demand 932 Report post Posted December 28, 2014 Τη Live λες? Πολύ πέτρα ακόμα... Αύριο μακάρι να είναι κομπλέ κ μες τη βδομάδα να ανοίξει. Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 28, 2014 Έχουμε καμία ενημέρωση από πάνω? Τι παίζει αν έχει βάλει τίποτα καλο? Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted December 29, 2014 7 Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted December 29, 2014 Αχιλλεα, εσω ετοιμος.. "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 29, 2014 Ή εικόνα από πάνω είναι από 25/12? Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted December 29, 2014 1 Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 29, 2014 Δεν έβαλε πολύ τελικά το βουνό μας. Καταραμένοι είμαστε οι νότιοι μου φαίνεται Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted December 29, 2014 Στο σχολιο του sr για το ΧΚΚ αναφερει οτι το χιονι δεν ειναι επαρκες στη Βαθεια Λακκα...σε αναμονη νεων χιονοπτωσεων... Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted December 29, 2014 τσαπου και τα νευρα μου .... ολη η ελλαδα καλυφθηκε εκτος απο καλαβρυτα ... ααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 29, 2014 Άρχισε να βάζει πάλι... 2 Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 29, 2014 (edited) Από ΧΚΚ @fb "Στο φουλ οι μηχανές" Edited December 29, 2014 by ashbury 5 Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted December 29, 2014 κλαιω !! θα ανεβει κανεις απο αθηνα αν ανοιξει αυριο μεθαυριο ?? αν ψηνεται κανεις , ψηνομαι και εγω !!! αν χωραω βεβαια Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted December 29, 2014 Οι συνθήκες δεν ειναι ευνοϊκές για σκι μεσοβδομαδα. 2 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 29, 2014 (edited) Mπιλοζίρι Βορινό βάζει κάργα πουδροντόινγκ καναδέζες δέντρα και δεν θα το πάει χαμπάρι ο λαουτζίκος Κώστααααααααααα Μακάριοι οι τυχεροί εσκόπευσων ορθός την εγγύς πουδρομέρα του Αγίου Ονουρφίου αργία βοήθειά μας. Ώ θεά Άρτεμης το λιφτ σου ανοίξοσον Για αύριο ναι με ορειβατικά όποιος το σκέφτεται δέντρα πάνω θα είναι μούρλια Άραγε το χιονοδρομικό όπως υποσχέθηκε μπορεί να ενημερώσει αν το ξεχνάμε για αύριο ή έχουμε ελπίδες? Edited December 29, 2014 by ΜΙΚ 7 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted December 29, 2014 Πριν λίγο είχαμε ενημέρωση από το ΧΚΚ και τον κο Σπυρόπουλο. Οι συνθήκες δεν επιτρέπουν να ανοίξει κάτι άμεσα, γιατι οι άνεμοι αναμένονται ισχυροί και επίσης περιμένουν κι άλλες χιονοπτώσεις. Η ποσότητα του χιονιού είναι ικανοποιητική μέχρι και χαμηλά. Έγιναν μεταφορές χιονιού για τη διάστρωση των πιστών, το χιόνι πατιέται κανονικά με τα ρατρακ, δεν υπάρχει θέμα. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανοίξει κανονικά. Ανακοινώσεις θα υπάρχουν όταν είναι σίγουροι ότι πάει για άνοιγμα. 12 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 29, 2014 Ας ελπίσουμε σκ και μεσοβδόμαδα να είναι ανοικτό Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted December 29, 2014 Θα γινει μακελειο 5 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted December 29, 2014 σήμερα ειναι η επέτειος του δυστυχηματος του σουμαχερ. το λεω γιατι ειναι νωρις και θα εχει πετρες κρυφες και μη... να γινει μακελειό αλλά απο τα ...καλά. 3 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted December 29, 2014 Το μακελειο θα το παθει η καναδεζα και οχι εμεις μην το γρουσουζευουμε τωρα δεν θα κοτεψουμε γιατι χ, ψ, ζ . και το λεω εγω που εσπασα και το ποδι μου Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted December 29, 2014 Ευτυχως πουν στο ανοιγμα μαλλον δεν θα ειναι τα καλα και φρονιμα παιδια δηλ., o Hellbent αλλά και ο MIK και ετσι την Παρασκευη απο οτι φαινετε αδελφε μου και ο ενας αλλά και οι αλλοι δυο θα ειμαστε εσω ετοιμοι.... 1 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 29, 2014 δεν ειμαστε μονοφαγαδες αδερφε.θελουμε τα αδερφια μαζι μας στον βιασμο της καναδεζας.. να ετοιμασω το side λες?????? DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 29, 2014 Παρασκευη ,θα ειναι καλα;;; Ευχαριστω και ανηπομονω ..... Share this post Link to post Share on other sites
Tarbh Dearg 91 Report post Posted December 29, 2014 Αν ανεβει κανεις απο αθηνα παρασκευη και εχει χωρο για ενα ατομο με ενα σανιδι ας μου ριξει ενα μυνημα! Μοιραζομαστε εξοδα απλα θα με παρατησει εκει (στο χωριο για την ακριβεια 1 Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted December 29, 2014 Pepe αν ανέβεις Κυριακή με Τετάρτη ρίξε ένα πμ να τα γνωρίσουμε. Και όποιο άλλο παιδί θέλει 1 Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 29, 2014 Μαλον οχι φιλε ,λεω να παω πιο βοριά Share this post Link to post Share on other sites