miscelano 3,150 Report post Posted January 2, 2015 Σύντομα βιντεάκι από την επική παρθενική στύγα! κατσε ρε χαλαρωσε....περιμενε και το βγαζεις καλοκαιρι!!! οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
TJohn 438 Report post Posted January 2, 2015 κατσε ρε χαλαρωσε....περιμενε και το βγαζεις καλοκαιρι!!! ασε ρε τωρα που πηρα φορα! 1 Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 3, 2015 ασε ρε τωρα που πηρα φορα! Στο λέει για να διατηρεί την αυταπάτη ότι στη Βασιλίτσα είναι...άπαιχτα. Πονηρός ο Miscelano! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 3, 2015 Ο αναβατήρας Στύγα δόθηκε σε λειτουργία στις 10.45 σήμερα Σάββατο, 3-1-15. Με μεγάλη προσπάθεια του προσωπικού κατά τη διάρκεια της νύχτας, ολοκληρώθηκαν οι απαιτούμενες ενέργειες αποπαγοποίησης του αναβατήρα, καθώς και διάστρωσης της μεγαλύτερης πίστας της Ελλάδας. Παράλληλα γίνονται εργασίες για την προετοιμασία του αναβατήρα Αρτεμις, καθώς και του Snowpark, ώστε να δοθούν σε χρήση στους φίλους χιονοδρόμους το συντομότερο δυνατόν. Καλές καταβάσεις και θα σας ενημερώνουμε υπεύθυνα συνεχώς. Καλή χιονοδρομική σεζόν! πεπε που θα πας μετα το καιμακ? να ξερω να μην ερθω... 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 3, 2015 Σημερα ημουν στα καλαβρυτα κ ομολογώ πως το προσωπικο εβαλε τα δυνατα του για να δωσει τα περισσοτερα lift κ πιστες. Η στυγα δοθηκε στις 10:40 αλλα απατητη, 2 ωρες μετα ηταν γεματη moguls. Η αρτεμις δεν ανοιξε ποτε, λογικο μιας κ ειναι full παγωμενη. Οι υπολοιπες πιστες ηταν απιστευτα καλόστρωμενες, με τρομερό κοσμο παντου! Θα ανεβασω φωτο αργοτερα. Σε γενικες γραμμες ηταν καλα αλλα λιγο. 3 Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted January 3, 2015 Αξιζει αυριο να κανω την αποπειρα για καλαβριτο; Share this post Link to post Share on other sites
demand 932 Report post Posted January 3, 2015 Καλησπέρα... 1η μέρα στο βουνό σήμερα για φέτος με φιλαράκι ashbury (συναντήσαμε κ φίλο giomiki μέσα στη μέρα κ τα είπαμε για λίγο). Σχετική ηρεμία το πρωί αλλά μύριζε η μέρα μπαρούτι… ότι κάποια ώρα θα γίνει το μεγάλο ντου κ ότι θα περιμέναμε για πάντα στις ουρές. Τελικά, έτσι κ έγινε. Δόθηκε όντως η Στύγα αλλά η ουρά ήταν αποθαρρυντική με μπόλικο σανιδοπεδιλοπάτημα, για αυτό κ την πήραμε μόνο 2 φορές. Όσον αφορά το χιόνι, πιστεύω θέλει αρκετό για να γεμίσει, ειδικά ψηλά κ εκτός. Πέτρες δεν συνάντησαμε μέσα σε πίστα, μόνο στο πλατώ της κορυφής της Στύγας και στο πρώτο της απότομο – είχαν όμως καλή σήμανση κ δεν δημιουργούσαν θέμα. Ίσως βγουν κάποιες πέτρες τις επόμενες μέρες λόγω κόσμου. Η κάρτα δεν ξέρω πόσο έκανε, καθώς πήρα την ετήσια σήμερα. Τώρα να πω για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες? Αν ήταν αυτές οι υπεράνθρωπες προσπάθειες, σε 2-3 βδομάδες που ίσως χρειαστεί να ξεθάψουν τον 8ο ή 9ο πυλώνα στη Στύγα που συνήθως χώνεται ή την αφετηρία της Θέτιδος και της άγκυρας, πόσες μέρες θα κάνει να δοθεί στο κοινό? Το να δοθεί (και όχι ολόκληρο) το βουνό 2 μέρες μετά από τη τελευταία νιφάδα αυτής της κακοκαιρίας – που δεν είναι ο τύπος κακοκαιρίας που το θάβει κ να μας το πλασάρουν σαν υπεράνθρωπη προσπάθεια πάει να πει ότι είτε μας περνάνε για χαζούς είτε όντως ήταν υπεράνθρωπες γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει προσωπικό, με αποτέλεσμα δουλειά ρουτίνας να είναι πράγματι τεράστιο επίτευγμα. Επίσης, δε μπορώ να δεχτώ ότι η άγκυρα δεν δόθηκε επειδή είναι παγωμένη. Παγωμένη? Δυο μέρες μετά? Με ντάλα ήλιο (άντε κ λίγα συννεφάκια) δυο μέρες τώρα και θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν σήμερα το μεσημέρι στη Β. Λάκκα? Ε βέβαια αφού πήγε ο κανένας να τη ξεπαγώσει, έτσι θα μείνει μια βδομάδα. Όπως και τα δεντράκια κρατάνε μέρες το χιόνι επειδή δεν τα κουνάει κανένας, με τον ίδιο τρόπο αν το πάμε έτσι κ η άγκυρα θα είναι παγωμένη επ αόριστον. Ηλιόλουστο Σ/Κ ενόψει και δεν κρίθηκε αναγκαίο να ξεπαγώσει η άγκυρα? Αλλά κ έτσι να είναι, δεν γίνεται οι άγκυρες να μην είναι καν κρεμασμένες 3 Γενάρη. Φαίνεται πως υπάρχει η έλλειψη προσωπικού και, το τονίζω και το κατανοώ, ότι πράγματι είναι υπεράνθρωπες οι προσπάθειες όσων είναι πάνω για να γίνουν, δυστυχώς, τα αυτονόητα… Αλλά μη μας δίνετε κ κουτόχορτο στο φβ... Ζητώ συγγνώμη για το ύφος αλλά τα πολλά πόστ στο φβ από το ΧΚΚ, που τα βαφτίζουμε και υπεύθυνη ενημέρωση, προσωπικά τα βρίσκω παραπλανητικά. Ας ελπίσουμε σε μια καλύτερη συνέχεια! Καλή σεζόν! 6 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 3, 2015 Ε βέβαια αφού πήγε ο κανένας να τη ξεπαγώσει, έτσι θα μείνει μια βδομάδα. Όπως και τα δεντράκια κρατάνε μέρες το χιόνι επειδή δεν τα κουνάει κανένας, με τον ίδιο τρόπο αν το πάμε έτσι κ η άγκυρα θα είναι παγωμένη επ αόριστον. Ηλιόλουστο Σ/Κ ενόψει και δεν κρίθηκε αναγκαίο να ξεπαγώσει η άγκυρα? Αλλά κ έτσι να είναι, δεν γίνεται οι άγκυρες να μην είναι καν κρεμασμένες 3 Γενάρη. Συμφωνώ απόλυτα με το post σου απλά δυο στοιχεία που καλό θα ήταν να γραφτούν. Νομίζω ότι πιο πολύ πρόβλημα είναι να φτάσουν με ρατράκ στην κορφή της άγκυρας και οι άγκυρες κρεμιούνται σε μισή ώρα αλλά πρέπει να δουλεύει και το λιφτ για να κρεμαστούν. Πούδρα? Ποιότητα? 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
demand 932 Report post Posted January 3, 2015 Πούδρα? Ποιότητα? Δεν έχω ιδέα... Πίστα έκανα. Αέρινη πάντως δε φαινόταν. Share this post Link to post Share on other sites
the priest 215 Report post Posted January 3, 2015 (edited) Συμφωνώ απόλυτα με το post σου απλά δυο στοιχεία που καλό θα ήταν να γραφτούν. Νομίζω ότι πιο πολύ πρόβλημα είναι να φτάσουν με ρατράκ στην κορφή της άγκυρας και οι άγκυρες κρεμιούνται σε μισή ώρα αλλά πρέπει να δουλεύει και το λιφτ για να κρεμαστούν. Πούδρα? Ποιότητα? σχεδον σωστος Edited January 3, 2015 by the priest Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted January 3, 2015 Λοιπον...απο τα εκδοτηρια στις 9 παρα,το κλιμα μυριζε μπαρουτι καθως οι χιονοδρομοι ηταν υποψιασμενοι και σαφης απαντηση τουλαχιστον για τη Στυγα δεν δινοταν.Γι αυτο και η καρτα ειχε 20 ευρω(χθες 18) πιθανον επειδη θα δινοταν η Στυγα,οπως και εγινε μετα απο ξεπαγωμα μετα τις 11.Γρηγορα ομως μεταμορφωθηκε σε χωραφι...Καιρος καταπληκτικος,κοσμος παντου αμετρητος,χιονι επαρκες και λιγες πετρες εντος πιστας.Παρα τις τελευταιες κακοκαιριες δεν επεσε αρκετο η΄ δεν επεσε καλα και τα εκτος θελουν αρκετο ακομα.Πολλοι φιλοι επανω(Ανδρεας x 2,Γιωργος,Ηλιας κ.α.).Σε καθε περιπτωση ανοιξαμε σεζον και ελπιζουμε σε καλυτερες μερες... Η κορυφη της Στυγας φωτογραφημενη απο το 1750 η κορυφη της αγκυρας κατεψυγμενη το ρατρακ παντως το μεσημερι πατησε το μονοπατι της αγκυρας Καλη σεζον σε ολους.. 13 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 3, 2015 (edited) Τελικά δεν ήταν τόσο άσχημα στα Καλάβρυτα σήμερα.. αν και προσωπικά θα ήμουν πραγματικά ευχαριστημένος μόνο αν λειτουργούσε η άγκυρα (οι καλύτερες πίστες είναι από εκεί..) Το προσωπικό φαινόταν να βάζει τα δυνατά του, ίσως πραγματικά έχουν λίγα άτομα.. Από την άλλη, μην ξεχνάμε ότι τα Καλάβρυτα είναι ένα μικρό χιονοδρομικό κέντρο, πάνω σε ένα θαυμάσιο βουνό, με απαρχαιωμένα lift και πολύ πολύ κόσμο.. μακάρι να έπαιρναν και αυτοί ένα ΕΣΠΑ και να έβαζαν κανα-δυο αποσυμπλεκόμενους! (ξέρω, ξέρω, το παρατράβηξα με την επιστημονική φαντασία.. ). Πάντως, με τα μέσα που έχει νομίζω ότι κάνει πολύ καλή δουλειά!!! ΥΓ: Και ας προσπαθήσουμε όλοι εμείς οι Ελληναράδες να μην πλακωνόμαστε με τα παιδιά στα lift που προσπαθούν να κάνουν την δουλειά τους και να μας βάλουν σε μια (υποτυπώδη) τάξη!! Μακάρι να χιονίσει πάλι και (αυτή την φορά) να μείνει το χιόνι στα βουνά μας!! Καλή σεζόν σε όλους! Edited January 3, 2015 by Theodoros Kafasis 6 Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted January 3, 2015 (edited) Για άλλη μια φορά τα το ΧΚΚ αποδεικνύεται εξαιρετική επιλογή... για επισκέπτες! Πρώτο σκι χτες, 2 Γενάρη, με μια δυστυχώς συνηθισμένη εικόνα στο βουνό: - Εισιτήριο 18 ευρώ. Στις 9 που έβγαλα δεν είχε καθόλου ουρά και ήταν ανοιχτά 3 ταμία. Η νεαρή ταμίας που με εξυπηρέτησε δεν ήξερε ΟΥΤΕ τα ονόματα των λιφτ. Η κοπέλα παντελώς άσχετη. - Στην αναρτημένη ανακοίνωση των εκδοτηρίων έδιναν όλα τα λιφτ πράσινα εκτός Στύγας και Αρτεμις που τα είχαν πορτοκαλί. Αν δε με απατάει η μνήμη μου πορτοκαλί σημαίνει σε αναστολή. Δηλαδή, ότι αναμένεται να δοθεί. Δηλαδή ότι ή 1. γίνονται προσπάθειες από το προσωπικό ή 2. αναμένεται αλλαγή των καιρικών συνθηκών. Επειδή χτες είχε λιακάδα και άπνοια, άρα το 2 αποκλείεται, μένουμε στο 1. Το οποίο δε φαινόταν πουθενά. Καμία ΟΡΑΤΗ προσπάθεια να δοθούν τα λιφτ πλην του φτυαρίσματος της βάσης του λιφτ της Στύγας. - Πολυς ο κόσμος αλλά μάλλον δε θα είχαμε τόσες ουρές αν ήταν όλο ανοιχτό. - ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πολλοί επισκέπτες. - Ανεξέλεγκτη κίνηση επισκεπτών και ελκήθρων. Πότε θα κοπεί κανένα κεφάλι νηπίου να δούμε. - Αδιανόητη ουρά στο κάτω σαλέ και έλλειψη καθισμάτων που μάλλον είναι πιο απαραίτητα στους χιονοδρόμους από ότι στους επισκέπτες αλλά μπορείτε να φανταστείτε ποιοι τα χρησιμοποιούσαν. Στα συν - Ο ευγενέστατος λφιτιέρης του κάτω baby. - Εξαιρετική ποιότητα χιονιού - Ούτε υποψία πέτρας στις πίστες - Εξαιρετικό πάτημα πιστών - Εξαιρετικό σκι 9-10 και 3-4. - Πεντακάθαρος δρόμος από Διακοφτό ως χιονοδρομικό (αν και μάλλον ευθύνονται μερικοί τόνοι αλατιού για αυτό ΔΥΣΤΥΧΩΣ) Γενικά: Με το καινούργιο λιφτ στον Παρνασσό και τα έργα στο Μαίναλο ελπίζω τα Καλάβρυτα να με χάσουν φέτος παρόλο που μένω στην Κόρινθο. i-sihtir πια! ΥΓ. Με ποια λογική δύο διαδοχικές ημέρες είναι δοσμένα και σε αναστολή τα ίδια λιφτ στις 9 το πρωί και το ειστιήριο έχει τη μία 18 και την άλλη 20 ευρώ; Ο,τι αρπάξουμε; Edited January 3, 2015 by Ράνια 9 Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted January 4, 2015 Θα συμφωνήσω μαζί σου Ράνια αλλα όπως είπα και στον Γιώργο, γιορτές και πρώτη για το ΧΚΚ δεν πάει. Τα πρώτα μου χρόνια στο σκί που ανεβαίναμε κάθε Σ/Κ με δίδαξαν αυτό ακριβώς...ποτέ στην αρχή της σεζόν αν αυτή είναι στις γιορτές, όπως επίσης αν ρίξει πολύ χιόνι σε λίγες μέρες διότι υπάρχει πρόβλημα κυρίως στο καρεκλάκι της Στύγας. Υπομονή στην αρχή και μετά λιώσιμο! Για το Μαίναλο δεν ξέρω...μια φορά πήγα και δεν μου έκανε κλίκ...Παρνασσό έχω να πάει πάνω απο 10 χρόνια αλλα πρέπει να προσθέσουμε +1 ώρα οδήγησης απο Κόρινθο σε σχέση με τα Καλάβρυτα. Γι' αυτό κατέληξα να πηγαίνω πλέον μόνο καθημερινές. Όλο το χιονοδρομικό για πάρτη μας χωρίς ουρές και φασαρίες. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 3 Share this post Link to post Share on other sites
tpal12 231 Report post Posted January 4, 2015 Στο χελμο αυτή τη στιγμή γίνεται χαμός. Είναι όλο κλειστό λόγο ισχυρών ανέμων. Δεν έχει πολύ κόσμο Θοδωρής.......με αγάπη! Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted January 4, 2015 Γιώργο δε λέω ότι εξεπλάγην από την κατάσταση που βρήκα. Τέτοιες μέρες αποφεύγω τα Καλάβρυτα σαν το διάολο. Ομως ήταν πρώτο σκι της χρονιάς και η έλλειψη ήταν μεγαλύτερη από τη λογική. Βέβαια τσεκάρουμε και τη διαχείριση του καινούργιου διευθυντή. Οσο για τις εναλλακτικές επιλογές προτιμώ μια ώρα παραπάνω δρόμο για Παρνασσό (από Κάζα είναι μισή ώρα παραπάνω) παρά να σιχτιρίζω την ώρα και τη στιγμή. Ακόμα και τις καθημερινές χωρίς κόσμο το να κάθομαι 15 λεπτά στο καρεκλάκι δεν το προτιμώ. Το Μαίναλο έχει κάνει κάποια έργα φέτος και θα το δοκιμάσουμε. Ισως αποδειχθεί μια καλή επιλογή για τις καθημερινές. 1 Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted January 4, 2015 sent from my cave with smoke signals cause New tapatalk sucks 11 Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 4, 2015 Σημερα η μερα ηταν τρομερη στα Καλαβρυτα.Περασαμε υπεροχα . Πηξαμε στους καφεδες ,στο φαι και στις βολτες. Η μερα ηταν χαμενη λογω ανεμων και το ξεραμε ηδη απο χθες.Οποτε φορτωσαμε μπαταριες για την επικη πουδρατη ανευ ουρών και πολυκοσμιας αυριανη μερα. Οσο αφορα τη χθεσινη ημερα η οποια ηδη αναμενόταν με τελειες καιρικες συνθηκες αλλα δυσκολη απο πλευρά πολυκοσμιας αποδειχθηκε επικη. Δε χρειαστηκε παρα μόνο λίγη υπομονή και πολύ καλη διαθεση προκεινου να οργωσουμε το βουνο εντος οι πιστακιδες και εκτος οι πουδρακιδες και να ξεκινησει η σεζον με πλατια χαμογελα και κατεστραμενους τετρακεφαλους. Αντε και καλη χρονια. 7 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 4, 2015 Την κρέμασαν τελικά την άγκυρα ή οχι; Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 4, 2015 Η αγκυρα δεν εχει δοθει μεχρι σημερα. Και δεν παιζει ρολο με την κρεμαση. Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted January 4, 2015 Ξέρω, ήμουν εκεί το Σάββατο και είδα ότι το συρματόσχοινο είναι παγωμένο μέχρι πάνω.. άστραφτε στον ήλιο!!! Το θέμα είναι ότι την ίδια μέρα είδα ένα ρατρακ να πατάει τον διάδρομο κάτω από την άγκυρα ενώ σήμερα η κατάσταση του lift στην ιστοσελίδα του ΧΚΚ άλλαξε από κόκκινο σε πορτοκαλί.. και αναρωτήθηκα μήπως έκαναν κανένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.. αλλά όπως μου λες μάλλον όχι. Δεν βαριέσαι.. εγώ πάντως θα τους τιμήσω με την παρουσία μου όταν τα δω όλα (+ άγκυρα) να δουλεύουν κανονικά. ΥΓ: Πάντως οι πίστες είχαν πατηθεί απίστευτα.. τελευταία φορά αυτό το είχα δει μόνο Αυστρία! Κρίμα που στο κέντρο με την καλύτερη ποιότητα χιονιού και ανώτερο επίπεδο διάστρωσης δεν έχουμε lift ενώ στο άλλο κέντρο με τα διαστημικά lift δεν έχουμε πίστες.. Ellada...! 3 Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted January 4, 2015 Ράνια καθημερινές ανεβαίνεις ή μόνο Σ/Κ; Άντε να μαζευτούμε οι Κορίνθιοι να κάνουμε έφοδο στους Αθηναίους! [emoji14] Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 4, 2015 Ειμαστε μπολικοι οι Κορινθιοι τελικα!!! 1 "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 4, 2015 (edited) Ωραιο παρασκευοσαββατο περασαμε στα Καλαβρυταμε αρκετο σκι και μαλιστα σε αυτη της νεραιδας την ραχη ασελγησαμε ασυστολα... Στο περιμενε της Στυγας δεν εχω να πω κατι παρα μονο να προσθεσω και γω με την σειρα μου οτι το βουνο χρειαζετε αναβαθμιση πλεον!! Στα της αγκυρας επειδη ακουσα δεξια και αριστερα οτι δεν την ανοιξανε για διαφορους λογους που πραγματικα εμενα με αφηνουν παγερα αδιαφορο και λεω οτι οταν δεν εχει δραμ χιονι η πιστα της αρτεμις τι να ανοιξουν και τι να κλεισουν ρε παιδια και δεξια να εκανες στο τερματικο παλι ειναι ολα ξυρισμενα στην κορφη πριν μπεις στην κοκκινη...στα του στρωσιματος μιας και καναμε δυο ζεσταματα, το πατημα ηταν επιπεδο αλπεων, συνχαρητηρια!!! Που να ξερατε τι μεταφορα επεσε για να εχουμε αυτο το αποτελεσμα.... Εγω το μονο που εχω να πω σκεπομενος τι με περιμενει εργασιακα απο βδομαδα, ειναι ενα μεγαλο ευχαριστω στο διευθυντη κο Λεωνιδα Σπυροπουλο και το προσωπικο του που εστω και ετσι μας κανατε κυριε Σπυροπουλε να περασουμε τελεια απ το να συνεχιζαμε να ειμασταν στα σπιτια μας και να κοιταγαμε παλι το βουνο απο την κλειδαροτρυπα...αυτο το πρωτο κλακ που εκανε προχθες οι δεστρες ειναι απεριγραπτο!! Edited January 4, 2015 by spider 9 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted January 4, 2015 Στάθη δε θα είχα κανένα πρόβλημα αν ανακοίνωναν ότι το πάνω μέρος του βουνού δεν έχει επαρκή χιονοκάλυψη άρα θα παραμείνει κλειστό. Η επί τούτου κοροϊδία όμως ("σε αναστολή") με εξοργίζει. Γιώργο ανεβαίνω όποτε μπορώ. Κυρίως ΣΚ αλλά ξεκλέβω και καθημερινές. 2 Share this post Link to post Share on other sites