Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

το εχω κανει με full χιονι. εδω κολαει το videaki απο αμφικλεια.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Χρήστος με κάλυψε απόλυτα. Αλλά τελικά είναι και θέμα συνήθειας.

 

Sent from my Optimus 4X HD using Tapatalk


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμ τις συνεχείς φουρκετες γουσταρουμε. Ιδίως όταν ειναι χιονισμένες:-):-):-). Πέρα από την πλάκα εμεις ανεβοκατεβαινουμε πολλά χρόνια τώρα από Αμφικλεια. Αν βρουμε πάνω από 3 αυτοκινητα στόν δρόμο θεωρουμε ότι έχει κίνηση:-):-):-)

Σέ χρόνο DT φτάνουμε Φτερό, και φυσικα δεν είναι ανάγκη να σηκωθουμε από τά άγρια χαράματα αφού ξέρουμε ότι δέν θα βρουμε κινηση.

Και τό κυριότερο είναι ότι ο δρόμος είναι αεροδρόμιο και έχει ΕΛΆΧΙΣΤΕΣ λακούβες.

Έργα κάνανε στόν δρόμο από Πολύδροσο, επίσης πολύ καλός δρόμος πλέον, αλλά γενικά στενότερος.

Όταν ομως είσαι χκ και θέλεις να επιστρέψεις Αθήνα τότε ο δρόμος από Αράχωβα ειναι ο οικονομικότερος γιατί ουσιαστικά μεχρι την Λειβαδια είναι κατηφόρα.

  • Like 3

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τετοια ποστ να εισαι σιγουρος οτι απο φετος θα βρισκεις πιο συχνα κινηση :)

  • Like 2

Παναγιωτης, Π.Φαληρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η συζήτηση περί δρόμων νομίζω εξηγεί και τη στρατηγική του ΧΚΠ: επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα δεύτερο σημείο εισόδου αποσυμφορίζοντας τα Κελάρια και κυρίως το 1750. Αν και η 6 είναι λίγο πιο προχω (εγώ με τον συντονιστή είμαι), υπάρχουν και άλλες πίστες και κυρίως η 7 που είναι η μόνη πίστα του ΧΚΠ μέσα σε δένδρα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημητρη ωραιες παρεες κανεις.παιρνουνε τον μαυρο γατο οταν πανε για σκι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χα χα!!! Δίκιο εχεις αλλά ποιον να βρω που να έχει ρεπό μέσα στην εβδομάδα;;;

Καλός είναι ο μαύρος καλός είναι!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η συζήτηση περί δρόμων νομίζω εξηγεί και τη στρατηγική του ΧΚΠ: επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα δεύτερο σημείο εισόδου αποσυμφορίζοντας τα Κελάρια και κυρίως το 1750. Αν και η 6 είναι λίγο πιο προχω (εγώ με τον συντονιστή είμαι), υπάρχουν και άλλες πίστες και κυρίως η 7 που είναι η μόνη πίστα του ΧΚΠ μέσα σε δένδρα.

 

Όταν ολοκληρώσουν την 2η φάση και εξασφαλίσουν μια γρήγορη πρόσβαση στην κορυφή της 6 (τώρα αν πας με τα πόδια ίσως φτάσεις λίγο μετά το lift), φαρδύνουν την 7 (που σε κάποια σημεία μοιάζει με ski road) και διαπλατύνουν (και εξομαλύνουν) όλη την 6, φροντίζοντας να την διαστρώνουν όπως πρέπει, τότε ναι, ίσως πολύς κόσμος (εγώ πρώτος) να μπει στο ΧΚΠ από Φτερόλακα.

Μέχρι τότε, μόνο οι πορωμένοι θα πηγαίνουν από πίσω.

Και είναι κρίμα γιατί η 6 είναι μια πολύ ωραία κόκκινη, με καλή (σχετικά σταθερή) κλίση σε όλο το μήκος της.. τι αν πιάνει λίγο πάγο το πρωί, ίσα ίσα, γίνεται λίγο πιο extreme! :-) Και η 7 επίσης είναι η μοναδική πίστα στον Παρνασσό μέσα στα δέντρα, απλά είναι πολύ στενή και δεν είναι ακριβώς πίστα..

  • Like 1

head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χα χα!!! Δίκιο εχεις αλλά ποιον να βρω που να έχει ρεπό μέσα στην εβδομάδα;;;

Καλός είναι ο μαύρος καλός είναι!!!

Πες μου ποτε πας και εγω έρχομαι μέσα στην ευδομαδα:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έπεσα απο τα σύννεφα γιατι αν και δεν το είχα μετρήσει νόμιζα ότι έχουν μεγάλη χλμ διαφορα αυτοί οι δυο δρόμοι με πιο σύντομο μέσω αραχωβας για αυτο και πήγαινα πάντα απο εκει.

Όσο αφορά τον καθαρισμό απο Πολυδροσο τι παίζει ;;;;

  • Like 1

ΑΚΑ as JEEP!!!

Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

 

Φιλικά όπως πάντα

Βασίλης....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο δρομος απο Αμφικλεια κουραζει λιγο παραπανω, γιατι περναει μεσα απο χωρια. Τρακτερ, γριες, παιδακια , προβατα και κυριως τροχονομοι, τον κανουν πιο αγχωτικο. Απο Αμφικλεια και πανω παντως .....παραδεισος

Αν στοχος ειναι η φτερολακκα, συμφερει. Σιγουρα συμφερει να τη κοπανησεις απο εκει Κυριακη μεσημερι , αν δε σκοπευεις να σταματησεις στην Αραχωβα

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια συμβουλη, αν εχεις κοσμο που ζαλίζεται, σακουλες για εμετό απο αμφικλεια.

σαν θα βγεις στο δρομο για πολύδροσο, παρκαρεις στον ανω στην βρυση και βουρ για κοψιδ...

οταν τα βγαλεις ολα στο δαδι, περνας απο πλατεια, πας ευθεια, περνας την στενη γεφυρα και πας για βελίτσα (απο το δρομο για νιψι...) υποχρεωτικη σταση για προβατινα στον γιάλα.

τωρα με την παρακαμψη το τουρκοχωρι απλα περιμενει καποιον να κανει καποιο ξενοδοχειο της προκοπής...

στην αγοριανη κλασικά σταση στο αρκουδι για μανιταρια και κηνυγι εκτροφείου.

προσοχη στις κάμερες της τροχαιας (3 ειναι ολες και ολες...)

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

φρέσκα χωματουργικά στα κελάρια και κοσμος πάνω κυριακάτικα...

αχ αυτή η τελευταία στιγμή....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

φρέσκα χωματουργικά στα κελάρια και κοσμος πάνω κυριακάτικα...

αχ αυτή η τελευταία στιγμή....

 

Από το Σάββατο είναι τα έργα.. μακάρι να κάνουν χωματουργικά ως την τελευταία στιγμή, ίσως τους πιάσει το φιλότιμο και στρώσουν λίγο τον Ηρακλή.. Σε σχέση με τα 17 εκ των αναβαθμίσεων, πόσο κοστίζει άραγε να ξαναπεράσουν μια τις ήδη υπάρχουσες πίστες (ας είναι μόνο στα Κελάρια)...;


head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

χωματουργικα σχεδον δεκεμβρη ειναι η συνταγη της αποτυχίας...

το χωμα πρεπει να <κατσει> με φυσικο τροπο (να μην βαζουμε και οδοστρωτηρες...), αν ομως βρεξει (πραγμα σπάνιο (?) τον δεκέμρη...) και μετα παγώσει θα εχουμε ενα ...αναγλυφο.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω κάτι πυλώνες βλέπω πάντως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

σήμερα στο live δοκιμη του σχήματος 1 καμπινα-τρεις καρεκλες-μια καμπινα.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

το εχω κανει με full χιονι. εδω κολαει το videaki απο αμφικλεια.

 

Πάντα τέτοια !! Καλο χειμώνα -- καλη κ ασφαλή σεζόν σε όλους !!

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-4275-0-00952200-1417511042_thumb.jpg

 

  • Like 18

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τελικά πώς θα λέγεται το νέο λιφτ; Δίκροκο ( αυγό ) ; Edited by sermak
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το baby lift ονομάστηκε ΦΑΕΘΩΝ ή όχι ακόμα???

 

:shuriken:

  • Like 6

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...