over-poulover 7,010 Report post Posted December 16, 2014 Ανακοίνωση μέσω fb ότι ανοίγει το σαλέ την Παρασκευή. Προφανώς για καφέ κλπ. Μέχρι και επίσημα από το χκκ μας προτείνουν να πάμε για τυρόπιτα και γαλακτομπούρεκο στο γρι γρι. Χαχαχαχα χαχα! που είσαι ρε metero....!?! Ναι, μάλλον από το Σάββατο το χιονοδρομικό θα ανοίξει, για βόλτα. 1 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted December 16, 2014 Μεταφορά με Ski Bus Κλαουδάτος από/προς τα Χιονοδρομικά Κέντρα Παρνασσού & Καλαβρύτων με 8.90€ Δείτε εδώ moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 16, 2014 Λογικά για να το πουν πίστα θα πρέπει να τη διαπλατύνουν λίγο στο πρώτο σκέλος της, αμέσως δεξιά μετά το σαλέ της βαθειάς Λάκας, αλλιώς παραμένει όπως ήταν, μια απλή συνδετική οδός μεταξύ Βαθειάς Λάκας και Δανάης για όσους θέλουν να αποφύγουν το "Βιετναμ". Επίσης στο τελείωμα του πρώτου (στενού) σκέλους η στροφή προς τα αριστερά, όπου πιάνεις την ευθεία για να βγείς στην Δανάη, είναι αρκετά "κλειστή", θέλει κι αυτή λίγο άνοιγμα. Τι Βιετνάμ ρε παιδια,τι πίστα ,τι καινούργια πίστα ειναι το άλλο,γύρο,γύρο ,για να γίνουν πίστες και πλατιμα τελούν ,μακριμα τελούν,λιγο πιο στατερη κλίση τελούν,50 μέτρα κλίση,και μετα πλατιά ! Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 16, 2014 (edited) Εγω μια φορα απορω γτ δεν την εχουν ονομασει βιετναμ τοσα χρονια.αναθεμα κι αν την ξερει κανεις με το πραγματικο της ονομα. Alcatraz και o.p. δε(ν)ξ μετρανε.εχουν το ασυμβιβαστο. Edited December 16, 2014 by dust 1 Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 16, 2014 Έχω σαβουριστει και εγώ εκεί στο απότομο αλλά ρε παιδιά είχα λιώσει την baby και έπρεπε να πάω σιγά σιγά στα δύσκολα. Είναι πολύ απότομο το κομμάτι για έναν αρχάριο έτσι δεν είναι η κάνω λαθος? 1 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted December 16, 2014 Νέα πίστα πρέπει να λένε γιά το δρόμο που υπήρχε δεξιά καθώς κατεβαίνεις από το σαλέ της Βαθιάς Λάκκας έως κάτω. Παλια το 1989-1990 ο δρομος δουλευε σαν πιστα ολοι απο εκει κατέβαιναν δεν θυμάμαι να υπήρχε το 'Βιετναμ' τότε. θα βοηθήσει τους αρχάριους και θα αποσυμφορηθεί το 'Βιετναμ' τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 16, 2014 Για αρχάριο ναι, είναι πολύ απότομη και σχεδόν αδύνατο να κατέβει χωρίς τούμπες μέχρι την 3η μέρα σκι περίπου. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 16, 2014 Δίνει το youweather σήμερα και αύριο χιονοπτώσεις. Έχουμε καμία ενημέρωση? Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted December 16, 2014 Έχουμε πως δεν έχουμε....στην στρατόσφαιρα πάνω από τον Χελμό ίσως χιονίσει! 3 Share this post Link to post Share on other sites
orck 97 Report post Posted December 16, 2014 Έχω σαβουριστει και εγώ εκεί στο απότομο αλλά ρε παιδιά είχα λιώσει την baby και έπρεπε να πάω σιγά σιγά στα δύσκολα. Είναι πολύ απότομο το κομμάτι για έναν αρχάριο έτσι δεν είναι η κάνω λαθος? Σαν αρχαριος και εγω δοκιμασα να κατευω και λεω αφου μπορω ανετα την baby αυτο εαν το παω προσεκτικα εχω ελπιδες. Καμια ελπιδα δεν ειχα, οσες φορες δοκιμασα τσακιστικα. Θεωρω οτι ειναι αρκετα αποτομο. Ειναι λιγο καλυτερος ο δρομος που εχει δεξια. Παναγιωτης, Π.Φαληρο Share this post Link to post Share on other sites
Κώστας Πολίτης 1,296 Report post Posted December 17, 2014 Νομίζω ο δρόμος δεξιά έχει την ίδια δυσκολία για έναν αρχάριο όσο το "βιετνάμ". Μιλάω για την κλίση μετά την στροφή αριστερά που είναι ίδια νομίζω και στις δύο παραλλαγές. Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 17, 2014 Σύμφωνα με τη live cam στη βάση χιονίζει αυτή τη στιγμή. 4 Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted December 17, 2014 Στη βάση δεν έστρωσε τπτ....και που χιόνισε πολύ ήταν....ξωφαλτσα μάλλον... Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 17, 2014 (edited) Πάντως αυτή τη στιγμή φαίνεται να ξαναδίνει κάτι λίγο... Edited December 17, 2014 by ashbury Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted December 17, 2014 Έβαλε μια γανούδα ακόμα...αλλά μόλις σκάσει ο ήλιος θα εξαφανιστεί! Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 17, 2014 Δυστυχώς :/ Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted December 18, 2014 Απ΄ότι φαίνεται στις κάμερες ρίχνει καλό πράγμα . Λές να....... 2 Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted December 18, 2014 7 Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted December 18, 2014 Ασχετως αν το κρατησει και για ποσο,κατι τετοιο το περιμεναμε? 5 Share this post Link to post Share on other sites
SpyrosA 89 Report post Posted December 18, 2014 Πιστεύω απροσδόκητο και καλώς δεχούμενο! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 18, 2014 (edited) Ασχετως αν το κρατησει και για ποσο,κατι τετοιο το περιμεναμε? Πάντα στα Καλάβρυτα έχει surpriiiiiseeee στα ψυχρομετωπιάτικα. Τη Δευτέρα το είχα γράψει το παρακάτω. Και ο Δημήτρης το έλεγε. Και πάλι έτσι πολύ δύσκολα ανοίγει χιονοδρομικό, ίσως τη Στύγα για κάποιες μέρες να μπορεί κάποιος να την κατέβει με πέδιλα. Και νομίζω έχει ελπίδες και για άλλη χιονοκαταιγίδα το απόγευμα. "Ανέβηκαν τα 12άρια καταρχάς την Τετάρτη υπάρχει μεγάλη περίπτωση να έχουμε πολύ ευχάριστη έκπληξη στα ψυχρομετωπιάτικα τελειώματα της κακοκαιρίας μόλις πέσει. πχ ο Παρνασσός, Καρπενήσι, Πηγάδια και τα Καλάβρυτα έχουν βάσιμες ελπίδες να φάνε αξιοπρεπές χιόνι που θα μείνει σαν βάση, όμως χαμηλά σίγουρα θα υποφέρουν ψηλά μπορεί και να είναι ολόλευκα" Edited December 18, 2014 by ΜΙΚ 8 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted December 18, 2014 Oντως πολύ ευχαριστη εκπληξη που νομιζω ότι πολλοι από εμας δεν την περιμεναμε...ας βαλει οσο περισσοτερο μπορει γιατι και με το χιονι η κατασταση είναι...φασουλι το φασουλι γεμιζει... 1 Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 18, 2014 (edited) Έτσι η βουνάρα :D Στο live φαίνεται να βάζει και τώρα λίιγο Edited December 18, 2014 by ashbury 3 Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 18, 2014 :wub: αααααχ έρωτας 1 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
GPILOT 305 Report post Posted December 18, 2014 Έχει κάτσει το "σύννεφο" πάνω από την Πελοπόννησο..αλλά όχι για πολύ απ' ότι φαίνεται! Γιώργος Share this post Link to post Share on other sites