Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Ανακοίνωση μέσω fb ότι ανοίγει το σαλέ την Παρασκευή. Προφανώς για καφέ κλπ.

Μέχρι και επίσημα από το χκκ μας προτείνουν να πάμε για τυρόπιτα και γαλακτομπούρεκο στο γρι γρι. Χαχαχαχα

 

χαχα!

που είσαι ρε metero....!?!

 

 

 

Ναι, μάλλον από το Σάββατο το χιονοδρομικό θα ανοίξει, για βόλτα.

  • Like 1

moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεταφορά με Ski Bus Κλαουδάτος από/προς τα Χιονοδρομικά Κέντρα Παρνασσού & Καλαβρύτων με 8.90€

 

Δείτε εδώ


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά για να το πουν πίστα θα πρέπει να τη διαπλατύνουν λίγο στο πρώτο σκέλος της, αμέσως δεξιά μετά το σαλέ της βαθειάς Λάκας, αλλιώς παραμένει όπως ήταν, μια απλή συνδετική οδός μεταξύ Βαθειάς Λάκας και Δανάης για όσους θέλουν να αποφύγουν το "Βιετναμ". Επίσης στο τελείωμα του πρώτου (στενού) σκέλους η στροφή προς τα αριστερά, όπου πιάνεις την ευθεία για να βγείς στην Δανάη, είναι αρκετά "κλειστή", θέλει κι αυτή λίγο άνοιγμα.

Τι Βιετνάμ ρε παιδια,τι πίστα ,τι καινούργια πίστα ειναι το άλλο,γύρο,γύρο ,για να γίνουν πίστες και πλατιμα τελούν ,μακριμα τελούν,λιγο πιο στατερη κλίση τελούν,50 μέτρα κλίση,και μετα πλατιά !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω μια φορα απορω γτ δεν την εχουν ονομασει βιετναμ τοσα χρονια.αναθεμα κι αν την ξερει κανεις με το πραγματικο της ονομα.

 

Alcatraz και o.p. δε(ν)ξ μετρανε.εχουν το ασυμβιβαστο.

Edited by dust
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω σαβουριστει και εγώ εκεί στο απότομο αλλά ρε παιδιά είχα λιώσει την baby και έπρεπε να πάω σιγά σιγά στα δύσκολα. Είναι πολύ απότομο το κομμάτι για έναν αρχάριο έτσι δεν είναι η κάνω λαθος?

  • Like 1

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέα πίστα πρέπει να λένε γιά το δρόμο που υπήρχε δεξιά καθώς κατεβαίνεις από το σαλέ της Βαθιάς Λάκκας έως κάτω.

Παλια το 1989-1990 ο δρομος δουλευε σαν πιστα ολοι απο εκει κατέβαιναν δεν θυμάμαι να υπήρχε το 'Βιετναμ' τότε.

θα βοηθήσει τους αρχάριους και θα αποσυμφορηθεί το 'Βιετναμ'


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αρχάριο ναι, είναι πολύ απότομη και σχεδόν αδύνατο να κατέβει χωρίς τούμπες μέχρι την 3η μέρα σκι περίπου.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δίνει το youweather σήμερα και αύριο χιονοπτώσεις. Έχουμε καμία ενημέρωση?


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχουμε πως δεν έχουμε....στην στρατόσφαιρα πάνω από τον Χελμό ίσως χιονίσει!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω σαβουριστει και εγώ εκεί στο απότομο αλλά ρε παιδιά είχα λιώσει την baby και έπρεπε να πάω σιγά σιγά στα δύσκολα. Είναι πολύ απότομο το κομμάτι για έναν αρχάριο έτσι δεν είναι η κάνω λαθος?

Σαν αρχαριος και εγω δοκιμασα να κατευω και λεω αφου μπορω ανετα την baby αυτο εαν το παω προσεκτικα εχω ελπιδες. Καμια ελπιδα δεν ειχα, οσες φορες δοκιμασα τσακιστικα. Θεωρω οτι ειναι αρκετα αποτομο. Ειναι λιγο καλυτερος ο δρομος που εχει δεξια.


Παναγιωτης, Π.Φαληρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ο δρόμος δεξιά έχει την ίδια δυσκολία για έναν αρχάριο όσο το "βιετνάμ".

Μιλάω για την κλίση μετά την στροφή αριστερά που είναι ίδια νομίζω και στις δύο παραλλαγές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με τη live cam στη βάση χιονίζει αυτή τη στιγμή.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη βάση δεν έστρωσε τπτ....και που χιόνισε πολύ ήταν....ξωφαλτσα μάλλον...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως αυτή τη στιγμή φαίνεται να ξαναδίνει κάτι λίγο...

 

15h0a3q.jpg

Edited by ashbury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έβαλε μια γανούδα ακόμα...αλλά μόλις σκάσει ο ήλιος θα εξαφανιστεί!

Share this post


Link to post
Share on other sites

camera1.jpg?counter=1418889442803

  • Like 7

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασχετως αν το κρατησει και για ποσο,κατι τετοιο το περιμεναμε?

artemis.jpg

  • Like 5

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασχετως αν το κρατησει και για ποσο,κατι τετοιο το περιμεναμε?

 

Πάντα στα Καλάβρυτα έχει surpriiiiiseeee στα ψυχρομετωπιάτικα. Τη Δευτέρα το είχα γράψει το παρακάτω. Και ο Δημήτρης το έλεγε. Και πάλι έτσι πολύ δύσκολα ανοίγει χιονοδρομικό, ίσως τη Στύγα για κάποιες μέρες να μπορεί κάποιος να την κατέβει με πέδιλα.

 

Και νομίζω έχει ελπίδες και για άλλη χιονοκαταιγίδα το απόγευμα.

 

"Ανέβηκαν τα 12άρια καταρχάς την Τετάρτη υπάρχει μεγάλη περίπτωση να έχουμε πολύ ευχάριστη έκπληξη στα ψυχρομετωπιάτικα τελειώματα της κακοκαιρίας μόλις πέσει. πχ ο Παρνασσός, Καρπενήσι, Πηγάδια και τα Καλάβρυτα έχουν βάσιμες ελπίδες να φάνε αξιοπρεπές χιόνι που θα μείνει σαν βάση, όμως χαμηλά σίγουρα θα υποφέρουν ψηλά μπορεί και να είναι ολόλευκα"

Edited by ΜΙΚ
  • Like 8

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oντως πολύ ευχαριστη εκπληξη που νομιζω ότι πολλοι από εμας δεν την περιμεναμε...ας βαλει οσο περισσοτερο μπορει γιατι και με το χιονι η κατασταση είναι...φασουλι το φασουλι γεμιζει...

  • Like 1

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι η βουνάρα :D :D

 

Στο live φαίνεται να βάζει και τώρα λίιγο

Edited by ashbury
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

0QJvCx.th.jpg

 

Έχει κάτσει το "σύννεφο" πάνω από την Πελοπόννησο..αλλά όχι για πολύ απ' ότι φαίνεται!

 

Γιώργος

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...