Αμφιτρύωνα για το χιονοδρομικό όπως πέρσι? Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 26, 2014 (edited) Παιδιά αναβατήρας είναι η ανάλογη ελληνική λέξη για το Lift!!!! Υπάρχει συρόμενος αναβατήρας (ski lift) και εναέριος αναβατήρας (chair lift)!Δεν είναι λοιπόν ορολογία εφεύρεση του ΧΚΠ, απλά ελληνικά είναι.... Edited December 26, 2014 by sotogiannop1 5 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 26, 2014 αυριο, αν δεν κανω λάθος, ειναι η ετησια γενικη συνελευση της-πολυπαθης- εταιρείας που ελεγχει το ΧΚΚ. μπήκα στην ιστοσελιδα αλλά δεν δουλευει (?) ο συνδεσμος. Βεβαια φετος και χαρη στην <χορηγεία φούχτελ-130.000 ευρω> το χιονοδρομικο θα δουλεψει (χιονιου θελωντως), αλλά τα τεραστια προβληματα παραμένουν. οποιος ξερει αν θα συζητηθει κατι το ουσιαστικο ας ενημερώσει. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted December 26, 2014 Το οφελος για τον δημο τις επιχειρησεις και γενικα ολη την περιοχη ποιο ειναι; Απο μια αποψη καλα κανουν και το χρηματοδοτουν γιατι αν δεν υπηρχε το χκ ουτε καφενειο δε θα δουλευε στα Καλαβρυτα οπως και σε πολλα αλλα χκ. 2 Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 26, 2014 Απο πληροφορίες που εχω εγω,οι επιχειρηματιες δεν πήγαν στο κάλεσμα του χιονοδρομικού,πλυν μερικών,και πλεον κάνει προσπάθειες το χιονοδρομικό να έρθει σε επαφή με τον καθένα ατομικά. Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 27, 2014 από kalavritaski.blogspot.gr Το έστρωσε για τα καλά στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων και αν επαληθευτούν οι προβλέψεις της ΕΜΥ για ισχυρές χιονοπτώσεις τις επόμενες ημέρες φαίνεται οτι το Κέντρο θα είναι άμεσα έτοιμο να υποδεχτεί τους σκιέρ στις πίστες του. Όπως όλα δείχνουν, ο στόχος της Διοίκησης του Χιονοδρομικού για λειτουργία μέσα στις γιορτές επιτυγχάνεται, αφού τις τελευταίες ημέρες το επισκέφτηκαν πάνω από 3.000 επισκέπτες, ενώ πολλοί επισκέπτες καταφθάνουν και το Σαββατοκύριακο. 5 Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 27, 2014 Καλημέρα σας, Γνωρίζετε αν και φέτος συνεχίζουν τα σκιμπας του Αμφιτρύωνα για το χιονοδρομικό όπως πέρσι? Κανονικά έχουν μπει και φέτος τα λεωφορεία και του Αμφιτρύωνα και του Κλαουδάτου. moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 27, 2014 Εμείς από την καφετέρια του Πένταρχου το χιονισμένο βουνό που έχουμε απέναντί μας, το βλέπουμε έτσι: ...Και ο Ερύμανθος έχει φορτώσει χιονάκι...... ......Έλα και πλησιάζει η ώρα που θα ακούσουμε το μαγικό κλακ σου λέω......! 9 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 27, 2014 Πάμε δυνατά και έρχεται και άλλο. Θετική σκέψη. Και θα γευτούμε το βουνό μας για τα καλα. Δεν κρατιέμαι λέμε καθόλου 3 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 28, 2014 Εδώ και μία ώρα στα Καλάβρυτα έχει ξεκινήσει η βροχή.στο ύψος του Αγίου Νικολάου ρίχνει χιονόνερο εδώ και λίγη ώρα και κατά διαστήματα πετάει και καμία νιφάδα. Λογικά πάνω,πρέπει να ρίχνει καλά! 4 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 28, 2014 Παλι καλαβριτα εισαι; 2 Share this post Link to post Share on other sites
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ 486 Report post Posted December 28, 2014 (edited) Λογικά πάνω,πρέπει να ρίχνει καλά! Η live camera του sr δείχνει χιονοθύελλα! Ελπίζω να κρατήσει το χιόνι γιατί έχει πολύ αέρα. Άντε ο καιρός γαρ εγγύς. Edited December 28, 2014 by ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ Snow to the people! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 28, 2014 http://www.snowreport.gr/snowcam/kalavrita/live2.html <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
nikiforos 130 Report post Posted December 28, 2014 Eλα κ το επόμενο σ/κ/δ... είμαστε πάνω!!!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted December 28, 2014 Σάββατο που έρχομαι τα θέλω όλα μπαμπακι. 1 Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 28, 2014 Και κάποιες φρέσκιες πληροφορίες......! Ο αναβατήρας (baby lift) που εξυπηρετούσε τα snow tubes , μεταφέρθηκε ΄στην Βαθειά Λάκκα. Πλέον, θα εξυπηρετεί τους χιονοδρόμους του Snow Park, και θα είναι η συνέχεια του πάνω baby lift, Ηρακλή, αποσυμφορίζοντας κάπως, τον αναβατήρα της Θέτιδας. Snow Tubes για φέτος τουλάχιστον, δεν προβλέπονται. Αν ρίξει το χιόνι που περιμένουμε, πάμε για άνοιγμα μέσα στην εβδομάδα!!! 13 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 28, 2014 Πάμε δυνατά το επόμενο ΣΚ που θα είμαστε επάνω να είναι όλα άσπρα και με καλές παρέες. Με υγεία. Καλή σεζόν. 1 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted December 28, 2014 ΔΕΙΤΕ WEBCAM . ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙΙΙΙΙΙΙ ΣΑΣ ΛΕΩΩΩΩΩΩ Share this post Link to post Share on other sites