Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
over-poulover

Χ.κ.καλαβρύτων 2014-2015

Recommended Posts

Τη Live λες? Πολύ πέτρα ακόμα... Αύριο μακάρι να είναι κομπλέ κ μες τη βδομάδα να ανοίξει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχουμε καμία ενημέρωση από πάνω? Τι παίζει αν έχει βάλει τίποτα καλο?


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αχιλλεα, εσω ετοιμος..


speedwave4_zps9328bfcd.png

"Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια "

Sir Ernest Shackleton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ή εικόνα από πάνω είναι από 25/12?


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

camera1.jpg?counter=1419846729058

  • Like 1

Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έβαλε πολύ τελικά το βουνό μας. Καταραμένοι είμαστε οι νότιοι μου φαίνεται


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο σχολιο του sr για το ΧΚΚ αναφερει οτι το χιονι δεν ειναι επαρκες στη Βαθεια Λακκα...σε αναμονη νεων χιονοπτωσεων... :hope:


Elan-Amphibio-12Ti-2017.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

τσαπου και τα νευρα μου .... ολη η ελλαδα καλυφθηκε εκτος απο καλαβρυτα ... ααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ΧΚΚ @fb

 

"Στο φουλ οι μηχανές"

 

3e5f04bdf3f4e1281621e4aa8e5fb3a8.jpg

Edited by ashbury
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

κλαιω !! θα ανεβει κανεις απο αθηνα αν ανοιξει αυριο μεθαυριο ?? αν ψηνεται κανεις , ψηνομαι και εγω !!! αν χωραω βεβαια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι συνθήκες δεν ειναι ευνοϊκές για σκι μεσοβδομαδα.

  • Like 2

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mπιλοζίρι Βορινό βάζει κάργα πουδροντόινγκ καναδέζες δέντρα και δεν θα το πάει χαμπάρι ο λαουτζίκος Κώστααααααααααα

 

Μακάριοι οι τυχεροί εσκόπευσων ορθός την εγγύς πουδρομέρα του Αγίου Ονουρφίου αργία βοήθειά μας. Ώ θεά Άρτεμης το λιφτ σου ανοίξοσον

 

Για αύριο ναι με ορειβατικά όποιος το σκέφτεται δέντρα πάνω θα είναι μούρλια

 

Άραγε το χιονοδρομικό όπως υποσχέθηκε μπορεί να ενημερώσει αν το ξεχνάμε για αύριο ή έχουμε ελπίδες?

Edited by ΜΙΚ
  • Like 7

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν λίγο είχαμε ενημέρωση από το ΧΚΚ και τον κο Σπυρόπουλο. Οι συνθήκες δεν επιτρέπουν να ανοίξει κάτι άμεσα, γιατι οι άνεμοι αναμένονται ισχυροί και επίσης περιμένουν κι άλλες χιονοπτώσεις. Η ποσότητα του χιονιού είναι ικανοποιητική μέχρι και χαμηλά. Έγιναν μεταφορές χιονιού για τη διάστρωση των πιστών, το χιόνι πατιέται κανονικά με τα ρατρακ, δεν υπάρχει θέμα. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανοίξει κανονικά. Ανακοινώσεις θα υπάρχουν όταν είναι σίγουροι ότι πάει για άνοιγμα.

  • Like 12

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας ελπίσουμε σκ και μεσοβδόμαδα να είναι ανοικτό


Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

σήμερα ειναι η επέτειος του δυστυχηματος του σουμαχερ.

το λεω γιατι ειναι νωρις και θα εχει πετρες κρυφες και μη...

να γινει μακελειό αλλά απο τα ...καλά.

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μακελειο θα το παθει η καναδεζα και οχι εμεις ^_^

μην το γρουσουζευουμε τωρα δεν θα κοτεψουμε γιατι χ, ψ, ζ .

και το λεω εγω που εσπασα και το ποδι μου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευτυχως πουν στο ανοιγμα μαλλον δεν θα ειναι τα καλα και φρονιμα παιδια δηλ., o Hellbent αλλά και ο MIK και ετσι την Παρασκευη απο οτι φαινετε αδελφε μου και ο ενας αλλά και οι αλλοι δυο θα ειμαστε εσω ετοιμοι....

  • Like 1

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ειμαστε μονοφαγαδες αδερφε.θελουμε τα αδερφια μαζι μας στον βιασμο της καναδεζας.. να ετοιμασω το side λες?????? :P


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ανεβει κανεις απο αθηνα παρασκευη και εχει χωρο για ενα ατομο με ενα σανιδι ας μου ριξει ενα μυνημα! Μοιραζομαστε εξοδα απλα θα με παρατησει εκει (στο χωριο για την ακριβεια :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pepe αν ανέβεις Κυριακή με Τετάρτη ρίξε ένα πμ να τα γνωρίσουμε. Και όποιο άλλο παιδί θέλει

  • Like 1

Θοδωρής.......με αγάπη!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...