Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

ποιοι ειναι οι αναβατηρες και ποια τα λιφτ ????

 

 

 

Αναβατηρες λογικά Είναι ο Αχιλλέας τροθεσιος και η στυγα διθεσιος. Προφανώς στυγα κλειστή. Λιφτ είναι όλα τα άλλα.

 

Lift και αναβατήρες είναι το ίδιο πράμα.

(άγκυρα, πιατάκι, καρεκλάκια, baby lift = αναβατήρες/lift)

Απλώς, έγινε κακή διατύπωση στην ανακοίνωση.

 

:)

  • Like 1

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι κακή διαφοροποίηση πάντως. Lift = συρόμενο, Αναβατήρας = καρέκλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ριξε μια ματια στην ανακοινωση και θα καταλαβεις γιατι ρωτησα :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanzel δεν ειναι και η πρωτη φορα που βαζει το forcast τετοια νουμερα.

και την προηγουμενη σεζον μας ειχε ταραξει στα νουμερα για να τα μαζευει παραμονες.

 

σορυ τωρα καταλαβα οτι μιλας για το 90...

να δουμε αν θα το μαζεψει και αυτο

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν επεσε εξω στον αερα ποσο θα πεσει εξω στο χιονι λολ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σας, Γνωρίζετε αν και φέτος συνεχίζουν τα σκιμπας του Αμφιτρύωνα για το χιονοδρομικό όπως πέρσι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά αναβατήρας είναι η ανάλογη ελληνική λέξη για το Lift!!!!

Υπάρχει συρόμενος αναβατήρας (ski lift) και εναέριος αναβατήρας (chair lift)!
Δεν είναι λοιπόν ορολογία εφεύρεση του ΧΚΠ, απλά ελληνικά είναι....

Edited by sotogiannop1
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυριο, αν δεν κανω λάθος, ειναι η ετησια γενικη συνελευση της-πολυπαθης- εταιρείας που ελεγχει το ΧΚΚ.

μπήκα στην ιστοσελιδα αλλά δεν δουλευει (?) ο συνδεσμος.

Βεβαια φετος και χαρη στην <χορηγεία φούχτελ-130.000 ευρω> το χιονοδρομικο θα δουλεψει (χιονιου θελωντως), αλλά τα τεραστια προβληματα παραμένουν.

οποιος ξερει αν θα συζητηθει κατι το ουσιαστικο ας ενημερώσει.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το οφελος για τον δημο τις επιχειρησεις και γενικα ολη την περιοχη ποιο ειναι;

Απο μια αποψη καλα κανουν και το χρηματοδοτουν γιατι αν δεν υπηρχε το χκ ουτε καφενειο δε θα δουλευε στα Καλαβρυτα οπως και σε πολλα αλλα χκ.

  • Like 2

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο πληροφορίες που εχω εγω,οι επιχειρηματιες δεν πήγαν στο κάλεσμα του χιονοδρομικού,πλυν μερικών,και πλεον κάνει προσπάθειες το χιονοδρομικό να έρθει σε επαφή με τον καθένα ατομικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

από kalavritaski.blogspot.gr

 

Το έστρωσε για τα καλά στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων και αν επαληθευτούν οι προβλέψεις της ΕΜΥ για ισχυρές χιονοπτώσεις τις επόμενες ημέρες φαίνεται οτι το Κέντρο θα είναι άμεσα έτοιμο να υποδεχτεί τους σκιέρ στις πίστες του.

Όπως όλα δείχνουν, ο στόχος της Διοίκησης του Χιονοδρομικού για λειτουργία μέσα στις γιορτές επιτυγχάνεται, αφού τις τελευταίες ημέρες το επισκέφτηκαν πάνω από 3.000 επισκέπτες, ενώ πολλοί επισκέπτες καταφθάνουν και το Σαββατοκύριακο.
%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%
%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%
%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%
%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%
%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CF%
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σας, Γνωρίζετε αν και φέτος συνεχίζουν τα σκιμπας του Αμφιτρύωνα για το χιονοδρομικό όπως πέρσι?

 

 

Κανονικά έχουν μπει και φέτος τα λεωφορεία και του Αμφιτρύωνα και του Κλαουδάτου.


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμείς από την καφετέρια του Πένταρχου

το χιονισμένο βουνό που έχουμε απέναντί μας,

το βλέπουμε έτσι:

 

 

post-2069-0-41462400-1419677577_thumb.jpg

 

 

post-2069-0-03064100-1419677609_thumb.jpg

 

 

post-2069-0-52220300-1419677631_thumb.jpg

...Και ο Ερύμανθος έχει φορτώσει χιονάκι......

 

 

 

......Έλα και πλησιάζει η ώρα που θα ακούσουμε το μαγικό κλακ σου λέω......!

 

  • Like 9

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάμε δυνατά και έρχεται και άλλο. Θετική σκέψη. Και θα γευτούμε το βουνό μας για τα καλα. Δεν κρατιέμαι λέμε καθόλου

  • Like 3

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και μία ώρα στα Καλάβρυτα έχει ξεκινήσει η βροχή.στο ύψος του Αγίου Νικολάου ρίχνει χιονόνερο εδώ και λίγη ώρα και κατά διαστήματα πετάει και καμία νιφάδα.

Λογικά πάνω,πρέπει να ρίχνει καλά!

  • Like 4

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά πάνω,πρέπει να ρίχνει καλά!

 

 

Η live camera του sr δείχνει χιονοθύελλα! Ελπίζω να κρατήσει το χιόνι γιατί έχει πολύ αέρα.

 

Άντε ο καιρός γαρ εγγύς.

Edited by ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ

Snow to the people!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σάββατο που έρχομαι τα θέλω όλα μπαμπακι.

  • Like 1

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και κάποιες φρέσκιες πληροφορίες......!

 

Ο αναβατήρας (baby lift) που εξυπηρετούσε τα snow tubes ,

μεταφέρθηκε ΄στην Βαθειά Λάκκα.

Πλέον, θα εξυπηρετεί τους χιονοδρόμους του Snow Park,

και θα είναι η συνέχεια του πάνω baby lift, Ηρακλή,

αποσυμφορίζοντας κάπως, τον αναβατήρα της Θέτιδας.

Snow Tubes για φέτος τουλάχιστον, δεν προβλέπονται.

 

 

Αν ρίξει το χιόνι που περιμένουμε, πάμε για άνοιγμα μέσα στην εβδομάδα!!!

  • Like 13

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάμε δυνατά το επόμενο ΣΚ που θα είμαστε επάνω να είναι όλα άσπρα και με καλές παρέες. Με υγεία. Καλή σεζόν.

  • Like 1

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...